Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi salaa laihduttaa ylipainoista miestä?

Vierailija
02.09.2016 |

Tilanne on se, että mies on lihonut 15-vuotisen parisuhteemme aikana 20 kg. Itse olen lihonut vain 5 kiloa ja olen edelleen normaali-bmi:n alarajalla. Vaihtaisinko maidon rasvattomaan? Tarjoaisi lihan sijasta soijaruokia?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat salaa peräkärryn perään :)

Vierailija
2/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa päivälliseksi salaatteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat häntä laihduttaa, niin unohda soijat ja rasvattomat maidot. Anna hänelle oikeaa normaalirasvaista kasvispainotteista ruokaa.

Vierailija
4/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No herranjumala, vaihda ruoka terveellisempään. Kyllä varmasti itse tiedät, mitä se sellainen ruoka on. Pyydä miestäsi iltaisin kanssasi kävelylle tai pyöräilemään.

Vierailija
5/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No herranjumala, vaihda ruoka terveellisempään. Kyllä varmasti itse tiedät, mitä se sellainen ruoka on. Pyydä miestäsi iltaisin kanssasi kävelylle tai pyöräilemään.

Kerropa sinä, mikä on se terveellinen ruoka.

Vierailija
6/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän JOKAISEN pitäisi tietää suurinpiirtein mikä on terveellistä ja mikä ei ihan yläasteelta asti. :D Jos ei niin voi jumalauta.

Vierailija
7/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se syö? Sokerin voi ainakin korvata Stevialla, jos käyttää paljon sitä. Mutta siis sähän siellä kai kokkailet miehellesi enimmäkseen?

Vierailija
8/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen luonnetta ei voi muuttaa. Miehesi on itse haluttava muutosta tai muuten sellaista ei koskaan tapahdu. Voit toki muuttaa yhteisen ruokailunne terveellisemmäksi mutta se ei estä miestäsi lappamasta naamaansa mäkkäriroskaa aina kun silmä välttää.

http://www.vauva.fi/comment/26911858#comment-26911858

"10) Toisen luonnetta ja tapoja ei voi muuttaa. Muutoksen voi tehdä vain tuo toinen itse."

Vierailija
9/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän JOKAISEN pitäisi tietää suurinpiirtein mikä on terveellistä ja mikä ei ihan yläasteelta asti. :D Jos ei niin voi jumalauta.

Et siis tiedä, mikä on terveellistä. Aika harva tietää.

Vierailija
10/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumaa kunnolla ja vie rasvaimuun.

Vierailija
11/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis tiedä, mikä on terveellistä. Aika harva tietää.

No aika vaikea tässä on alkaa erikseen luettelemaan mitään, mutta jokainen voi päätellä ihan pelkästään onko vaikka makkara, perus pasta, jotkut kermaperunat, suuret määrät leipää tms. sitä terveellistä vai ei. En nyt varmaankaan tarkottanut, että täytyy alkaa varsinaisesti tutkia mitään ravintosisältöjä, vaan eiköhän ihminen itsekin tiedosta aika hyvin kuitenkin.

Vierailija
12/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna sille pillua joka päivä, sellanen tunnin seksisessio. eiköhän rupea kilot karisemaan

Vierailija
13/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että olen itse sairastanut ortoreksiaa, joten...

Vierailija
14/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi ollut nainen, kaikki olisivat vastanneet: ''etkö rakasta häntä sellaisena kun hän on?''

Anna miehen olla, laihduttaa sitten itse jos haluaa

ps. Soijatuotteet tappavat siittiöitä ja nostavat estrogenitasoja miehissä, ei kannata.

Vierailija
15/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä olisi ollut nainen, kaikki olisivat vastanneet: ''etkö rakasta häntä sellaisena kun hän on?''

Anna miehen olla, laihduttaa sitten itse jos haluaa

ps. Soijatuotteet tappavat siittiöitä ja nostavat estrogenitasoja miehissä, ei kannata.

Hah, komppaan eka riviä niin paljon. XD

"Jätä se sit jos noin haittaa!!!!"

Vierailija
16/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään ei tiedä, kun aloittajakin luulee, että laihduttaa voisi vaihtamalla lihan soijaan.

Ja sitä terveellistäkin ruokaa voi muuten syödä liikaa, jolloin lihoo. Plus vielä jos lipittelee olutta iltaisin.

Vierailija
17/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa sille et saa pillua, jos saa sut ensin kiinni!

Vierailija
18/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään ei tiedä, kun aloittajakin luulee, että laihduttaa voisi vaihtamalla lihan soijaan.

Ja sitä terveellistäkin ruokaa voi muuten syödä liikaa, jolloin lihoo. Plus vielä jos lipittelee olutta iltaisin.

No sanoisin, että en kuitenkaan tunne yhtäkään ihmistä, joka olisi ylipainoinen sen takia, että on syönyt LIIKAA sellaista ns. "oikeaa ruokaa". Totta kyllä, että sekin on mahdollista.

Vierailija
19/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna sille ruokaa

Vierailija
20/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sanoisin, että en kuitenkaan tunne yhtäkään ihmistä, joka olisi ylipainoinen sen takia, että on syönyt LIIKAA sellaista ns. "oikeaa ruokaa". Totta kyllä, että sekin on mahdollista.

mutä syömällä sitten lihoo?  vai ovatko kaikki lihavat alkoholisteja tai herkkusuita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi