Minkä hintainen puhelin sinulla on? Paljonko olet valmis maksamaan puhelimesta?
Ihan mielenkiinnosta kyselen, itellä parinsadan luuri. Haaveilen kalliimmasta, en kehtaa sanoa hintaa. :/
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 300€ arvoinen on tällä hetkellä. En voi ainakaan nyt kuvitella maksavani puhelimesta tuon enempää. Mielestäni on jopa naurettavaa tuhlata älyttömiä summia pelkkään älypuhelimeen. Mieluummin matkustelen ja käyn syömässä kivoissa ravintoloissa miehen kanssa.
Samaa mieltä. Paitsi että itse en myöskään nää järkeä matkusteluissa tai ravinteleissa. Itse käytän rahat mieluummin kaljaan ja rentoilen kotona.
M. matkustelu ja ravintolasafkailut on itsensä uusintamista parhaimmillaan maksoi mitä maksoi, toki koti ja kaljakin, mutta vaihteluhan se just virkistää!
Nykyinen puhelin on varmaan suunnilleen 130€ puhelin. Aikaisempi oli karvan alle 600€
En ole itse ostanut kuin 2 puhelinta. Molemmat noin 500-600€. Käytin molempia noin 4 vuotta. Välissä olen käyttänyt toisten rotiskoja loppuun, kuten nytkin sain ilmaiseksi tutulta tuon nykyisen. Harkitsen aika tarkkaan ja ajan kanssa seuraavaa, koska käytän sitäkin todennäköisesti noin 4 vuotta ja hinta on jotakuinkin 500-600€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 euron puhelin, mutta omakotitalo, pari sijoitusyksiötä, kesämökki, purjevene. Kaikki velattomia. Harrastan golfia ja lapset ratsastaa. Ja mitä nyt muuta kaikkea kallista onkaan, niin minulla on. ;)
Tämä ei ole hyökkäys sinua kohtaan vaan ihan mielenkiinnosta kysyn. Olet sitten provo tai et.
On siis kaltaisiasi ihmisiä joiden on pakko mainita aina asiat mainitsemmalasi tavalla. Miksi?
Kiitos, jos osaat hieman analysoida tätä käyttäytymistä.
Vitsiä alusta loppuun asti. Matkan vain sitä yhtä joka osti juuri parin tonnin huippuläppärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 euron puhelin, mutta omakotitalo, pari sijoitusyksiötä, kesämökki, purjevene. Kaikki velattomia. Harrastan golfia ja lapset ratsastaa. Ja mitä nyt muuta kaikkea kallista onkaan, niin minulla on. ;)
Tämä ei ole hyökkäys sinua kohtaan vaan ihan mielenkiinnosta kysyn. Olet sitten provo tai et.
On siis kaltaisiasi ihmisiä joiden on pakko mainita aina asiat mainitsemmalasi tavalla. Miksi?
Kiitos, jos osaat hieman analysoida tätä käyttäytymistä.
Vitsiä alusta loppuun asti. Matkan vain sitä yhtä joka osti juuri parin tonnin huippuläppärin.
*matkin
160 e maksoi tämä. En yli 200 euroa maksais ikinä.
300e, OnePlus One. Muuten tykkään kuin hullu puurosta, mutta etukamera voisi olla vähän parempi. Seuraava puhelin on varmaan myös OnePlus tai sitten iPhone SE. iPhoneista tykkään myös (edellinen oli 4S), mutta hinnassa on liikaa ilmaa verrattuna laitteeseen itseensä.
550€ maksoi uutena, aion ostaa seuraavaksi saman hintaisen. Aika maksimissa mennään, yli 600 en kyllä maksaisi. Ehkä jos tulot olisivat suuremmat.
Nokia 5100 puhelin. 13v vanha, edelleen toimii. Maksoi tuohon aikaan: 280 €
800e iphone 6 64gt
Joku 900 max maksaisin
Vierailija kirjoitti:
Samsung galaxy edge S7. Maksoi vajaa tonnin.
Otan osaa. Tyhmästä päästä kärsii koko loppuruumis.
Mulla tulee puhelinta vaihettua aika tiuhaan, en siis osta uutena juuri ikinä puhelimia vaan käytettynä, lukuunottamatta kiinasta tilattavia/haettavia. Tällä hetkellä Note 4, kun tuli tilaisuus kokeilla taas pitemmän ajan jälkeen Samsungia, ja onhan tuo hyvä. Hintaa tällä oli 250e, mikä alkaa olla sitä maksimia mitä suostun maksamaan käytetystä luurista. Seuraava lienee Xiaomin Mi 5 jos sellainen raaskin ostaa, 3kk päästä Kiinan reissu tulossa. Maksaa 290e gearbestissa joten jotain 300e pintaan jos saa ostettua, oon tyytyväinen.
Oon lähipiirissäni huomannu sellasen että porukka ostaa erityisesti lapsille ja joskus itselleenkin paskoja puhelimia uutena sieltä gigantista kun myyjä kehuu että on hyvä. Totuus on se että lataat yhden pelin ja puhelin on käyttökelvoton sitten, muisti loppuu yms. Toki roottaamalla noista saa ihan meneviä laitteita mutta eipä kukaan sitä viitsi tehdä. Pelätään myöskin hirveästi kiinanluureja ja käytettyjä, kuulemma ei tiedä jos huijataan rahat ostaessa :D
199,- ja 199,-
Se on vaan puhelin.
Maksoi kai jtn 20 euroa ja enempää en perusluurista maksa enkä tee älypuhelimella mitään.
Reilu vuosi sitten ostin käytetyn Nokia E7:n viidellä eurolla, hyvä luuri ja hinta kohdallaan.
Ehkä voisin uudesta iphonesta kympin maksaa.
300 puhelin tällä hetkellä, mutta on tullut laitettua aikoinaan paljon enemmänkin puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Muutama nousukas menee joukossamme niin että heilahtaa ;)
50€. Periaatteessa olisin valmis maksamaan enemmänkin, ehkä 200-300€, mutta käytännössä nykyinen puhelimeni toimii oikein hyvin enkä tarvitse läheskään kaikkia siinä olevia toimintoja ja sovelluksia. Tuskin siis tulen panostamaan kalliimpaan puhelimeen kun tämä halpisluurikin on "liian hyvä" minulle.
Työsuhdepuhelin. En juuri nyt olisi valmis maksamaan puhelimesta, ylipäätään. Vapaa-ajalla käytän mieluiten iPadia, ei vaan jaksa pienempiä näyttöjä tai näppäimiä.
500e. Ite en noin kallista ostais, työsuhdepuhelin.
Viimeks kun ostin ite budjetti oli 150e. Enkä oo huomannu omaan käyttöön vaikuttavia eroja puhelimissa.
350€ postikuiluineen, enempää en maksaisi. Mutta tämä onkin maailmankaikkeuden paras puhelin niin ei tarvii.