No niin Suomen kansalaiset, ette kai te tätä enää niele
Eikö nyt olisi aika pistää vastalause tähän työttömien nakkeluun? Mitä sanotte?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Tällaisena keskituloisena toimihenkilönä olen aiemmin tuominnut kuokkavieras-tyyppisen rähinöinnin. Nyt alan kallistua vahvasti sille kannalle, että paskaksi vaan. Saatanpa aivan hyvin olla jonakin päivänä vielä itsekin mukana karkeloissa.
Olen kanssa mukana karkeloissa.
-ap
Onko kaikki lamassa vai kännissä vai miksi mitään tyytymättömyyttä ei tuoda isosti ilmi? Tuttujen kesken vaan juputetaan.
Viimeiset 15 vuotta on toitotettu edellisen laman lapsien ongelmia, jotka jatkuneet ja jatkuvat pitkälle. Nyt tehdään sama temppu vielä pahemmin. Mutta tää on tätä, ei Suomessa ole pitkään aikaan ollut enää samat mahdollisuudet kaikilla. Olen luovuttanut. Leipäjono on onneksi tuossa vieressä.
Nakellaan työttömiä ja vielä laitetaan veronmaksajat maksamaan siitä. Joo ei mene nyt läpi tämä juttu!
Minä olen yksi sen edellisen laman uhreista. Minun mittani alkaa olla kaikilla mittareilla nyt täysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman tätä kalliiksi tulevaa matu-hullutusta ei tarvitsisi leikata niin paljon suomalaisten hyvinvoinnista.
Täähän se on mutta siitä ei saa puhua. Kohta ollaan samassa tilanteessa kuin ruotsi jolla verotuloista eli valtion budjetista 22% menee maahanmuuttoon liittyviin asioihin.. Aika paljon
haha ei hitsi kommentti johon vastasin oli jo poistettu :D
Itse päätin luovuttaa. Olen aina tehnyt töitä, nyt edellisen määrä-aikaisuuden päätyttyä en ole vuoteen päässyt edes haastatteluihin. Ja tämä hoitoalalla, jossa väitetään olevan työvoimapula.Jättäydyn sossupummiksi. Onneksi olen jo 54v, 6:n vuoden kuluttua pääsee eläkkeelle.
Eipä taida tuon viisaampia päättäjiä ja päätöksiä syntyä vaikka miten riehuttaisiin.
Toivon että joku rakentava kansanliike nousee tätä politiikkaa vastustamaan. Rähinöintiä en kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisena keskituloisena toimihenkilönä olen aiemmin tuominnut kuokkavieras-tyyppisen rähinöinnin. Nyt alan kallistua vahvasti sille kannalle, että paskaksi vaan. Saatanpa aivan hyvin olla jonakin päivänä vielä itsekin mukana karkeloissa.
Eli koska et pidä hallituksen toiminnasta, sinusta on hyväksyttävää tuhota yksityisten henkilöiden ja yritysten omaisuutta? Olisitko tyytyväinen, jos rähinöitsijät tuhoaisivat sinun talosi?
Pientä näpertelyä nuo Suomen leikkaukset ovat siihen verrattuna, mitä Venäjän kansalaiset nielevät. No siellä onkin uusi kansalliskaarti pitämässä traktorimarssit ja muut mielenilmaukset kurissa.
Ei Suomi voi ottaa loputtomasti velkaa 10 miljardia vuodessa. Kymmenen vuoden päästa valtion velka on 200+ miljadia, jolloin lainahanat menevät kiinni (vrt. Kreikka). Mistä silloin tuet maksetaan? Jostain on säästettävä. Työikäisiä ihmisiä passivoivat tuet on paras säästökohde.
Saisivat kyllä kansanedustajatkin nyt vihdoin ja viimein osallistua näihin säästötalkoisiin, sieltä voisi leikata vaikka kuinka paljon! Ja samoin tuosta maahanmuuttaja hössötyksestä, siihen syydetään jatkuvasti lisää rahaa, vaikka suomalaiset voivat todella huonosti. Miksei voisi laittaa päättäjiä elämään normaalin ihmisen elämää ennalta määrittelemättömän ajan, ehkä he silloin oikeasti näkisivät, mitä elämä on nykyään suomalaisille täällä?
Tulipahan myös mieleen, että eikös kansanedustajien virkanimike pitäisi muuttaa, eiväy he enää vuosikausiin ole edustaneet kansalaisisaan...
Ootellaanpa taas ihan rauhassa.. jos täll hetkellä ei edes uusi työtön työnhakija saa tapaamisaikaa TE-keskuksesta, kun niillä on niin karmea resurssipula, niin miten ihmeessä siellä alkaa olla aikaa jututtaa jokainen syrjytynyt pitkäaikaistyötön kolmen kuukauden välein? Ei mitenkään. Eli hieno idea ilman mitään toteutumismahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt olisi aika pistää vastalause tähän työttömien nakkeluun? Mitä sanotte?
No taio sitä rahaa jostain niin ei tarvitse nakella ketään eikä hajottaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Saisivat kyllä kansanedustajatkin nyt vihdoin ja viimein osallistua näihin säästötalkoisiin, sieltä voisi leikata vaikka kuinka paljon! Ja samoin tuosta maahanmuuttaja hössötyksestä, siihen syydetään jatkuvasti lisää rahaa, vaikka suomalaiset voivat todella huonosti. Miksei voisi laittaa päättäjiä elämään normaalin ihmisen elämää ennalta määrittelemättömän ajan, ehkä he silloin oikeasti näkisivät, mitä elämä on nykyään suomalaisille täällä?
Tulipahan myös mieleen, että eikös kansanedustajien virkanimike pitäisi muuttaa, eiväy he enää vuosikausiin ole edustaneet kansalaisisaan...
Kansanedustajat olisivat voineet ajat sitten osallistua talkoisiin. Kuitenkin mehän fiksut kansalaiset tiedämme että niin ei tapahdu, eikä tule tapahtumaan. Täten me rahvaat emme halua tätä kaiken kansan yläpuolelle nousevaa idiotisti ylhämystöä enää äänestää. Eikä heitä pidä kutsumaan kansanedustajiksi.
Jos ei meillä olisi tätä unelmaongelmaa, niin työttömiä ei tarvitsisi rangaista.