Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette Radio Novasta?

Vierailija
01.09.2016 |

Eli, saatiin työpaikalle semmoiset kuulosuojaimet, joissa toimii radio. Radio Nova on semmone, joka toimii oikeastaan joka puolella. Moni muu kanava rätisee ja pätkii siellä liikkuessa. Novan muistan lapsuudesta, koska vanhemmat tykkäs soittaa sitä automatkoilla jne. aluks olin, et voi ei, joku Nova. Mut se on ihan tosi hyvä radiokanava nyt :D Hyvät juontajat ja kiva kun saa kuunnella sekasin uusia biisejä ja esim. 80 ja 90-lukujen hittejä. Ainut vaan, että voisivat soittaa niiden artistien muitakin biisejä kuin vain kahta ja kolmea. Mitä muut tykkäätte? Kuunteletteko radiota ja mitä kanavia yleensä tulee kuunneltua?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuunnellut vuosiin kuin automatkoilla ja Alma Median pelleilyn jälkeen lopetin senkin vähän. Juontajat vaihtui tiuhaan ja ohjelmien taso meni minun mielestä alaspäin.

Vierailija
2/22 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin äskettäin kuuntelemaan Novaa noin 2x3 tuntia autossa, jonka omistaja halusi tätä asemaa jostain syystä kuunnella. Siellä vinkui joku pissaliisa varmaan tusina kertaa  "jos haluut testaa mua yhen kerran" ja olin vähällä oksentaa. Ei koskaan enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin äskettäin kuuntelemaan Novaa noin 2x3 tuntia autossa, jonka omistaja halusi tätä asemaa jostain syystä kuunnella. Siellä vinkui joku pissaliisa varmaan tusina kertaa  "jos haluut testaa mua yhen kerran" ja olin vähällä oksentaa. Ei koskaan enää.

No siinä yksi hyvä esimerkki näistä "uusista" biiseistä. -ap

Vierailija
4/22 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt aina Novasta ja Novan juontajista. Johtuu varmaan siitä, että ovat suunnilleen samaa ikäluokkaa kuin itsekin. Musiikin suhteen olen melko kaikkiruokainen ja toisaalta en koskaan kuuntele niin pitkiä aikoja kerrallaan että samat kappaleet alkaisi ärsyttää.

Vierailija
5/22 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele kotimaisia kaupallisia asemia koskaan oma-aloitteisesti. Toisten kyydissä kuuntelen sitä, mitä kuski haluaa kuunnella. Ei Nova kaikkein pahin kanava ole, mutta aika tuubaa sieltä kyllä tulee. 

Vierailija
6/22 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä mielikuva, että radio novasta kuuluu vain ja ainoastaan mainoksia. Siis AINA vain mainoksia! Siksi en kuuntele.

Vierailija
7/22 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Novalla tosiaan itseäkin häiritsee se, että esim. siellä soitetaan Madonnalta Like a Virgin ja Papa don't preach biisejä pelkästään, ei yhtään uudempaa biisiä kuule. Bon Jovilta kans 2 biisiä, jotka soi. Eikö niillä ole oikeuksia soittaa muita biisejä artisteilta vai onko niillä vaan tuttu ja turvallinen playlist?

Vierailija
8/22 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuuntele kotimaisia kaupallisia asemia koskaan oma-aloitteisesti. Toisten kyydissä kuuntelen sitä, mitä kuski haluaa kuunnella. Ei Nova kaikkein pahin kanava ole, mutta aika tuubaa sieltä kyllä tulee. 

Sama täällä. Itselläni Nova nyppi silloin kun työnantaja mainosti siellä. Vapaa-aika on vapaa-aikaa, en halua kuulla silloin työnantajastani.

Vierailija
9/22 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Itselläni Nova nyppi silloin kun työnantaja mainosti siellä. Vapaa-aika on vapaa-aikaa, en halua kuulla silloin työnantajastani.

Työnantajasi on kaalimato :D

Vierailija
10/22 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä ainoat kuunneltavat kanavat ovat Radio Suomi, Yle Puhe ja Pasiradio (siellä ja silloin kun se kuuluu). Mitään muuta radiokanavaa ei jaksa minuuttia pidempään kuunnella.

Vierailija
11/22 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nova oli hyvä joskus viisitoista vuotta sitten, biisivalikoima oli monipuolisempi ja juontajat miellyttäviä. Nykyisin Novalla pyörii päivästä toiseen samat tietyt biisit, variaatiota on hädin tuskin lainkaan. Juontajat ovat samaten muuttuneet rasittavammiksi noin yleisesti ottaen, etenkin iltapäivien Anssin ja Niinan räpätystä ja huonoa läppää ei kestäisi oikein kuunnella.

t. Meillä soi Nova aina töissä

Vierailija
12/22 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin tänään radion töissä, meillä soi aina Nova. Taisin kuunnella n. 10 sekuntia ennen kuin suljin sen. Siis jumalauta on se Pimiä taas kaivettu kälättämään sinne.

Vierailija
13/22 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin joskus 90-luvulla.

Vierailija
14/22 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yylsät juontajat, jotka puhuvat itsestäänselvyyksiä.Voisi olla enemmän mielenkiintoa

Vierailija
15/22 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, läpäläpä, hihihi, ja sitten Antti Tuisku, jonka jälkeen joku karjuu "Ostakaa ruoansulatusruokaa" ja sitten läpäläpä jne...

Vierailija
16/22 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelen välillä päivisin. Perjantaisin ainakin siel on Vappu Pimiä, josta mä (varmaan ainoana täällä?) tykkään! Ihan hyvä kanava muutenkin.

Vierailija
17/22 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Nova on radioasemien Apsi. Kumpaakin käyttää pääasiassa ne perheenäidit jotka haluaa päästä helpolla & kevyesti. Vaikka se aiheuttaakin lapsissa kiljahtelua ja miehessä hajamielistä itsensä poissulkemista vaikkapa kännykän avulla.

Vierailija
18/22 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska, paskempi, Radio Nova

Vierailija
19/22 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen, koska ruuhkavuodet. En huomaa, että siellä on samat biisit vuodesta toiseen, koska koska.

Vierailija
20/22 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy Suomen 30 suosituinta radiota, voi vertailla aamuohjelmia ja lähetyksiä tosi kätevästi

http://www.nettiradiomaailmalla.com/parhaat-suomalaiset-nettiradiot/#.W…