onko vielä miehiä jotka vetäis päin näkös suunnilleen jos joku tuli vaimoasi vikittelee
meinaan että oommako me vähemmistönä jo kun on tuota aisurihommaa joka paikas eli miehet saa kiksejä kun joku toien vie vaimon käyttöönsä?
Kommentit (15)
Ei huolta ap! Meitä perinteisiä miehiä löytyy vielä toistaiseksi reiluna enemmistönä. Totuus on, että nykyaikana moneltakin ihmisel arvot ja käytöstavat jääneet huonolle tolalle, eri syistä. Yhteiskunta tuntuu tuputtavan kaiken sallivaa suhtautumista moneen asiaan ja siinä menee kyllä ns lapsi pesuveden mukana usein jo... miehiltä koitetaan viedä oikeus olla miehisiä ja myös naiseuden käsitys on horjuvaa. Tällä palstalla huomaa hyvin kuinka sekaisin valitettavan monet ovat. Eläinten etiikalla edetään ja kiintymys&rakkaus&kunnioitus on hakusessa. Oma itsekäs himo ohittaa toisen huomioon ottamisen. Eivätkä kaikki täälläkään aisurointia kokeilleet ole jälkeenpäin päässeet yli teostaan. Osalle sopii mut mm minulle ei. Onneksi on vielä myös naisia jotka nauttivat olla ykkösiä yhdelle miehelle :) Kiitos teille kaikille kun olette olemassa
Siis ihanko oikeasti jotkut jantterit olisi tukkanuottasilla jos vaimoa vähän kehuisi? Tuleeko turpaan jos vahingossa vilkaisee vaimoa ihan vaan viattomasti?
No, sanotaan näin, että vaimoani saa kuka vaan tulla ihan vapaasti jututtamaan, siitä vaan. Jos saat matkaan niin pidä hyvänäsi. Kahden ihmisen välisestä luottamuksesta tuossa on kyse. Jos oletetaan, että vaimoni vieraan matkaan lähtisi, se olisi pelkästään vaimoni valinta ja suhteemme päättyisi välittömästi. Tuota miestä en mistään syyttäisi tai olisi katkera hänelle. Aina saa yrittää. Petturi on se, joka vieraan matkaan lähtee.
Vierailija kirjoitti:
No ootte. Väkivallasta saa syytteen ja ainakin minulta lähtisi todennäköisesti duunikin, jos tuomio tulee. Vikittelyn estäisin kyllä.
Aisuri"fetissi" on yksi harvoista, ehkä jopa ainoa "fetissi" jonka tuputus pistää vihaksi. Onneksi tapahtuu melkein vaan netissä.
Pettävä kumppani lentää poikkeuksetta saman tien ulos. Jos joskus kävisi niin huonosti että pettäisi ja tarjoaisi jälkiliukkaita tietämättäni, lentäisi parvekkeelta ulos asian paljastuttua.
Amerikkalaisten juttuja nuo aisurihommat. Niillä on paha mieli aikaisempien sukupolvien mustien syrjinnästä, niin nyt annetaan sitten vaimoa lainaksi, että tulisi hyvä mieli alistettaessa.
Taitaa kertoa enemmän heikosta itsetunnosta kuin miehisyydestä...
Toivottavasti ei enää ole tuollaisia luolamies-apinoita jotka eivät osaa käyttäytyä niin kuin sivistyneessä yhteiskunnassa on tapana.
Joskus parikymppisenä vilkaisin kesätapahtumassa väkijoukossa erästä vastaan kävelevää neitokaista ja tytön takana kävellyt poikaystävä menetti malttinsa ja alkoi riehumaan hulluna ja syyttämään minua tyttöystävänsä vikittelystä. Poju kävi kimppuun ja jouduin painimaan sen maahan ja puristamaan sen niskaa kainalossani pari minuuttia ennenkuin rauhoittui. Minulta repesi paita ja voi luoja sitä häpeän määrää siinä väkijoukon keskellä. Tyttö olisi selvästikin halunnut vajota maan alle.
Jos taas joku mies on yrittänyt pokailla minun kumppaniani niin olen ollut lähinnä tyytyväinen siitä että minulla on tasokas nainen joka kelpaisi muillekin. Eiköhän se täysi-ikäinen nainen osaa itse päättää kenen seurassa aikansa viettää. Huolestuttavampaa olisi se, jos naiseeni ei kukaan terve mies kiinnittäisi mitään huomiota.
Kyllä tosimiehiäkin vielä onneksi löytyy. En haluaisi mitään kukkakeppihippiä joka katsoisi vierestä. Ansaitsen sen että mies taistelee minusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tosimiehiäkin vielä onneksi löytyy. En haluaisi mitään kukkakeppihippiä joka katsoisi vierestä. Ansaitsen sen että mies taistelee minusta.
Kerro ihmeessä mitä hän erityistä mies saa suojelusta palkkiokseen jota ei muilta naisilta voisi saada? Tuskin sinussa on mitään niin erityistä jonka vuoksi normaali mies riskeeraisi henkensä ja terveytensä. Taisteluun sisältyy aina riskinsä, ei tarvita kuin pieni horjahdus niin pää iskeytyy katukiveen ja miehesi on neliraajahalvaantunut lopun ikänsä. Siinähän sitten syötät ja vaihdat vaippoja. Kai muistatte erään tapauksen Helsingistä, olikohan viime talvena?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se täysi-ikäinen nainen osaa itse päättää kenen seurassa aikansa viettää. Huolestuttavampaa olisi se, jos naiseeni ei kukaan terve mies kiinnittäisi mitään huomiota.
Tämä. Ja aikuinen nainen osaa myös hätistää häiritsevät sonnit. Ei siihen toista sarvien kolistelijaa tarvita. Tietty sitten on näitä siideriprinsessoja jotka nauttivat kun tanner tömisee ja tuoppeja kaatuu...
Vierailija kirjoitti:
Jos taas joku mies on yrittänyt pokailla minun kumppaniani niin olen ollut lähinnä tyytyväinen siitä että minulla on tasokas nainen joka kelpaisi muillekin. Eiköhän se täysi-ikäinen nainen osaa itse päättää kenen seurassa aikansa viettää. Huolestuttavampaa olisi se, jos naiseeni ei kukaan terve mies kiinnittäisi mitään huomiota.
Ajattelet kuin nainen. Ehkä oletkin.
Miehen omalla mielipiteellä naisesta on väliä, muiden mielipiteillä ei.
Se mies joka sanoo sinulle oletpa kaunis, ei merkitse mitään, mutta jos asia menisi pitemmälle voisin puhua miehelle järkeä. Olen siinämielessä hullu koitan todella kauan puhua järkeä, mutta jos asia ei mene perille niin kyllä annan luuvitosen heilua vaikka siitä saa saman kun"ihmisestä". Luulisi vapaita naisia olevan ettei tarvitsisi varattua vongataM50+.
Juu ei nykyään kunnioiteta toisen suhdetta usein senkään vertaa, ettei alettaisi yrittämään tilaisuuden tullen. Eläinten etiikkaa ja sama pätee myös oman pesueen suojeluun :) Ottaa kyllä päähän tämä uuden aallon hippiaate missä kaikki on täysin vapaata! Eikö ihmiset enää kaipaa turvaa, ainutlaatuisen rakkauden kohteena olemista, yhden ihmisen kanssa, tulevaisuutta yhdessä suunnitellen ja edeten?
Onhan niitä miehiä jotka tulevat vinkumaan ja ottamaan pataansa sen takia, että heidän vaimonsa tuli vikittelemään MINUA. Jos ne miehet olisivat valioyksilöitä niin tuskin heidän tarvitsisi olla huolissaan muista miehistä.
No ootte. Väkivallasta saa syytteen ja ainakin minulta lähtisi todennäköisesti duunikin, jos tuomio tulee. Vikittelyn estäisin kyllä.
Aisuri"fetissi" on yksi harvoista, ehkä jopa ainoa "fetissi" jonka tuputus pistää vihaksi. Onneksi tapahtuu melkein vaan netissä.
Pettävä kumppani lentää poikkeuksetta saman tien ulos. Jos joskus kävisi niin huonosti että pettäisi ja tarjoaisi jälkiliukkaita tietämättäni, lentäisi parvekkeelta ulos asian paljastuttua.