Hei Helsinki! Kuinka pitkä matka on Kampista Länsi-terminaaliin?
Ja milllä sen taittaa helpoiten? Onko kävelymatkan päässä vai pitääkö ottaa taxi tms?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simonkadulta joko 9 tai 6T ratikka. Noin uusavuttomia maalaisia ei kyllä pitäisi edes päästää Helsinkiin ilman talutusnuoraa.
Nämä ovat tyhmiä kommentteja. Meitä stadilaisia haukutaan täällä muutenkin ihan tarpeeksi.
Eli nuo ratikat mitä tämä älypää edellä mainitsi.
Ratikkalipun saat kännykällä. Kirjoita viesti A1 numeroon 16355. Lippu tulee paluuviestinä, voimassa tunnin.Tervetuloa ja hyvää matkaa :).
Korjaan : Todellakin 6T ei mene Kampista, eli 9 on se sinun väline :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moikka, nyt kun minua on näköjään täällä haukuttu avuttomaksi, jälkeenjääneeksi, juntiksi, laiskaksi yms. koska kysyin tätä välimatkaa Kampin ja terminaalin välillä, niin pakko oli tulla nyt kertomaan se, että varailen tässä matkaa Baltian maihin. Uskokaa tai älkää, mutta olen ihan itse osannut etsiä eri kulkuneuvojen hinnat, aikataulut, reitit ja kulkuvälineet eri maiden välillä. Olen jopa joutunut vierailemaan eri maiden sivustoilla! Aatella. Mutta tosiaan, se voi olla pidemmän päälle hieman tuskastuttavaa hommaa (kuten tämä jo minut laiskaksi haukkunut, pelkästään Saksasta yhtä hotellia etsivä kommentoija mainitsi :)), joten ajattelin ihan tämän yhden pikkuetapin pituuden kysäistä täältä käsin. Uskon, että älykkyysosamääräni olisi kyllä riittänyt siihen, että olisin sen itsekin osannut selvittää, mutta ajattelin sen selviävän nopeammin täältä kysyessä. Mutta ei mulla muuta enään, syksyt jo toivottelinkin. Toivon että se on kaunis ja lämmin reittioppaidenne parissa.
Ai niin, se unohtui vielä mainita, että seuraavaksi etsin netistä sen, saako niitä ratikkalippuja kuskilta vai pitääkö se hommata jotenkin ennakkoon. Täältä ei tulisi mieleenkään enään kysyä. Vaikuttaisin muuten vajaamieliseltä ja eritoten laiskalta. Ja siis kiitos viellä asiallisille vastauksille, olitte avuksi. Ja muut; olitte ainakin viihteeksi.
Olen pahoillani näiden idioottien takia. Mutta ajattele positiivisesti, kukaan ei tainnut vielä haukkua läskiksi siiderivalaaksi:D.
Se on täällä vakio.
Terveisin helsinkiläinen nro 2.
Vierailija kirjoitti:
Moikka, nyt kun minua on näköjään täällä haukuttu avuttomaksi, jälkeenjääneeksi, juntiksi, laiskaksi yms. koska kysyin tätä välimatkaa Kampin ja terminaalin välillä, niin pakko oli tulla nyt kertomaan se, että varailen tässä matkaa Baltian maihin. Uskokaa tai älkää, mutta olen ihan itse osannut etsiä eri kulkuneuvojen hinnat, aikataulut, reitit ja kulkuvälineet eri maiden välillä. Olen jopa joutunut vierailemaan eri maiden sivustoilla! Aatella. Mutta tosiaan, se voi olla pidemmän päälle hieman tuskastuttavaa hommaa (kuten tämä jo minut laiskaksi haukkunut, pelkästään Saksasta yhtä hotellia etsivä kommentoija mainitsi :)), joten ajattelin ihan tämän yhden pikkuetapin pituuden kysäistä täältä käsin. Uskon, että älykkyysosamääräni olisi kyllä riittänyt siihen, että olisin sen itsekin osannut selvittää, mutta ajattelin sen selviävän nopeammin täältä kysyessä. Mutta ei mulla muuta enään, syksyt jo toivottelinkin. Toivon että se on kaunis ja lämmin reittioppaidenne parissa.
Jaaha, porvoolainenko on lähdössä Baltian kierrokselle kun nämä suomalaiset reittioppaat ovat liian hankalia.
Minulle pk-seudulla asuvana merkitsee kilometrimäärää enemmän se, kuinka hankala reitti on haluanko kävellä vai menenkö julkisilla/taksilla. Sitäpaitsi en kyllä osaa noita kilometrimääräisiä etäisyyksiä ulkoa, tarkistaisin reittioppaasta tai google mapsista.
Itse kyllä olen mennyt Länsiterminaaliin ysin ratikalla koska sillä pääsee aivan ovelle ja terminaalin ympäristö on rakennustyömaata, jossa ei ole kiva kävellä matkatavaroiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, se unohtui vielä mainita, että seuraavaksi etsin netistä sen, saako niitä ratikkalippuja kuskilta vai pitääkö se hommata jotenkin ennakkoon. Täältä ei tulisi mieleenkään enään kysyä. Vaikuttaisin muuten vajaamieliseltä ja eritoten laiskalta. Ja siis kiitos viellä asiallisille vastauksille, olitte avuksi. Ja muut; olitte ainakin viihteeksi.
Netistä löytyy www.hsl.fi . Itsekin sieltä tarkistaisin, jos joutuisin ratikkaan kertalipun hankkimaan, millainen systeemi nyt on voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ohiksena tässä on pakko kommentoida, että paljon ilkeämpiä viestejä nämä Hesalaisten haukkujat on tähän ketjuun kirjoitellut. Vois melkein sanoa kiusaamiseksi. Ilkeämielistä porukkaa täällä.
Äläs nyt viitsi, hän kysyi asiaa kuten ihminen ihmiseltä kysyy, nää heikkomieliset repesivät ja alkoivat vit... eikun kettuilemaan että VÄÄRIN KYSYTTY.
Suurin osa vastauksista on typerien pikkukaupunkilaisten uhoa; kun nyt pääsen sanomaan.
Niin pohjattoman säälittävää! Häpeän, häpeän, häpeän 😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ohiksena tässä on pakko kommentoida, että paljon ilkeämpiä viestejä nämä Hesalaisten haukkujat on tähän ketjuun kirjoitellut. Vois melkein sanoa kiusaamiseksi. Ilkeämielistä porukkaa täällä.
Äläs nyt viitsi, hän kysyi asiaa kuten ihminen ihmiseltä kysyy, nää heikkomieliset repesivät ja alkoivat vit... eikun kettuilemaan että VÄÄRIN KYSYTTY.
Suurin osa vastauksista on typerien pikkukaupunkilaisten uhoa; kun nyt pääsen sanomaan.Niin pohjattoman säälittävää! Häpeän, häpeän, häpeän 😒
Porvoolaisten uhoa?
Hei,täällä yksi maalainen tiedustelee ratikan kulkua länsisatamaan.Eli pitääkö tiedot paikkansa edelleen,että nro 9:llä pääsee länsiterminaaliin Kampista?
Edellinen kysely tästä samasta asiasta vuodelta 2016
Vierailija kirjoitti:
Hei,täällä yksi maalainen tiedustelee ratikan kulkua länsisatamaan.Eli pitääkö tiedot paikkansa edelleen,että nro 9:llä pääsee länsiterminaaliin Kampista?
Edellinen kysely tästä samasta asiasta vuodelta 2016
https://reittiopas.hsl.fi/reitti/Kamppi%2C%20Helsinki%3A%3A60.169137%2C…
Ei kannata kävellä, sen verran matkaa.
Nämä paskapäät, jotka täällä ilkeästi vastaavat, eivät ole oikeita helsinkiläisiä. Me olemme oikeasti mukavaa ja avuliasta porukkaa. En tiedä mistä koloista nämä idiootit on tänne ryöminyt. Onneksi sait asiallisiakin vastauksia :).