Miten hoidatte krapulaa?
Kommentit (35)
Jos mulla on tosiraju kankkunen, niin lähden 10 kilsan aamulenkille juoksemaan ripeällä vauhdilla. Oloni tila paranee kummasti liikunnan jälkeen.
Kannabis + seksi ehdottomasti paras hoitokeino
Eihän rauhoittavaa saa ottaa krapulassa. Voi tulla hengityslama.
Alkoholilla, mutta hyvin varovasti.
Vierailija kirjoitti:
Eihän rauhoittavaa saa ottaa krapulassa. Voi tulla hengityslama.
höpö höpö taas.
-eri
Vettä ja aurinkolasit sisätiloissakin.
Vettä, ruokaa, buranaa, lasillinen kuoharia ja lepoa. Näillä lähtee. Pyhä lupaus, etten ikinä enää juo liikaa.
Kannattaa välttää alkoholin nauttimista krapulaa edeltävänä iltana.
Sillä millä se tulikin. Mutta kevyemmin. Kyllä se siitä. Et ole yksin.
Juo reilusti myös, esim. sitruunavesi mihin sokeria ja vähän jotain suolaista. Vaikka ei mieli tekisikään.
Burana ja pari-kolme tasoittavaa, ja sitten takaisin nukkumaan. Turha kärsiä, kun se lähtee sillä millä on tullutkin. Eikä mulle ainakaan ikinä ole jäänyt ryypiskely päälle krapulapäivänä, vaikka krapularyyppyjä käytänkin.
Kolmen ässän tekniikalla.
Seksi
Sauna
Syönti.
Lempeät löylyt saunaan, ei siis kovia löylyjä,
Järjestyksen saa itsekukin valita. Toistaa vaikka kaksi kertaa krapulapäivänä
Kylmä ananaslonkero ensimmäisenä, sitten voi siirtyä pikkuhiljaa kohti vahvempia ja illalla onkin lopuksi se kossupullo taas tyhjä.
Tätä ei kysytty, mutta teen kaikkeni välttääkseni krapulan jo edeltävänä iltana ja se ei ole siis alkosta pidättäytyminen. Kun en juo enää alkoholia, juon elektrolyyttijuomaa, syön jotain ja ehkä imeskelen vielä salmiakkeja. Odottelen, että pahin huppeli menee ohi, buranaa naamaan ja nukkumaan. Tällä vältän yleensä krapulan. Jos on pahempi darra niin sit syömistä olon mukaan, cokista, teetä johon reilusti sokeria ja vaan lepäilyä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla on tosiraju kankkunen, niin lähden 10 kilsan aamulenkille juoksemaan ripeällä vauhdilla. Oloni tila paranee kummasti liikunnan jälkeen.
On aika raju kankkunen kun lenkille lähdet. Kun on kankkunen niin makaa vain peitonalla kun päähän koskee ja oksettaa kokoajan. Ei mitään voi tehdä syödä saati liikkua.
Ennaltaehkäisy. Ei tarvitse kärvistellä krapulassa kun tietää omat rajat. Alkoholisteille ja "suurkäyttäjille" toki tällainen on täysin vieras toimintamalli.
Rasvaista ruokaa, esim makkaraperunat tai pizza. Pitää myös olla karkkia ja suklaata, limpparia. Pimeä ja viileä makuuhuone, jossa lepäillä ja kuunnella vaikka äänikirjaa. Myös paljon vettä juotava. Näillä se yleensä on helpottanut, viimeistään iltaan mennessä.
Teen kilon sekoituksen maksamakkarasta ja kidesokerista. Lämmitän valmisteen mikrossa kainalonlämpöiseksi. Syön huonolla ruokahalulla. Lähtee paha laatta pois ja saapuu hyvä olo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika raju kankkunen kun lenkille lähdet. Kun on kankkunen niin makaa vain peitonalla kun päähän koskee ja oksettaa kokoajan. Ei mitään voi tehdä syödä saati liikkua.
Heikoilla ehkä näin.
Ryyppy murheeseen ja toinen hyvään mieleen. Tätä toistetaan pitkin päivää. Näin ainakin itse hoidin silloin kun vielä ryypiskelyä harrastin.