Minkä hintainen puhelin sinulla on? Paljonko olet valmis maksamaan puhelimesta?
Ihan mielenkiinnosta kyselen, itellä parinsadan luuri. Haaveilen kalliimmasta, en kehtaa sanoa hintaa. :/
Kommentit (90)
En ole koskaan maksanut puhelimesta markkaa tai euroakaan, enkä maksa. Kaikki olen saanut ilmaiseksi. Nyt on sitten älypuhelinkin saatuna lahjaksi, mutta koska en tykkää kosketusnäytöistä enkä tarvitse puhelimeen nettiä, niin en sitä käytä. Mulla on joku kymmenen vuotta vanha Nokia, jonka akku kestää vieläkin viikon sillä käytöllä, mitä tarvitsen.
Ja kaapissa on lisää toisten vanhoja puhelimia, kun tuosta aika jättää.
On se jännä, miten erilaisia ihmisiä on. Minä en pysty ymmärtämään, että joku oikein haaveilee jostain tietystä puhelimesta. Tai pystyn, jos se puhelin on Nokia 3310. Mutta että haaveilee jostain älykännykästä, ei mahdu jakeluun. Niitähän on kaikilla. Sama kuin haaveilisi karieksesta.
Vierailija kirjoitti:
Noin 300€ arvoinen on tällä hetkellä. En voi ainakaan nyt kuvitella maksavani puhelimesta tuon enempää. Mielestäni on jopa naurettavaa tuhlata älyttömiä summia pelkkään älypuhelimeen. Mieluummin matkustelen ja käyn syömässä kivoissa ravintoloissa miehen kanssa.
Tai jos tekee molemmat? Ostaa uuden puhelimean JA matkustelee ja käy syömässä kivoissa raviontoloissa?
700e. Kaikki mitä pitääkin olla löytyy :)
"Puhelin 400 sadan" (viesti #7)
WTF?
Samsung Galaxy S3, 195e pari vuotta sitten. Olen tykännyt.
Tuo parisataa on oikeastaan maksimi minkä suostun maksamaan puhelimesta.
Nylkyinen maksoi 149€ ja on selvästi kallein ostamanimpujelin. Parisataa50 voisin ehkä korkeintaan maksaa.
29 euroa. En ole valmis maksamaan enempää. Töitä varten on läppäri ja huvia varten tabletti, en tarvitse puhelimelta muuta kuin soiton ja tekstiviestit.
Vierailija kirjoitti:
Nylkyinen maksoi 149€ ja on selvästi kallein ostamanimpujelin. Parisataa50 voisin ehkä korkeintaan maksaa.
ostamani puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Työsuhdepuhelin. En juuri nyt olisi valmis maksamaan puhelimesta, ylipäätään. Vapaa-ajalla käytän mieluiten iPadia, ei vaan jaksa pienempiä näyttöjä tai näppäimiä.
Hirveen kätevää soittaa puhelu ipadi korvalla.
100 euroa olisi ehdoton yläraja. Ostan yleensä noin 50 euroa maksavan peruspuhelimen, puhelin on puhelin ei tarvitse puhelinta nettiin pääsyyn, valokuvaamiseen, kartaksi, telkkariski, radioksi...
Jos puhelimesta pitäisi maksaa satoja euroja pitäisi täydellinen toimivuus ilman huoltoja olla vähintään viisi vuotta.
150€, halpa mutta omaan käyttöön hyvin soveltuva älyluuri. 200€ on ollut kallein omistamani puhelin.
Montahan noita älypuhelimia on ollut.
Tämä viimeisin on One+Two ja maksoi 350€, muistaakseni. Kummallinen kun ei aina hälytä puheluita.Halpis, mikä halpis.
Seuraavksi sitten Iphone, joka saa maksaa vaikka tonnin.
Jos itse joudun puhelimen kustantamaan niin maksimihinta on 120 e. Niin sanottu älypuhelimeni on täynnä turhakkeita. Silläkään muuta tee kuin lähinnä vastaan puheluihin enkä aina niihinkään, kun ei ole välttämätöntä. Mielummin luen meilit läppäriltä tai tapaan ihmisiä kasvotusten.
Mulla satasen lumia.Penniäkään en enempää maksaisi puhelimesta.Kunhan voi soittaa,lukea uutiset ja whatsuppi toimii,muuta en tarvitse.Kuvaan paljon,ja sen hoitaa Canon.
Miksi tuo herättää niin paljon ärtymystä, että jotkut haluavat ja hankkivat kalliimman puhelimen? Kateuttako se on vai mitä? Mitä se ketään haittaa, minkälainen puhelin toisella on? Jokainen maksakoon puhelimestaan mitä ite haluaa...
Noin 400 euroa maksoi nykyinen kolme vuotta käytössä ollut Samsung. Akun oon siihen kerran vaihtanu. Samoissa hinnoissa oli myös Samsungia edeltänyt HTC, jota käytin jonkun hieman vajaa kolme vuotta. Seuraavaa luuria katselen parhaillaan samasta hintaluokasta. Yli 500 euroa en ole valmis kännykkään laittamaan.
Joskus tuli hankittua puhelimia osamaksusopimuksella. Silloinhan joku 700eur ei tuntunut hintana miltään, c´moon - muutama kymppi kuussa :)
Päätin, että enää en osta puhelimia kun kertamaksulla ja 300-400eur on kyllä ihan max-hinta mitä raaskii kerralla puhelimeen laittaa. Osarilla tulee monesti ostettua liiankin tyyriitä vehkeitä.
Minulla on iPhone 6s plus. En tiedä mitä maksoi. Sain sen vanhemmiltani syntymäpäivälahjaksi keväällä. Joku 500€ voisin itse maksaa puhelimesta. En haaveile muusta puhelimesta. Toivon, että tämä kestää mahdollisimman monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan maksanut puhelimesta markkaa tai euroakaan, enkä maksa. Kaikki olen saanut ilmaiseksi. Nyt on sitten älypuhelinkin saatuna lahjaksi, mutta koska en tykkää kosketusnäytöistä enkä tarvitse puhelimeen nettiä, niin en sitä käytä. Mulla on joku kymmenen vuotta vanha Nokia, jonka akku kestää vieläkin viikon sillä käytöllä, mitä tarvitsen.
Ja kaapissa on lisää toisten vanhoja puhelimia, kun tuosta aika jättää.
On se jännä, miten erilaisia ihmisiä on. Minä en pysty ymmärtämään, että joku oikein haaveilee jostain tietystä puhelimesta. Tai pystyn, jos se puhelin on Nokia 3310. Mutta että haaveilee jostain älykännykästä, ei mahdu jakeluun. Niitähän on kaikilla. Sama kuin haaveilisi karieksesta.
Jos haaveilee kännykästä, on sama kuin haaveilisi karieksesta? Mitä?!
300€ maksoi nykyinen, kallein mulla tähän mennessä. Haaveilen Huawei P9:stä, mutta vähän liian kallis vielä ja vanhakin toimii hyvin, joten odottelen että hinta laskee. Sanotaan, että tuo 300, ehdoton max 400 minkä maksaisin.