Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta henkilöä siunaustilaisuuteesi tulisi, jos se järjestettäisiin Sinun kuoltuasi?

Vierailija
01.09.2016 |

Ja jos haluat, kerro millainen suhde hautajaisvieraillasi olisi Sinuun vainajana maatessasi arkussa?
Jos sinua ei tuhkattaisi, ja sinut kannettaisiin hautaasi arkussa, niin ketkä olisivat arkkusi kantajina?
Ja ketkä kulkisivat ensimmäisten joukossa arkkusi perässä hautaasi kohti kappelista lähtiessä siunaustilaisuuden jälkeen?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko hautajaiset kieltää jotenkin virallisesti? Epämiellyttävä ajatus, etten ole läsnä, kun minusta puhutaan. Eikä mun elämästä saisi järkevästi tiivistettynä, kuin muutaman ranskalaisen viivan.

Vierailija
22/33 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja kolme lastamme, vanhempani, anoppini, miehen veljen perhe, muutama ystäväperhe. Veljeni tuskin tulisi, kun on niin erakko nykyään, vaikka olemmekin olleet hyvissä väleissä. Kantajina varmaan mies, hänen veljensä ja ystäväperheiden miehet. Mut kyllä tuhkataan, sen olen vannottanut miehelleni ja äidilleni. Kohta täytynee puhua myös aikuistuville tyttärilleni asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että mun siunaustilaisuuteni järjestetään todellakin vasta kun olen kuollut.

:) VOOOIIIIIII helvatta millaisia tolloja täällä liikkuu tällä palstalla, sillä eipä kait aloittaja tarkoittanutkaan kuin vasta sitten kun olet kuollut ja sinut haudataan kuitenkin tavalla tai toisella, niin kainet voit tämän hetkisen tilanteesi perusteella kertoa, kuka tulisi viimeiselle matkallesi mukaan?

Vierailija
24/33 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulle ei järjestetä  mitään monttubileitä koska olen yksiselitteisesti kieltänyt sen enkä kuulu kirkkoon. Mieheni saa ripotella tuhkani Välimereen.

Vierailija
25/33 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että mun siunaustilaisuuteni järjestetään todellakin vasta kun olen kuollut.

:) VOOOIIIIIII helvatta millaisia tolloja täällä liikkuu tällä palstalla, sillä eipä kait aloittaja tarkoittanutkaan kuin vasta sitten kun olet kuollut ja sinut haudataan kuitenkin tavalla tai toisella, niin kainet voit tämän hetkisen tilanteesi perusteella kertoa, kuka tulisi viimeiselle matkallesi mukaan?

1:lle vieläkin jatkan, että älä nyt ota vielä tuota mun viimeistä lausetta ihan kirjaimellisesti, että ketä muita kanssamatkustajia haluaisit hautaasi mukaan;HEHEHHEHEHEHHEHE

Vierailija
26/33 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei kukaan, vaan kaikki kunnioittaisivat uskonnottomuuttani. Ja mieluiten ei olisi mitään siunaustilaisuutta.

Vierailija
27/33 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kuoltuani kukaan ei järjestä mitään kekkereitä vaan minut joko vähin äänin poltetaan tai leikellään pieniksi paloiksi lääketieteen nimissä. Jäljelle jääneet rippeet voi syöttää kulkukoirille.

Vierailija
28/33 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosissaan tilaisuus mielellään kuoltuani, kait arkkua kantaisi mies ja kolme poikaamme, ehkä isäni ja pikkusiskoni, mutta en voi tietää. Suku on iso, mutta rahaa tilillä hintsusti ja toiveena olisi vain lähiomaiset, mutta ei voi tietää

Saako nainen kantaa arkkua ev.lut.hautajaismenoissa?

Vierailija
29/33 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kantaa, juuri olin hautajaisissa joista yksi kantaja oli vainajan tytär

Vierailija
30/33 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei omat hautajaiset kiinnosta. Jälkeen jääneille se voi kuitenkin olla tärkeä rituaali ja sen saavat järjestää niinkuin parhaaksi näkevät.

Jos nyt yllättäen kuolisin, tulisi hautajaisiin ja muistotilaisuuteen melko paljon väkeä, luulisin. Mieheni, kolme lastamme, vanhempani, appivanhemmat, siskoni perheineen, miehen sisarukset perheineen, kummilapset vanhempineen ja sisaruksineen, mahdollisesti kummitätini miehensä kanssa sekä pari parempikuntoista tätiä, anopin veljet puolisoineen, apen sisko perheineen, naapureita, lasten harrastusjoukkuiden vanhempia (olen jojo ja aktiivinen toimija seuroissa). Toivoisin, et tulisivat nimenomaan osoittamaan välittämistään miehelle ja lapsille. Arkunkantajina siskon mies, miehen veli, lasten kummisedät.

Vierailija
31/33 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään, ei mitään tekoitkua arkulla eikä turhia kehuja kahvikupin ääressä.

Vierailija
32/33 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat ,mies ,siskot perheineen. Yksi serkku vaimoineen ehkä ja yksi lapsuusystävä. Toinen ystävä sairastaa syöpää viimeisillä.

Vierailija
33/33 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kukaan. Elämä vaan potkii päähän eikä mistään tuu mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi