Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet eivät tajua arvoaan

Vierailija
02.09.2016 |

Olin toissa päivänä tinder-treffeillä ja totuus miehestä paljastui live-kontaktissa. Ei ollutkaan niin viehkeä kuin antoi tinder-profiilissaan ymmärtää. Yritti koko illan mua, kehui ja kyseli voiko suudella ja jälkeenpäin on laittanut viestejä. Ei nappaa ei.

Vaikutti siltä, ettei hänellä ole elämässään tavoitteita. Ulkonäköön ei satsattu, eikä itsestä huolehdittu. Moukkamaiset käytöstavat.

Miten te miehet luulette saavanne tällä tavalla yhtään ketään? Mä olen ainakin loukkaantunut jo siitä että tuon tasoiset miehet edes yrittävät mua. Sori vaan.

Haluan vastuuntuntoisen, päämäärätietoisen miehen. En mitään lassukkaa.

Monien suomalaisten miesten pitäisi tehdä ryhtilike.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle sopisi hyvin joku itseään täynnä oleva audimies.

Vierailija
22/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä haet tinderistä seuraa? Mielestäni tinderin käyttäjät ovat jotenkin noloa porukkaa, eivätkö he löydä seuraa muuten? Missä heillä on mennyt vikaan?

Mikä on nopeampi ja helpompi tapa päästä juttelemaan kivojen, seuraa etsivien naisten kanssa? Kerro ihmeessä. Olen tavannut Tinderin kautta aivan mahtavia älykkäitä, kultturelleja ja söpöjä naisia, joihin en olisi muuten koskaan törmännyt ainakaan sellaisessa tilanteessa, että he olisivat vapaita deittailemaan.

Tinderin dissaaminen on ihan älytöntä. Se on kultakaivos ihmiselle, joka osaa ottaa kuvia ja kirjoittaa.

Mutta olet yhä vieläkin yksin? Ehkä naiset ovat siis olleet kaikkea mitä luettelit, mutta sinä et ole vastannut heidän toiveitaan. Minä olen löytänyt seurani, ja myös mieheni, ihan normaalin elämän pyörteistä. Eikä ollut vaikeaa ollenkaan ihmiselle, joka osaa puhua ja kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa jo mainitsin, että todellisuus ei vastannut tinder-profiilia.

Monesti, kuten nyt, totuus sattuu.

Itse en ole missään vaiheessa väittänyt, että kauniit kasvoni olisivat ainut valttikorttini. Minussa on paljon muutakin. Mutta pointti oli siinä, että miehille tuntuu riittävän tosiaan se pelkkä ulkonäkö.

Summaan vielä: Mikäli te miehet haluatte kauniin naisen, teidän on satsattava myös itseenne. Mikäli ette jaksa panostaa itseenne, niin silloin teidän on tyydyttävä rumempaan.

Ja audi-miehet eivät ole muuten minua varten. Yleensä liian tyhmiä js pinnallisia. Toki poikkeuksia saattaa löytyä

Vierailija
24/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 2 kuukautta sinkkuna.

25/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä haet tinderistä seuraa? Mielestäni tinderin käyttäjät ovat jotenkin noloa porukkaa, eivätkö he löydä seuraa muuten? Missä heillä on mennyt vikaan?

Mikä on nopeampi ja helpompi tapa päästä juttelemaan kivojen, seuraa etsivien naisten kanssa? Kerro ihmeessä. Olen tavannut Tinderin kautta aivan mahtavia älykkäitä, kultturelleja ja söpöjä naisia, joihin en olisi muuten koskaan törmännyt ainakaan sellaisessa tilanteessa, että he olisivat vapaita deittailemaan.

Tinderin dissaaminen on ihan älytöntä. Se on kultakaivos ihmiselle, joka osaa ottaa kuvia ja kirjoittaa.

Mutta olet yhä vieläkin yksin? Ehkä naiset ovat siis olleet kaikkea mitä luettelit, mutta sinä et ole vastannut heidän toiveitaan. Minä olen löytänyt seurani, ja myös mieheni, ihan normaalin elämän pyörteistä. Eikä ollut vaikeaa ollenkaan ihmiselle, joka osaa puhua ja kuunnella.

En ole "edelleen yksin", sillä en etsi tällä hetkellä pidempää parisuhdetta. Mutta jos jokin tapailusuhde sellaiseksi kehittyy, sekin tulee olemaan todennäköisesti Tinderin ansiota.

Tinder on normaalia elämää kaupunkilaisille pari-kolmikymppisille, ei mikään elämästä irrallinen asia, niin kuin ennakkoluuloissasi sen esität.

Vierailija
26/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up