Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä hintainen puhelin sinulla on? Paljonko olet valmis maksamaan puhelimesta?

Vierailija
01.09.2016 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen, itellä parinsadan luuri. Haaveilen kalliimmasta, en kehtaa sanoa hintaa. :/

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

400e olen maksanut ja ehkä joku 600e olisi yläraja.

En tarvitse erikseen pädiä tai läppäriä, kun puhelimella hoitaa senkin. Ja musiikin kuuntelun ja kuvaamisen.

Vierailija
82/90 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

549€ tästä maksoin aika hiljattain. Edellinenkin oli suht kallis mutta maksoin sen osarilla niin en enää muista. Mutta palveli muutaman vuoden kuitenkin, en vaihda kovin usein luuria. Mulle myös on tärkeää nimen omaan se kamera puhelimessa, tämmöinen parempi on ihan hyvä korvaamaan sitten erilliset kamerat. Tämä on kyllä muutenkin yllättänyt positiivisesti, tosi tyytyväinen olen ostokseeni vaikka kirpasee maksaa noin paljon. Toivotaan että kestäis muutaman vuoden myöskin, sen pidempää ei varmaan tohdi nykypuhelimilta toivoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000€ maksoi nykyinen puhelin

Vierailija
84/90 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 80 €, sitä edellinen n. 100 €.

Jos pitäisi hommata uusi (äly!)puhelin, lähtisin tutkimaan sieltä halvimmasta päästä alkaen ja ottaisin sen, mikä on ominaisuuksiensa ja arvostelujen perusteella omiin "tarpeisiini" (netti, muutamat sovellukset, muistio...) nähden tarpeeksi hyvä.

Ajattelen kännykän olevan vähäisempi esine kuin tietokone/läppäri. Siksi minusta tuntuisi oudolta maksaa kännykästä saman verran kuin kannettavasta. Omiin tarpeisiini sopivan kannettavan voi saada 300–400 eurolla, joten en maksaisi niin paljon kännykästä. (Paitsi jos olisin tosi varakas, niin toki ostaisin vaikka sen kaikkein hienoimman ja kalleimman ylimääräisine ominaisuuksineen, mutta varakkuuteeni nähden tuollainen olisi minulle täyttä rahan hukkaan heittämistä. Eli ymmärrän, jos joku jolla sitä rahaa on, niin ostaa itselleen kalliin puhelimen. Koska miksipä ei.)

Vierailija
85/90 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 e.

Vierailija
86/90 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gps+kartta, niin navin verran, muut lisukkeet turhia paitsi tietenkin netti ja puhelut.

Vierailija
87/90 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ip XR ja jotain 600€ maksoi.

Vierailija
88/90 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jotain 800-1000 e, mutta työpuhelin ja kohta menossa vaihtoon. Itse voisin maksaa parisataa, en sen enempää. En missään tapauksessa yli 300. Puhelin, netti, kamera ja kohtalaisesti muistia, siinä vaatimukset. Merkillä ei väliä.

Vierailija
89/90 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung Galaxy A3 2017, olisko maksanut ostaessani 235 euroa. Hyvin olen pärjännyt, vaikka kamera voisi olla parempi ja muistia enemmän.

Vierailija
90/90 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, joku 600 tms

En ole ollut 20 vuoteen töissä jossa ei olisi puhelinetua, sisältäen laitteen joten vaikea kuvitella itseäni ostamassa puhelinta. 3310 riittäis varmaan.