Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osa miehistä kuvittelee naisten tykkäävän isoista lihaksista?

Vierailija
01.09.2016 |

Ja väittävät naista valehtelijaksi, jos nainen sanoo, ettei tykkää lihaksikkaista miehistä?

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä ja kuuminta miehessä on ehdottomasti luonne! Sitten tulee sielukkaat silmät ja pituus.Ois kiva että olisi minua pidempi,yli 180cm.Plus tykkään että miehellä on hiuksia päässä!

Vartalosta en itse henk koht ole kovin tarkka.

Oon deittaillut niin plösöjä,vähän epäurheilullisia sekä myös miestä jolla kreikkalaisen jumal'olennon midriffi.

Yks juttu vartalossa on kyllä tärkeä : LEVEÄT HARTIAT.

Ett minua ei kiinnosta tuo lihaksikkuus/lihaksettomuus.Muut asiat painaa vaakakupissa enemmän.☺️😏

Olet hieno ihminen kun ei sinua kropat kiinnosta. Mitä nyt pitää olla keskimääräistä pidempi ja leveäharteinen. Ei yllätä! :D

T. Mies jolle on tärkeää, että nainen on keskimääräistä lyhyempi, kevyempi ja sirompi. (muuten en ole yhtään kiinnostunut kropasta)

Lueppa uudelleen!En sanonut että "minua ei kropat kiinnosta."Sanoin että minulle on tärkeintä luonne ja sitten tulee muut seikat mm.hartiat ja pituus.Luettelin asiat jotka viehättävät minua!Itse olen 172cm joten kyllä mielellään haluan pitkähkön miehen.Eikä se pituuskaan mikään tärkein juttu oo,jos on muuten mun makuun,ei oo "senteistä" kiinni tietenkään!

Leveät hartiat mainitsin myös siksi että oon ite tosi urheilullinen nainen.Vakka kantensa valitsee. En mielellään haluaisi kokea olevani "maskuliininen" miehen rinnalla.

Nämä siis v a i n mieltymyksiä eikä mitään ensimmäisiä kriteerejä sopivaa kumppania hakiessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi