Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin av-mammat, eiköhän aloiteta yhdessä 30 päivän kyykkyhaaste?

Vierailija
01.09.2016 |

Minä ainakin aion aloittaa nyt 1.9. kyykkyhaasteen, ja ajattelin että se olisi hauskempaa yhdessä, kun voisimme tsempata toisiamme ja vertailla tuloksia :D Ihan peruskyykyillä mennään, taulukko löytyy tästä:

https://www.google.fi/search?q=squad+challenge&biw=1366&bih=643&tbm=isc…

Jos olet aloittelija (kuten minä) niin kannattaa ensin kerrata, miten kyykky tehdään oikeaoppisesti, ettet satuta itseäsi. Tässä video oikeaoppisesta kyykystä:

Sitten vaan kyykätään voimaa jalkoihin ja pyöreyttä pakaroihin :D Kuka on mukana?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä tossa on? Hinkuttaa yhtä liikettä monta kertaa viikossa jumalattomilla toistomäärillä? Parempi treenata kyykkyä JA muita alavartalon liikkeitä 1 tai 2 kertaa viikossa suurehkoilla painoilla salilla. Tai vaihtoehtoisesti käydä tekemässä erilaisia hyppyjä, loikkia, vetoja. Yläkropalle treeniä kans! Monipuolisuus on valttia! 

Ehkä tässä kyse on enemmänkin aloittamisesta ja innostumisen herättämisestä :) Jos jaksaa tehdä kuukauden, niin ehkä siitä syntyy motivaatio lähteä juurikin salille ym. Kaikki, kun eivät ole luonteeltaan samanlaisia ja esim. mulle on tosi vastenmielistä ajatus salille lähtemisestä. En tiedä miksi. N43

Juuri näin. Tämän kyykkäilyn ei ole tarkoitus korvata kaikkea päivittäistä liikuntaa, vaan toimia sen lisänä. Minunkaltaiselleni aloittelevalle liikkujalle se tarkoittaa tosin lähinnä liikkumismotivaation lisäämistä, jollekin muulle pientä lisää päivän salilla käyntiin. 

ap

Vierailija
22/22 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin mut mun polvet ei kestä yhtään :( missä vika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän