Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itku meinasi tulla kuntosalilla..

Vierailija
01.09.2016 |

..kun huomasin miten plösö olenkaan. Siellä olevat peiliseinät olivat kuin isku vasten kasvoja. Muita "oho olenpas muuttunut yllättäen valaaksi" ?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihonut kesästä 4 kiloa (?!) 162/57 nyt.. Hävettää kun ne kilot kyllä näkyy näin lyhyessä varressa. Pukeutumiseen vinkkejä ensiavuksi? Ap

Vältä "muffin top" näkymää, ei kai siinä muuta?

Vierailija
22/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäköön AP tunkkinsa sitten, kun ihan oikeasti on murheellinen ja hakee apua vaikka AV:lta. Eipä tule.

Miksi helvetissä joku "hakisi apua" internetin vessasta? Tämähän on alter egojen vitsipalsta. Kyllä peilistä saa etsiä syyllistä jos täällä mielensä pahoittaa.

Nimim. "Toistakymmentä hahmoa pyörityksessä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä olin oikeasti melko plösö painaessani 57 kiloa. Ja olen 164 cm pitkä. Se paino kun ei kerro välttämättä paljon mitään. Olin huonossa kunnossa ja painosta lihaksia ei ollut juuri yhtään, pelkkää läskiä kaikki luiden päällä. Nykyään painan 54, lihaksia on enemmän ja näytän paljon paremmalta ja hoikemmalta, ei enää "raskausmahaa" kun mulla se rasva kertyy enimmäkseen mahaan, ja se kaksoisleuka, hyh!

Vierailija
24/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei itketä yhtään, olen mielestäni oikein hyvän näköinen. Käyn ahkerasti salilla. Olen 165cm/75kg. Vertaistukena sanoisin vain, että lakkaa vinkumasta kun mitään ongelmaa ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä