Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työssäkäyvä tai varakas, miten sinä aiot suojata itsesi ja omaisuutesi?

Vierailija
02.09.2016 |

Kun köyhyys ja eriarvoisuus todella ajaa monet ihmiset ahtaalle, miten olet ajatellut pysyä suojassa? Mikä on sinun suunnitelmasi, ettet joudu silmätikuksi, mahdollisten varkauksien ja väkivallantekojen uhriksi? Ostatko vartiointipalveluita, rakennutatko tontin ympärille muurin, miten hoidat ulkonaliikkumisesi?

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin hyvä kysymys. Pelottavaa, että verotiedot ovat julkisia. Tulisiko ne salata?

Vierailija
2/128 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin tähänkin asti eli näytän lähinnä puliakalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sille kukaan köyhä voi mitään, jos lennän mun yksityiskoneella enimmän aikaa. Palkkaan vain toisia varakkaammanpuoleisia tekemään töitä minun ja turvallisuuteni eteen.

Vierailija
4/128 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempien talojen pihoihin pääsy tulisi estää, numerokoodein, videovalvonnoin ja portein. Voiko postinjakajakin olla potentiaalinen uhka?

Vierailija
5/128 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrän omaisuuteni ulkomaille niin se ei näy  Suomen verokalenterissa. Pääomatulot sijoituksista menevät yhtiölleni, minä nostan sieltä vain minimipalkkaa ja työsuhde-edut.

Vierailija
6/128 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö eri nimeä arjessa, ettei kukaan näe sun verotietoja?

Vierailija
7/128 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirrän omaisuuteni ulkomaille niin se ei näy  Suomen verokalenterissa. Pääomatulot sijoituksista menevät yhtiölleni, minä nostan sieltä vain minimipalkkaa ja työsuhde-edut.

Millaisia työsuhde-etuja? Mietin, että auto saattaa olla liian silmiinpistävää.

Vierailija
8/128 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kuumottaisi olla poliitikko tai varakas. Onneks ei oo pelkoo!

Vierailija
9/128 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jatkossa Suomessa on turvallista vain ei-työssäkäyvillä ja ei-varakkailla? Just.

Vierailija
10/128 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö eri nimeä arjessa, ettei kukaan näe sun verotietoja?

En usko, että kukaan edes kävisi katsomassa verotietojani. Suurin osa alueen asukkaista pitää mua varmasti työttömänä, koska olen päivät kotona. Kuljen täällä lähiössä sellaisissa kirpputorirytkyissä, joissa vain oikeasti vähävaraiset kulkevat. Käyn välillä lähipubissa kaljalla ja tunnen suurimman osan pubin kanta-asiakkaista. Uskoisin, ettei porukalle tule edes mieleen käydä katsomassa mun verotietojani. 

Vierailija
11/128 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomeen tulee anarkismia meitä rikkaita kohtaan, jotka sentään investoimme tänne luodaksemme työpaikkoja, niin aina meillä on sen verran rahaa, ettävoimme valita paremman asuinmaan. Monella onkin jo toinen koti etelässä. Siellä omaisuutta vartioi vartiointiliike. Ympärillä on muurit, joiden päällä on pullonpohjia. Ja sisään pääsee vain portinvartijan ohi. Kyllä siihen vartiointiin tottuu. Sekin riski on otettava, että Suomeen jäävä pomaisuus menettää arvonsa kun kaikki täällä romahtaa.

Vierailija
12/128 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että jatkossa Suomessa on turvallista vain ei-työssäkäyvillä ja ei-varakkailla? Just.

Kyllä siinä moraali ja seuraamusten pelko alkaa äkkiä kadota kun on todella heikoilla

Vierailija
13/128 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hankki meille just kaksi asetta.

Vierailija
14/128 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mweillä pääoma on ulkomailla. Lähinnä riski on täällä ailahteleva verotus. Koskasn ei tuedä mikä eläkeläisten elatusvero milloinkin keksitään. Myös tuotto ulkomailla on parempaa.

Vierailija
15/128 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä moraali ja seuraamusten pelko alkaa äkkiä kadota kun on todella heikoilla

Todella heikoilla olemisesta ei Suomen tukipummit tiedä yhtään mitään.

Vierailija
16/128 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä syrjäytyneitä voisi pistää vaikka johonkin saarelle ilman venettä?

Vierailija
17/128 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomeen tulee anarkismia meitä rikkaita kohtaan, jotka sentään investoimme tänne luodaksemme työpaikkoja, niin aina meillä on sen verran rahaa, ettävoimme valita paremman asuinmaan. Monella onkin jo toinen koti etelässä. Siellä omaisuutta vartioi vartiointiliike. Ympärillä on muurit, joiden päällä on pullonpohjia. Ja sisään pääsee vain portinvartijan ohi. Kyllä siihen vartiointiin tottuu. Sekin riski on otettava, että Suomeen jäävä pomaisuus menettää arvonsa kun kaikki täällä romahtaa.

Jep, meillä on kämppä Thaimaassa ja siellä olen paikallisiin nähden erittäin varakas mutta ihan turvallista on. Ainoa uhka ovat pihaan muurin yli pääsevät varastelevat apinat :D

Vierailija
18/128 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella heikoilla olemisesta ei Suomen tukipummit tiedä yhtään mitään.

Niinku ei päättäjätkään tai muut kultalusikka pennut

Vierailija
19/128 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, meillä on kämppä Thaimaassa ja siellä olen paikallisiin nähden erittäin varakas mutta ihan turvallista on. Ainoa uhka ovat pihaan muurin yli pääsevät varastelevat apinat :D

Täällä Suomessakin on varastelevia apinoita :D

Vierailija
20/128 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla omaisuus on osakkeissa ja rahastoissa, muuta kiinteää omaisuutta ei ole kuin kerrostaloasunto. En omista edes autoa vaan liikun fillarilla ja pukeudun huppareihin ja farkkuihin. Ja jopa leggingseihin joten olen täysi wt ulkoisesti.😄

En välitä lainkaan mistään luksuksesta, mutta minusta on kiva tunne kun tulee toimeen pääomatuloilla eikä ole riippuvainen yhteiskunnan avusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan