Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ah, niiiin onnellinen että pääsin siitä luuserista eroon

Vierailija
02.09.2016 |

Onhan siitä jo aikaa, viime vuoden lopulla tajusin, että se tyyppi oli ihan luuseri. Nyt on jo uusi ihana mies vierellä enkä voisi olla onnellisempi!

35-vuotias työtön, vuokrakämpässä asuva kitisijä, joka valitti kun ei saa töitä. No ei saanut töitä koska ei saanut gradua valmiiksi. Kitisi kun ei päässyt tenttejä läpi, koska "en mä aatellu et pitää vastata kirjan mukaan, mulla on kuitenkin parin vuoden työkokemus jonka pohjalta vastasin". Kitisi ja ihmetteli kun itse kävin töissä ja sain paremman työpaikan.

Kitisi myös jos nauroin liian kovaa tai esitin oman mielipiteeni. Paheksui kun kävin ulkona kavereiden kanssa. Ei oikein tiennyt mitään mitä maailmalla tapahtui. Oli oikeastaan täysin idiootti vaikka yliopistossa opiskelikin.

Oli oikeasti ihan neiti. Aina oli tekosyy miksei voinut käydä esim. salilla. Saattoi vaan lorvia koko päivän tekemättä oikeasti mitään.

Ah, tätä onnea.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemani perusteella...oikeastaan erittäin hyvä, että tienne erkanivat :D

Vierailija
2/9 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siitä jo aikaa, viime vuoden lopulla tajusin, että se tyyppi oli ihan luuseri. Nyt on jo uusi ihana mies vierellä enkä voisi olla onnellisempi!

35-vuotias työtön, vuokrakämpässä asuva kitisijä, joka valitti kun ei saa töitä. No ei saanut töitä koska ei saanut gradua valmiiksi. Kitisi kun ei päässyt tenttejä läpi, koska "en mä aatellu et pitää vastata kirjan mukaan, mulla on kuitenkin parin vuoden työkokemus jonka pohjalta vastasin". Kitisi ja ihmetteli kun itse kävin töissä ja sain paremman työpaikan.

Kitisi myös jos nauroin liian kovaa tai esitin oman mielipiteeni. Paheksui kun kävin ulkona kavereiden kanssa. Ei oikein tiennyt mitään mitä maailmalla tapahtui. Oli oikeastaan täysin idiootti vaikka yliopistossa opiskelikin.

Oli oikeasti ihan neiti. Aina oli tekosyy miksei voinut käydä esim. salilla. Saattoi vaan lorvia koko päivän tekemättä oikeasti mitään

Ah, tätä onnea.[/

Vihapuhe, ilmiannettu

Vierailija
4/9 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyyyii MITEN ees päädyit tollasen kanssa suhteeseen... :D

Vierailija
5/9 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sun nykynen mies amis? :D

Vierailija
6/9 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin provosoitua mut just nyt ei jaksa.

Vierailija
7/9 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olellisin kyssäri ompi se että miksi et osaa elää ilman miestä? Onko se munanhimo niin kova?

Vierailija
8/9 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukemani perusteella...oikeastaan erittäin hyvä, että tienne erkanivat :D

Ajattelin ihan samaa, se mies on todella onnekas kun pääsi tuosta naisesta eroon, vaikuttaa hirveältä tyypiltä.

Vierailija
9/9 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ällöttävältä mieheltä. Onneksi pääsin eroon. Kitisevät bössykät on kauheita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi