Minkä hintainen puhelin sinulla on? Paljonko olet valmis maksamaan puhelimesta?
Ihan mielenkiinnosta kyselen, itellä parinsadan luuri. Haaveilen kalliimmasta, en kehtaa sanoa hintaa. :/
Kommentit (90)
Olisko jotain 600€? En olis valmis maksamaan senttiäkään. Kuuluu tällä alalla perusjuttuihin, että työnantaja kustantaa kunnon luurin.
Lähemmäs 1000e, Iphone 6s plus 128GB
Vierailija kirjoitti:
Puhelin 400 sadan. Tänään muuten ostin just parin tonnin huippuläppärin kaikilla herkuilla :)
400 sadan :DDDDD
itselläni 200 € puhelin ja maksaisin varmaan korkeintaan 250.
Maksoin puhelimestani 35€ ja en paljoa enempi maksaisi, kun en mitään kosketusnäyttöälypaskaa halua.
Nykyinen on pari vuotta vanha iPhone 6, maksoi aika tarkalleen 800 e silloin kun ostin. Käytän sitä niin paljon ja olen siihen tyytyväinen, että mielestäni saan rahalle hyvinkin vastinetta. Kunhan seiska tulee, niin tuo menee myyntiin ja uusi tilalle. Yleensä on tosiaan sen pari vuotta tullut käytettyä samaa.
En muista enää oliko 29 vai 49 euroa, tästä on yli kymmenen vuotta aikaa. Puhelinta käytän puheluihin ja satunnaisesti tekstiviesteihin. Voisin ostaa uuden samanlaisen jos niitä vielä saisi.
Taisi olla jotain reilu satanen kun tuon ostin, halpa perusmalli jossa on älyä sen verran, että näkee milloin seuraava bussi on tulossa pysäkille. Jos tuo katoaa tai hajoaa niin samantapainen riittää, en tiedä missä hinnoissa ovat nykyään.
Mulla on 15€ maksanut samsung. Ylivuotinen malli, ostin tarjouksesta. Hyvä puhelin ja aika ok hinta. Toivottavasti vielä valmistavat vastaavia puhelimia tulevaisuudessa.
vertaako huonoa puhelinta vaikkapa huonoon parturiin? Halvalla saa mutta yrittäjälle häirintä tulee kalliiksi eikä pään näytä pysyvän kiinni vaikka parempaan siirrytty.
50 euron puhelin, mutta omakotitalo, pari sijoitusyksiötä, kesämökki, purjevene. Kaikki velattomia. Harrastan golfia ja lapset ratsastaa. Ja mitä nyt muuta kaikkea kallista onkaan, niin minulla on. ;)
22: Eli et hankkisi puhelinta ollenkaan, jos jäisit vaikka työttömäksi?
89e Samsunki.
Kallein ostamani puhelin 170e ja 200e ehdoton maksimi.
Kunhan seuraavat ohjelmat toimii niin olen tyytyväinen. Tinder, Yle Uutisvahti, Whatsapp, TekstiTv, Sähköposti.
300 euroa, iPhone 5s.
Kallein känny on ollu joku 400 euroa, ja sen enempää en maksais kännykästä.
Samsung galaxy edge S7. Maksoi vajaa tonnin.
Ostin aikanaan nokian 6110. Se oli tosi kallis, mutta paras puhelin mikä minulla on ollut. Ensimmäinen alypuhelin oli 600 euron puhelin. Nyt minulla on puhelinetu ja kallis puhelin on. Jos joutuisin nyt ostamaan itse puhelimen, tuskin maksaisin 200 euroa enempää.
Vierailija kirjoitti:
vertaako huonoa puhelinta vaikkapa huonoon parturiin? Halvalla saa mutta yrittäjälle häirintä tulee kalliiksi eikä pään näytä pysyvän kiinni vaikka parempaan siirrytty.
Öööö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 300€ arvoinen on tällä hetkellä. En voi ainakaan nyt kuvitella maksavani puhelimesta tuon enempää. Mielestäni on jopa naurettavaa tuhlata älyttömiä summia pelkkään älypuhelimeen. Mieluummin matkustelen ja käyn syömässä kivoissa ravintoloissa miehen kanssa.
Samaa mieltä. Paitsi että itse en myöskään nää järkeä matkusteluissa tai ravinteleissa. Itse käytän rahat mieluummin kaljaan ja rentoilen kotona.
Heh, no ei huono vaihtoehto sekään :D
Vierailija kirjoitti:
50 euron puhelin, mutta omakotitalo, pari sijoitusyksiötä, kesämökki, purjevene. Kaikki velattomia. Harrastan golfia ja lapset ratsastaa. Ja mitä nyt muuta kaikkea kallista onkaan, niin minulla on. ;)
Tämä ei ole hyökkäys sinua kohtaan vaan ihan mielenkiinnosta kysyn. Olet sitten provo tai et.
On siis kaltaisiasi ihmisiä joiden on pakko mainita aina asiat mainitsemmalasi tavalla. Miksi?
Kiitos, jos osaat hieman analysoida tätä käyttäytymistä.
179€ saksasta tilattuna turkoosin värisenä ja Kiinasta 3€:lla mustat vaihtokuoret.
300€ on aikalailla kipuraja. Tuplasim oltava.
http://www.e-ville.com/fi/3132-peruspuhelimet/15929-nokia-1200-refurbis…