Työkaverilla rupesi keulimaan kun "vahingossa" pyllistin:D
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on mukava hieman kiusata miehiä vaikka juuri tuolla tavoin. Vaikka en olekaan mikään kaunokainen, niin halutessani saan helposti huomiota miehiltä. Ja kyllä, ne sormus sormessa ovat innokkaimpia, joten yrittäkää nyt hyvät naiset pitää vähän enemmän huolta niistä miehistänne! :)
Enemmän huolta? :D Nyt kyllä alkoi kiinnostaa, että millähän lailla? Antaa enemmän seksiä ja tehdä kaiken miehen puolesta lasten ohella tietenkin vai kenties vaihtoehtoisesti kahlita patteriin ettei ne mahdollisesti pettäisi tuollaisen nuoren itsestään täydellisyyden kanssa? :D Hahah. Onhan se jollekin saavutus sekin saada huomiota miehiltä ja oikein varatuilta sellaisilta. Voi voi :)
Alkoiko pelottamaan? ;-)
Niin mikä? Kyllä minä olen jo tähänkin ikään mennessä oppinut, että "nainen on naiselle susi"-mentaliteetti elää ja voi hyvin. Valitettavasti. Sinä kuitenkin käytökselläsi teet vain hallaa omalle sukupuolellesi halutessasi ehdointahdoin tehdä pahaa muille sukupuolesi edustajille. Mitä luulet että tulet saavuttamaan sillä? Saatko paljonkin hyvää henkistä pääomaa menetellessäsi noin?
Minä olisin lauennut heti. Hyvä juttu siinä mielessä, että kukaan ei ehdi näkemään mitään keulimisia.
Terveisin Naispelko23
Ukkojen saunaillassa lähinnä nauretaan tuommoisille pikku horoille.
Ap taitaa olla kännissä kuin käki oikeinkirjoituksesta päätellen.
Vähä-älyiset kimmastuvat ja innostuvat taas jostain aivan ilmiselvästä provosta.
Niin tyypillistä täällä... Ihminen keskimäärin muuten pyllistää aika monta kertaa päivässä. Lähdepä joskus töihin ajatuksella 'tänään pidän jalkani ja selkäni suorana koko päivän. ' Tulet huomaamaan ,että mahdotontahan tuota lupausta on pitää..Harva nyt kuitenkaan pyllistelyjään kokee tarpeelliseksi raportoida tuolla tavalla.
Mutta: "siitä puhe mistä puute" ja "se koira älähtää,johan kalikka kalahtaa"
Ap. voisi nyt siis mennä peilin eteen nauttimaan omasta pyllistelystään oikein täysin siemauksin.Toki se hänelle suotakoon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mammoja harmittaa kun olen nuori kaunis nainen joka saa miehet sekoamassa:D
Ap"Nuori kaunis nainen" taitaa kyllä olla tälläkin kerralla pervo-pertti 50-v...
En usko, että kukaan nainen on oikeasti noin aivoton huomiohuoraaja kuin AP, vaan tämä on taas joku likaisen vanhan äijän onanointifantasia.
Käy ne vanhatkin miehet saunassa ja suihkussa Suomessa kaikki käyvät ja osaavat käyttää saippuaa.
Sekin on yhtä totta ,että onanoi ne nuoretkin( ja naisetkin sitäpaitsi) sitä tekevät (jostakin hekin kuitenkin silloin todennäköisesti fantasioivat-ihmisen mieli kun yleensä vaatii jotain itse leikisti sillä hetkellä uskottua tunteiden illuusiota ja fantasiaa auttaakseen osaltaan sitä tavoiteltua ja haluttua orgasmin saavuttamista ).
Eli ihmiset noin yleisesti ottaen masturboivat eli onanoivat ja se on ihan terveellistä ja ok.
Ei nykyaikana kukaan valistunut,henkisesti ja psyykkisesti terve ihminen koe omaa masturbointiaan 'likaisena' tms. uskonnon meihin kansana joskus syvälle istuttamin termein.
Siis että ihmisen tulisi säilyttää joku 'alkuperäinen paratiisillinen puhtautensa' yms. Höpö höpö.
Punahilkka ja Susi Hukkanen on taas satu,ei todellisuutta.
Ikärasismi ja inhottavat puheet itseä vanhempia ihmisiä kohtaan (siis myös niitä jotka haluaisivat olla tällaisen,heihin pelkästään iän vuoksi kohdistetun ja heidän tapauksessaan aivan aiheettoman ja asiattoman kritiikin ulkopuolella) SE valitettavasti on todellisuutta meidän yhteiskunnassamme.
Siis että ateisteiksi yleensä tunnustautuvat nuoret naiset täällä demonisoivat uskonnollisin termein ja maalailevat erotuksetta ja estoitta mielikuvituksensa kaikin kauhuvärein kaikkia niitä toiseen sukupuoleen (sitä valitsemattaan) syntyneitä ihmisiä,jotka nyt vain ovat heitä aikaisemmin syntyneitä.
No niin,mutta sieltähän se sitten uskonnollinen puhtauskin otetaan avuksi kun se oma ateismi ei riitä loukkaavien termien tarjonnassaan.
Minä sanon ap:lle: onneksi olkoon jos tuli onnellinen olo tuosta kokemuksestasi tai olkoon vaikka fantasiastasi ja olitpa siellä sitten kuka tahansa koneesi näppäilijä,kommenttisi ei ylitä edes minun paheksumiskynnystäni sillä paljon likaisempia ja likaisempia kommentteja täällä näkyy jatkuvasti.
Minulle sinun todellinen henkilöytesi ja sukupuolesi ovat aivan yhtä yhdentekeviä tietoja kumpikin.
Millään tavalla en niiden selville saamisesta viisastuisi .
*(Ps.tämä oli sitten vain yhden ihmisen mielipide)
J 38v, HKI? Tyyppi ei pelkästään alkanut keulimaan vaan tuli selkeästi pari kertaa housuihinsa, ei tarvinnut edes pyllistää. Sen verran aktiivisesti persettä yritti aina tiirailla. Puheiden perusteella vaimonsa talutushihnassa, liekö pillua saanut viimeksi lastenteon aikoihin, eli vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
J 38v, HKI? Tyyppi ei pelkästään alkanut keulimaan vaan tuli selkeästi pari kertaa housuihinsa, ei tarvinnut edes pyllistää. Sen verran aktiivisesti persettä yritti aina tiirailla. Puheiden perusteella vaimonsa talutushihnassa, liekö pillua saanut viimeksi lastenteon aikoihin, eli vuosia sitten.
Oho, no jopas oli himot. Eikä sinunlaisesi huippuseksikkään naisen tarvinnut kuin ilmaantua paikalle,niin jo siitä ? No on se hyvä että sääliä ja ymmärrystä sinulla riittää sentään.Jaksat kuitenkin kantaa rasittavaa huolta työkavereittesi avioelämästäkin.Oletpa ihmeellinen nainen (ellet sitten satu olemaan mies) mutta ihmeellinen kuitenkin.
Hahah saa eukko illalla kyytiä kun ukko muistelee sun persettä
Vierailija kirjoitti:
Hahah saa eukko illalla kyytiä kun ukko muistelee sun persettä
Jos silla olis eukko:D
Hah. Arvasin et panee heti kun saadaan tilaisuus ja nyt tuli.
Ap
Ap täällä työkaveri ei olekaan enää pelkkätyökaveri vaan mun mies jätti lopulta vanhan ämmänsä:D
Olipa hauska ketju! Kiitti teille kaikille päivän nauruista...(toi nyt ainakin vähän hymyä huuleen tässä kaiken ankeuden ja laskuista selviämisen vaikeuksieni keskellä-hyvä kun uskaltaa enää avata postilaatikkoa)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän aloituksen pointti oli?
Porvoilla.
Suopea kirjoitti:
Vähä-älyiset kimmastuvat ja innostuvat taas jostain aivan ilmiselvästä provosta.
Niin tyypillistä täällä... Ihminen keskimäärin muuten pyllistää aika monta kertaa päivässä. Lähdepä joskus töihin ajatuksella 'tänään pidän jalkani ja selkäni suorana koko päivän. ' Tulet huomaamaan ,että mahdotontahan tuota lupausta on pitää..Harva nyt kuitenkaan pyllistelyjään kokee tarpeelliseksi raportoida tuolla tavalla.
Mutta: "siitä puhe mistä puute" ja "se koira älähtää,johan kalikka kalahtaa"
Ap. voisi nyt siis mennä peilin eteen nauttimaan omasta pyllistelystään oikein täysin siemauksin.Toki se hänelle suotakoon...
ps.Tää oli ihan paras ! Virtuaalinen erikoispalkinto tälle tälle ja lisäksi ylimääräinen kunniamaininta kukkien ja kumarrusten kera! (oikein minihameessa ja niin että mustista sukkiksista näkyy ihan reilusti enemmän kuin ne sen pelkät vahvikkeet.
Eiköhän ala ap:llä taas keulimaan heh,heh ja vielä pahaksi onneksi ,(mutta toki sinänsä hyvässä tarkoituksessa)ja oikein palkintokorokkeelle ja vielä arvokkaan yleisön edessä. Niin sitä pitää, hyvä ap.)
Nyt mä repeän jo,soo sorry!
(....tuhahdutettua ,vaivoin pidäteltyä naurua...)
N***kerit menee meillä toistuvasti naistenvessaan, vaikka laitettu hamesymbolit ja varoitukset englanniksi.
Vituttaa!
Vierailija kirjoitti:
Oon pitkä raajanen, viikingiperimältä todella sopusuhtainen ja kaubis, suosittu ja erittäin seksikäs nainen :-)
Ap
Kuules pyllistävä, viikingiperimäinen ja pitkä raajanen nainen:
Vielä kun opettelet kirjoittamaan, niin avot!
Voi jukoliste mikä poru siittä tulisi jo menis/jäis kiinni;d