Miksi osa miehistä kuvittelee naisten tykkäävän isoista lihaksista?
Ja väittävät naista valehtelijaksi, jos nainen sanoo, ettei tykkää lihaksikkaista miehistä?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään lihaksikkaasta vartalosta, mutta se alhainen rasvaprosentti tekee siitä luotaantyöntävän näköisen. Tykkään siis siitä muodosta, jonka lihakset antavat kropalle, mutta en siitä, että lihakset erottuvat selkeästi. Eli lihakset + sopiva määrä rasvaa päällä on musta kauneinta ja kuuminta.
Naama, tyyli, hymy ja olemus ovat kyllä tärkeämpiä yksittäisiä tekijöitä, mutta kokonaisuus ratkaisee, onko mies kuuma vai ei.
Älykkyys ja keskustelutaito tekevät miehestä erityisen seksikkään. Mikään korea ulkokuori ei auta siihen, että sisältö kumisee tyhjyyttä, ei edes yhden illan säädöissä. En usko, että pystyisin panemaan tyhmää kusipäätä, vaikka olisi komea.
Eli tämä on mulle liikaa eikä ihan oikeasti näytä hyvältä:
http://www.health-insurance-inspector.com/wp-content/uploads/2015/10/pe…
Pieni rasvaprosentin muutos tuohon tekee vartalosta kauniin, brädikin saisi ihan hitusen lisätä rasvaprosenttia, mutta on jo aika lähellä täydellistä. Joku 15% ja hyvät lihakset on varmaan paras. Lihaksia tarvitsee sen verran, että antavat vähän muotoa.
Samaa mieltä. Näistä ekan kuvan kaltaisista rasvattomista lihapaketeista tulee jokin yliyrittämisen maku. Saahan se oma keho toki olla kaiken viilaamisen keskipiste, mutta minä viehätyn miehistä, jotka osaavat ottaa vähän rennommin ja sietävät pieniä epätäydellisyyksiä. Muutenkin pidän korvienvälin hiomista peilikuvaa oleellisempana, mutta olenkin jo vanha luuska ;)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Jutta tykkää isolihaksisista miehistä. Kaverini on sellainen sikaniska portsari ja hänellä tuntuu aina olevan panoseuraa tyrkyllä. En tosin tiedä pelittääkö vehje kuurien välillä, kun nirsoilee sen suhteen kenelle kaikille antaa.
No ei ole kiva olla kaverisi. Millaiseen sävyyn mahdat puhua vihollisistasi, en tohdi edes kuvitella.
Miehetkin on ehdollistettu kuvittelemaan naisten tippuvan taivaalta syliin kun oot timmi ja hyväntuoksunen (axe mainos). Mediassa ei paljon ole vaihtelevuutta miestenkään mainoksissa. That's why. Lihakset ei mun silmissä ainakaan tuo mitään lisäarvoa ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään lihaksikkaasta vartalosta, mutta se alhainen rasvaprosentti tekee siitä luotaantyöntävän näköisen. Tykkään siis siitä muodosta, jonka lihakset antavat kropalle, mutta en siitä, että lihakset erottuvat selkeästi. Eli lihakset + sopiva määrä rasvaa päällä on musta kauneinta ja kuuminta.
Naama, tyyli, hymy ja olemus ovat kyllä tärkeämpiä yksittäisiä tekijöitä, mutta kokonaisuus ratkaisee, onko mies kuuma vai ei.
Älykkyys ja keskustelutaito tekevät miehestä erityisen seksikkään. Mikään korea ulkokuori ei auta siihen, että sisältö kumisee tyhjyyttä, ei edes yhden illan säädöissä. En usko, että pystyisin panemaan tyhmää kusipäätä, vaikka olisi komea.
Minustakin vähän koomisen isot lätyt tuollaiset paistinpannun kokoiset rintalihakset. :) Ja olen siis mies.
Jotenkin olen kuvitellut, että uimareiden kroppa olisi monen naisen mieleen?
Hoikkahan tuo on, mutta mutta... Suuret erottuvat lihakset kielivät siitä, että on tehty varta vasten "lihastenkasvatusliikkeitä"
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02883/phelps_2883193k.jpg
Myös monilla jalkapalloilijoilla on minun silmään aika ihanteellisen optimaalisen ja funktionaalisen näköinen kroppa.
---> https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/22/f3/47/22f347aee591c3f437c3…
Makuja on monia. Itse en pidä lihaksikkaista vartaloista, jos ne on ihan ylitreenattuja. Vähän lihaksia on jees, mutta minkään salimaken matkaan en lähtisi ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt. Juuri sen näköinen kroppa kuin Hunks tanssijoilla on turn off. Siihen vielä pari tatuointia ja tukka joka on viimeisen päälle laitettu.... Yök. Ei vaan oo mun juttu. Tykkään hoikista, terveen näköisistä miehistä. Enemmän juuri juoksija tyypeistä joilla vähän lihasta ja sekin muulla tavalla saatu kuin salilla vemputtamalla laitteita.
Miten se ulkonäköön vaikuttaa onko lihas kasvanut "laitteita vemputtamalla" vai halkoja hakkaamalla?
Minulla on kuva 20-luvun ojankaivajista. Työssä hankitut lihakset ovat eri näköiset kuin noilla vempeleillä vatkatut. Ojankaivajat ovat paljon luonnollisemmalla tavalla lihaksikkaita kuin laitetyypit.
Ei millään ojankaivuulla edes tule lihaksia.
Ojankaivu on tutkitusti kaikein raskainta työtä. Ergonomiantutkimus lähti liikkeelle ojankaivusta, sillä paitsi että se on raskasta, niin se on myös hidasta ja kuluttavaa. Ergonomiatutkimuksissa pyrittiin löytämään parempia lapion malleja ja työtapoja työsaavutuksen parantamiseksi. Nuo kuvassa olevat ojankaivajat olivat noin 2 metriä syvän ojan päässä ja ojaa oli näkyvissä noin kilometrin verran. Aivan hirmuinen työ kahdella miehellä. Toinen ergonomiatutkimuksen alkuaikojen kohde oli kirves ja sen oikea käyttö. Kirveenvarren muotoilulla oli suuri vaikutus työsaavutukseen ja nykyisten muovivarsikirveiden suora varsi on pieleen muotoiltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt. Juuri sen näköinen kroppa kuin Hunks tanssijoilla on turn off. Siihen vielä pari tatuointia ja tukka joka on viimeisen päälle laitettu.... Yök. Ei vaan oo mun juttu. Tykkään hoikista, terveen näköisistä miehistä. Enemmän juuri juoksija tyypeistä joilla vähän lihasta ja sekin muulla tavalla saatu kuin salilla vemputtamalla laitteita.
Miten se ulkonäköön vaikuttaa onko lihas kasvanut "laitteita vemputtamalla" vai halkoja hakkaamalla?
Minulla on kuva 20-luvun ojankaivajista. Työssä hankitut lihakset ovat eri näköiset kuin noilla vempeleillä vatkatut. Ojankaivajat ovat paljon luonnollisemmalla tavalla lihaksikkaita kuin laitetyypit.
Ei millään ojankaivuulla edes tule lihaksia.
Ei varmaan jos kaivaa 5min kerran vuodessa.
Suurin osa naisista tykkää sopusuhtaisista miehistä.Piste.
Kaikentyyppisille miesvartaloille löytyy toki ihailijoita- jotkut kavereistani ovat sanoneet tykkäävänsä laihoista miehistä,jotkut lihaskimpuista,toiset urheilullisista,toiset vähän nallekarhumaisista joilla hieman vatsaa.
T.Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin vähän koomisen isot lätyt tuollaiset paistinpannun kokoiset rintalihakset. :) Ja olen siis mies.
Jotenkin olen kuvitellut, että uimareiden kroppa olisi monen naisen mieleen?
Hoikkahan tuo on, mutta mutta... Suuret erottuvat lihakset kielivät siitä, että on tehty varta vasten "lihastenkasvatusliikkeitä"
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02883/phelps_2883193k.jpg
Myös monilla jalkapalloilijoilla on minun silmään aika ihanteellisen optimaalisen ja funktionaalisen näköinen kroppa.
---> https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/22/f3/47/22f347aee591c3f437c3…
Tarvitsee vähän lisää rasvaa (täydellisyyteen! tosielämä vaatimuksineen erikseen) , vartalon muoto sinänsä hyvä. Uimari siinä rajoilla, onko jo liian lihaksikas. Jalkapalloilijat usein vään nälkiintyneen näköisiä makuuni.
Tärkeintä ja kuuminta miehessä on ehdottomasti luonne! Sitten tulee sielukkaat silmät ja pituus.Ois kiva että olisi minua pidempi,yli 180cm.Plus tykkään että miehellä on hiuksia päässä!
Vartalosta en itse henk koht ole kovin tarkka.
Oon deittaillut niin plösöjä,vähän epäurheilullisia sekä myös miestä jolla kreikkalaisen jumal'olennon midriffi.
Yks juttu vartalossa on kyllä tärkeä : LEVEÄT HARTIAT.
Ett minua ei kiinnosta tuo lihaksikkuus/lihaksettomuus.Muut asiat painaa vaakakupissa enemmän.☺️😏
Tuntuu että lihaksista on apua naisen saannissa mutta ei kaikilla. Ite oon treenannut pitkään ja oon aika hyvässä kunnossa, mutta naiset eivät tykkää yhtään enempää. Sen sijaan homomiehet ovat olleet kiinnostuneempia. Treenikaverilla sen sijaan naisten kiinnostus kasvoi kunnolla treenaamisen alottamisen jälkeen. Kummia juttuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tutkittua moneen otteeseen eri maissa, että heikosti koukutetut naiaet tykkäävät niistä lihaskimpuista ja koulutetut ja ylemmän luokan naiset laihoista ja vähemmän lihaksikkaita.
Toisinpäin menee niin, että wt miehet ihailevat wt tyyliä naisilla ja ylemmän luokan miehet pitävät hillitymmästä.
Naisten kohdalla kyselytutkimuksissa on se vika, että he vastaavat mitä heidän "kuuluu" vastata. Siksi naiset antavat kovin vähän painoarvoa parisuhdekumppanissaan lihaksille tai varallisuudelle. Sama pätee seksin saralla - kun naisilta kysytään kiihottuvatko he näkemästään aikuisviihteestä, he kieltävät kiihottuvansa. Vaginaan asetetut anturit kuitenkin ovat osoittaneet naisten kiihottuneen, vaika he muuta väittivätkin.
Nämä anturit kenties väittäisivät naisen kiihottuneen raiskauksestakin, uskoisitko antureita vai naisen sanaa?
Antureita.
Eikä se tietenkään tarkoita että hän halusi tulla raiskatuksi, eikä tee semmoisesta rikoksesta tippaakaan sallittavampaa tai vähemmän tuomittavampaa.
-Eri
Kyllähän miehetkin voivat saada erektioita ilman kiihottumista tai olla hyvinkin kiihottuneita ilman erektiota. Miksi sama ei koskisi naisia? Ei mikään pillun kosteusprosentti kerro mitään siitä, onko nainen oikeasti kiihottunut vai ei. Kiihottuneisuus on lähinnä aivoissa tapahtuva asia, fyysiset ilmentymät saattavat olla tai olla olematta linjassa sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miesstripparit esim. Chippendalesit ja Scandinavian Hunksit ovat poikkeuksetta lihaksikkaita. Jos naiset eivät tykkäisi lihaksikkaista miehistä, miksi ihmeessä noihin ryhmiin ei otettaisi pääasiassa muita kuin lihaksikkaita miehiä?
Minä en sitten vissiin ole nainen kun en tykkää tuon tyyppisistä miehistä. Tykkään semmoisista ruumiinrakenteeltaan ihan tavallisista.
Minulla on kerran ollut mies jolla oli sixpack, ja koin sen vieraannuttavana. En tykkää jos ihminen on kosketettaessa kova (paitsi tietysti sieltä mies saa olla kova). Mutta en kyllä ole mikään sportti-ihminen itsekään, joten mieltymykseni johtuu varmaan siitä.
Makuja nyt lienee yhtä paljon, kuin naisia. En huomaa eroa naisten kiinnostuksessa eroa, nuoruuden hoikkakroppaisuuden (olin 800m juoksija, sm-tasoa) ja nykyisen ison voimannostajahabitukseni välillä.
Tärkeintä kai, että itse viihtyy kropassaan, en ainakaan häpeä itse olevani "iso" ja lihaksikas.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä ja kuuminta miehessä on ehdottomasti luonne! Sitten tulee sielukkaat silmät ja pituus.Ois kiva että olisi minua pidempi,yli 180cm.Plus tykkään että miehellä on hiuksia päässä!
Vartalosta en itse henk koht ole kovin tarkka.Oon deittaillut niin plösöjä,vähän epäurheilullisia sekä myös miestä jolla kreikkalaisen jumal'olennon midriffi.
Yks juttu vartalossa on kyllä tärkeä : LEVEÄT HARTIAT.
Ett minua ei kiinnosta tuo lihaksikkuus/lihaksettomuus.Muut asiat painaa vaakakupissa enemmän.☺️😏
Olet hieno ihminen kun ei sinua kropat kiinnosta. Mitä nyt pitää olla keskimääräistä pidempi ja leveäharteinen. Ei yllätä! :D
T. Mies jolle on tärkeää, että nainen on keskimääräistä lyhyempi, kevyempi ja sirompi. (muuten en ole yhtään kiinnostunut kropasta)
Usein lyhyet miehet / pienikaluiset yrittää paikata puutteitaan lihaksilla
Itse tykkään lihaksista. Mutta tiedän hyvin monia, jotka pitävät ihan lihaksettomuudesta miehillä. Jotkut tykkää tosi laihoista! Jotkut tykkää lihaksista joiden päällä ei ole yhtään rasvaa, jotkut tykkää että rasvaa on sopivasti lihasten päällä, ja jotkut tykkää oikein köriläistä joilla on lihasta ja mahapötsi. Jotkut on kuumana kaljuihin, toiset tummiin hiuksiin ja ruskeisiin silmiin. Itse olen heikkona vihreisiin ja sinisiin silmiin, kiharoihin hiuksiin.
Kuitenkin harvalla on mitään kriteereitä etukäteen. Se kainaloon päätyvä rakkain ihminen voi olla ihan muuta kuin se oma alkuperäinen ihannemies, ja siitä on vain tajunnut että just tällaisesta minä sittenkin tykkään! Vetovoima on lopulta ihan muuta kuin tarkkoja piirteitä ulkonäössä. Minuun on vedonnut jopa melko rumat miehet, joissa on vain ollut jotain kiehtovaa säihkettä, mystisyyttä tai persoonaa. Lopulta tosi onni löytyy arjesta. Siinä ei lihaksen muoto tai hiusten pituus merkitse mitään. Oma kultani sai pahoja palovammoja kasvoihinsa, ja rakastan häntä entistä enemmän kun ymmärsin voivani menettää hänet.
Tämä on sitä rikkautta. Jokaiselle on jotakin :)
Ne kunnon bodaritkin saattaa olla monen mieleen kunhan on se massakausi (vai mikä se oli) eikä kisakuivuus päällä. Ainakin tuttu bodari on kuvissaan aika karu, ruskealla mönjällä värjättynä ja suonet pullottaen. Vaatteet päällä näyttää silloinkin ihan ookoolta ja pehmeämmän kauden aikaan hyvältä myös vähemmissä vaatteissa. Enemmän mua haittaa noissa se harrastuksen kääntöpuoli, napit.
Henkilökohtaisesti monenlainen vartalo miehellä sytyttää, niin hoikka kun pyöreäkin ja moni siltä väliltä. Siis kiihottaa. Tosi laihat ja lihavat on vähän turn off, mutta silloinkin ratkaisee muut jutut.
Ainakin Jutta tykkää isolihaksisista miehistä. Kaverini on sellainen sikaniska portsari ja hänellä tuntuu aina olevan panoseuraa tyrkyllä. En tosin tiedä pelittääkö vehje kuurien välillä, kun nirsoilee sen suhteen kenelle kaikille antaa.