Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi salaa laihduttaa ylipainoista miestä?

Vierailija
02.09.2016 |

Tilanne on se, että mies on lihonut 15-vuotisen parisuhteemme aikana 20 kg. Itse olen lihonut vain 5 kiloa ja olen edelleen normaali-bmi:n alarajalla. Vaihtaisinko maidon rasvattomaan? Tarjoaisi lihan sijasta soijaruokia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No herranjumala, vaihda ruoka terveellisempään. Kyllä varmasti itse tiedät, mitä se sellainen ruoka on. Pyydä miestäsi iltaisin kanssasi kävelylle tai pyöräilemään.

Kerropa sinä, mikä on se terveellinen ruoka.

Eiköhän JOKAISEN pitäisi tietää suurinpiirtein mikä on terveellistä ja mikä ei ihan yläasteelta asti. :D Jos ei niin voi jumalauta.

Et siis tiedä, mikä on terveellistä. Aika harva tietää.

No aika vaikea tässä on alkaa erikseen luettelemaan mitään, mutta jokainen voi päätellä ihan pelkästään onko vaikka makkara, perus pasta, jotkut kermaperunat, suuret määrät leipää tms. sitä terveellistä vai ei. En nyt varmaankaan tarkottanut, että täytyy alkaa varsinaisesti tutkia mitään ravintosisältöjä, vaan eiköhän ihminen itsekin tiedosta aika hyvin kuitenkin.

Eihän terveellinen syöminen ole sitä, että määritellään jotkut aineet terveelliseksi ja jotkut epäterveelliseksi.

Terveellinen syöminen on sitä, millä voi hyvin ja jaksaa tehdä päivän työt ja muut askareet. Ei siinä ole kyse mistään yksittäisestä ruoka-aineesta.

Vierailija
22/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin voit mitenkään ruokaa muuttamalla muuttaa miehesi tapoja. Hänhän menee hakemaan lisää ruokaa, koska hänelle tulee nälkä, eikä laihtuminen selvästikään kuulosta olleen hänen tavoitteenaan.

Teidän pitää keskustella avoimesti miehesi lihomisesta. Miehet usein ovat paljon vastaanottavaisempia puolison laihdutustoiveille kuin naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on laihempi kuin minä, mutta alkanut ottaa painoa mun kanssa. Sanoi, että näkyyhän se, kun saa joka päivä lämpimän ruuan. Mulle lämmin ruoka on ollut päivittäin tärkeä, vaikka olenkin työtön. Mies siis selittänyt "huonoa" ruokakulttuuriaan työttömyyydellä. Nyt olen alkanut huomata, että vaikka leipääkin on, mies syö mieluummin ruokaa.: Teen kastikkeen pastan kanssa ja mies syö sitä kaksi kertaa päivän aikana. Ottaa päähän, kun ei ole oikeasti vara tehdä joka päivä uutta ruokaa.

Vierailija
24/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin, että miten voin ilahduttaa, mutta sitten tajusin, että tämähän on naisen avaama ketju.

Vierailija
25/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No herranjumala, vaihda ruoka terveellisempään. Kyllä varmasti itse tiedät, mitä se sellainen ruoka on. Pyydä miestäsi iltaisin kanssasi kävelylle tai pyöräilemään.

Kerropa sinä, mikä on se terveellinen ruoka.

Eiköhän JOKAISEN pitäisi tietää suurinpiirtein mikä on terveellistä ja mikä ei ihan yläasteelta asti. :D Jos ei niin voi jumalauta.

Et siis tiedä, mikä on terveellistä. Aika harva tietää.

No aika vaikea tässä on alkaa erikseen luettelemaan mitään, mutta jokainen voi päätellä ihan pelkästään onko vaikka makkara, perus pasta, jotkut kermaperunat, suuret määrät leipää tms. sitä terveellistä vai ei. En nyt varmaankaan tarkottanut, että täytyy alkaa varsinaisesti tutkia mitään ravintosisältöjä, vaan eiköhän ihminen itsekin tiedosta aika hyvin kuitenkin.

Eihän terveellinen syöminen ole sitä, että määritellään jotkut aineet terveelliseksi ja jotkut epäterveelliseksi.

Terveellinen syöminen on sitä, millä voi hyvin ja jaksaa tehdä päivän työt ja muut askareet. Ei siinä ole kyse mistään yksittäisestä ruoka-aineesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän