Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osa miehistä kuvittelee naisten tykkäävän isoista lihaksista?

Vierailija
01.09.2016 |

Ja väittävät naista valehtelijaksi, jos nainen sanoo, ettei tykkää lihaksikkaista miehistä?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tutkittua moneen otteeseen eri maissa, että heikosti koukutetut naiaet tykkäävät niistä lihaskimpuista ja koulutetut ja ylemmän luokan naiset laihoista ja vähemmän lihaksikkaita.

Toisinpäin menee niin, että wt miehet ihailevat wt tyyliä naisilla ja ylemmän luokan miehet pitävät hillitymmästä.

Naisten kohdalla kyselytutkimuksissa on se vika, että he vastaavat mitä heidän "kuuluu" vastata. Siksi naiset antavat kovin vähän painoarvoa parisuhdekumppanissaan lihaksille tai varallisuudelle. Sama pätee seksin saralla - kun naisilta kysytään kiihottuvatko he näkemästään aikuisviihteestä, he kieltävät kiihottuvansa. Vaginaan asetetut anturit kuitenkin ovat osoittaneet naisten kiihottuneen, vaika he muuta väittivätkin. 

Nämä anturit kenties väittäisivät naisen kiihottuneen raiskauksestakin, uskoisitko antureita vai naisen sanaa?

Vierailija
22/81 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei kannata luottaa siihen, mitä nainen sanoo. Parempi luottaa siihen, mitä nainen tekee. Tässäkin tapauksessa tuntuu noille lihaksikkaammille miehille olevan kummasti ottajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksia treenataan tietysti toisia miehiä varten, ei naisia varten. Siis haetaan ihailua nimenomaan toisilta miehiltä. Vaikka olisi kyseessä ihan hetero-mies.

Vierailija
24/81 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska naiset tykkää lihaksista.

Vierailija
25/81 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai miksi osa naisista luulee miehen tykkäävän ylipäänsä minkäänlaisista näkyvistä lihaksista naisilla. Lihakset on miesten juttu ja turnoff naisella.

Minulle ne on turnon. On sitten "miedommat" kuten esim, öö, no Anlella Sagra vaikka

https://pbs.twimg.com/profile_images/713872433598570496/CHGcyi_m.jpg

Tai sitten vähän isommat kuten vaikkapa Renee Enoksella

http://i.imgur.com/jXgm5Jo.jpg

Vaikka tällä jälkimmäisellä on liian paljon lihaksia useimpien miesten makuun, minulle tulee hyvä fiilis hänen muodoistaan.

M38

Vierailija
26/81 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tutkittua moneen otteeseen eri maissa, että heikosti koukutetut naiaet tykkäävät niistä lihaskimpuista ja koulutetut ja ylemmän luokan naiset laihoista ja vähemmän lihaksikkaita.

Toisinpäin menee niin, että wt miehet ihailevat wt tyyliä naisilla ja ylemmän luokan miehet pitävät hillitymmästä.

Naisten kohdalla kyselytutkimuksissa on se vika, että he vastaavat mitä heidän "kuuluu" vastata. Siksi naiset antavat kovin vähän painoarvoa parisuhdekumppanissaan lihaksille tai varallisuudelle. Sama pätee seksin saralla - kun naisilta kysytään kiihottuvatko he näkemästään aikuisviihteestä, he kieltävät kiihottuvansa. Vaginaan asetetut anturit kuitenkin ovat osoittaneet naisten kiihottuneen, vaika he muuta väittivätkin. 

Nämä anturit kenties väittäisivät naisen kiihottuneen raiskauksestakin, uskoisitko antureita vai naisen sanaa?

Antureita.

Eikä se tietenkään tarkoita että hän halusi tulla raiskatuksi, eikä tee semmoisesta rikoksesta tippaakaan sallittavampaa tai vähemmän tuomittavampaa.

-Eri

Vierailija
27/81 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tarvitse kuin ison munan ja hyvän tanssitaidon.

Vierailija
28/81 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaksia treenataan tietysti toisia miehiä varten, ei naisia varten. Siis haetaan ihailua nimenomaan toisilta miehiltä. Vaikka olisi kyseessä ihan hetero-mies.

Niinhän naiset sanoo meikkaamisesta, mutta ei miehillä ole tarvetta semmoiseen valehteluun, yleensä.

Ulkonäön lisäksi treenaan saadakseni voimaa, ketteryyttä, kehonhallintaa. 

Vierailija
29/81 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antureita, tietenkin. Ne kun eivät voi valehdella, kuten nainen tekee. Ja kyllä, osa naisista kiihottuu raiskaustilanteessakin, vaikka ei olekaan suostumustaan seksille antanut.

Vierailija
30/81 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai miksi osa naisista luulee miehen tykkäävän ylipäänsä minkäänlaisista näkyvistä lihaksista naisilla. Lihakset on miesten juttu ja turnoff naisella.

Läskin puhetta. Terveellä ja vahvalla ihmisellä näkyy jonkin verran lihaksia ja terveys=kauneus. Sori

Vierailija
31/81 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina digannut leveäharteisia, atleettisia ja lihaksikkaita miehiä vaikka tällainen vanha 4-kymppinen luuska olenkin. No, muunlaisten miesten kanssa en ole koskaan edes seurustellut ja aviossakin sellaisen kanssa olen. Mitään rimpulaa pullohartiaa en halunnut nuorena enkä huolisi nytkään. Jokaisella on kriteerinsä :).

Vierailija
32/81 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset tykkäävät isoista lihaksista. Ne, jotka väittävät että tykkäävät muka ulkonäön perusteella ruipeloista tai lihavista miehistä, valehtelevat, eivät tiedä paremmasta tai eivät uskalla myöntää sitä mistä pitävät. Parisuhteessa muut asiat ovat tietysti tärkeämpiä mutta tietysti pelkän ulkonäön perusteella tykätään vain hyvännäköisistä ihmisistä.

N26

Vierailija
33/81 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oletetaan että kaikki joutuisivat autiolle saarelle. WT- mies hakkaisi narukäden pois pelistä ja panisi kaikkia saaren naisia.

Ei niistä kalpeista narukäsistä ole mihinkään tosielämässä.

Pitäskö sun vähän vähentää niitä mömmöjä. Saat sen autiosaarella asuvan oranginkin vaikuttamaan älyköltä, ja sit kaikki naiset lähtee sen mukaan kun saa sekä lihakset että aivot.

Vierailija
34/81 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ne on turnon. On sitten "miedommat" kuten esim, öö, no Anlella Sagra vaikka

https://pbs.twimg.com/profile_images/713872433598570496/CHGcyi_m.jpg

Tai sitten vähän isommat kuten vaikkapa Renee Enoksella

http://i.imgur.com/jXgm5Jo.jpg

Vaikka tällä jälkimmäisellä on liian paljon lihaksia useimpien miesten makuun, minulle tulee hyvä fiilis hänen muodoistaan.

M38

Olin tulossa sanomaan juuri samaa. Lihakset ovat kauniit niin miehellä kuin naisellakin, läski ei kummallakaan.

Vierailija
35/81 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä tykkään, että miehellä on vähän lihaksia, ei liikaa läskiä, eikä siis kovin laiha, mutta liika on liikaa. Kovin isot lihakset on lähinnä vastenmieliset ja luonnottomat. Muilla voi olla eri mielipiteet.

Vierailija
36/81 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan se niin taitaa olla et lihaksikas mies saa baarista enemmän naista kun joku kaljamahanen Pena.

Ja mä tykkään lihaksikkaista miehistä. En tietty mistään jäätävän kokosista hormoni bull mentuloista, vaan normaalin kokoisista, mutta lihaksikkaista. Yltiölihaksikas jättimäinen bodari ei iske.

Mun mies on just tällainen "pieni"'mutta lihaksikas. Leveät hartiat ja hyvä kroppa. Naiset pyörii ympärillä ja kyllä joutuu monesti hätisteleen niitä munahaukkoja helvettiin

Vierailija
37/81 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuikelo mies ei ole yhtä maskuliininen, sehän on selvää. Samalla lailla lihashirmu nainen ei ole yhtä feminiininen.

Vierailija
38/81 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on niin monia. Itse tykkään enemmän "pehmeistä" miehistä, kuin rasvattomista lihaspaketeista.

Esim. tällaista en huolisi, sori nyt vaan:

http://3.bp.blogspot.com/-0a9D44k47zM/VmR5QrovvoI/AAAAAAAAa6I/7teM10qE2…

Tällaisen kelpuuttaisin:

http://i5.asn.im/stars-who-were-not-rocking-bikini-bodies-at-all-this-y…

Ihana halittava nallekarhu-keho on täydellisin <3

Vierailija
39/81 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset tykkäävät isoista lihaksista. Ne, jotka väittävät että tykkäävät muka ulkonäön perusteella ruipeloista tai lihavista miehistä, valehtelevat, eivät tiedä paremmasta tai eivät uskalla myöntää sitä mistä pitävät. Parisuhteessa muut asiat ovat tietysti tärkeämpiä mutta tietysti pelkän ulkonäön perusteella tykätään vain hyvännäköisistä ihmisistä.

N26

Itsekeskeinen asenne, että sinun mielipiteesi jyrää muut ja eri mieltä olevat valehtelevat.

Vierailija
40/81 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva taisi ymmärtää, että tarkoitin isoilla lihaksilla tyyliä kehonrakentaja. Itse ainakin tykkään siroista miehistä. Semmoset isot muskelit ovat mielestäni oksettavat.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän