Siis miks naisia ei kiinnosta että käytän heitä hyväkseni? Vai eikö niitä kiinnosta :D
Esittävät ainakin kaipaavansa parisuhdetta ja kilttiä miestä, itse olen hyvin selkeästi päinvastainen ja isomunainen komea alfa. Silti ne kiimaa mua, vaikka tietävät että korkeintaan seksisuhteen saavaat, vaikka sitähän ne eivät virallisesti halua :D
Kommentit (9)
"Siis miks naisia ei kiinnosta vai eikö niitä kiinnosta :D"
Juttujen perusteella niitä ei todellakaan kiinnosta :D
Tarvitaan myös seksileluja, kiitos sinulle siitä. Parisuhteet sitten erikseen.
Mua ainakin kiinnostaa miehessä vain yksi asia ja se on KYRPÄ!
Mun paras olis, jos sais vaan kyrpää ja kunnolla, eikä mitään nössönnössön rakastan sua juttuja, tehdään pentu ja koti.
Olet törmännyt ljutkiin. Ilmeisesti vakka & kansi yms.
Eiköhän ne naiset käytä sinua hyväkseen. Samalla lailla antavat ymmärtää muka olevansa parisuhdemielessä liikkeellä kuin sinä annat ymmärtää samoin, ja kumpikin oikeasti haluaa vain panosuhteen. Ne naiset vain tietävät koko ajan missä mennään ja sinä näköjään et.
Pakkohan se naisenkin on joskus munaa saada joten koska olet helppo niin noinhan siinä käy. Tietävät vielä että eivät missään tapauksessa haluaisi jäädä sinunlaisesi kanssa suhteeseen niin ei vaaraa siitäkään että rakastuu.
Ne aidontuntuiset miesnuket on niin jumalattoman kalliita ja puhallettavat sitten taas epämiellyttäviä.
Ap:n tapaiset on hyvä vaihtoehto, paitsi jos puhuvat liikaa eivätkä tietenkään suostu suupalloon.
0/5 viimeksi olit elävä dildo