Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo vain lihoo, vaikka vihjailen laihduttamisesta

Vierailija
01.09.2016 |

Nyt on siis sellainen tilanne, että muutimme vaimon kanssa alkuvuodesta töiden perässä pk-seudulle. Vanhassa kotikaupungissa harrastimme liikuntaa, täällä se vain jäi aluksi molemmilta. Kesällä aloin käydä itse juoksemassa, kun huomasin mahan kasvaneen. Emme ole vaimon kanssa harrastaneet yhdessä liikuntaa, joten ehdotin josko menisi yksin ennen kuin valitsee salin ja jumpat ym.

Ostin uudet juoksulenkkarit. Kaupoilla olen ehdottanut uusien urheiluvaatteiden ostoa ja ostanutkin niitä vaimolle. Olen puhunut siitä, kuinka itse olen lässähtänyt ja kertonut, kuinka menen jo 3. lenkille viikon sisään.

Mikä auttaisi? Vaimo on vielä normaalipainoinen, mutta liikunta ei enää maistu. Vinkkejä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että olet huolissasi vaimostasi, etkä halua ryhävalasta viereesi... mutta älä, kiltti mies, täräytä naisesi kasvoille tätä märkää rättiä: "kato ny ittees miten oot lihava! Sä näytät ihan hirveeltä!"

Näin teki minun eksäni, lisäksi vertailua muihin naisiin ja erolla uhkailua jos kilot ei nyt ala tippua. Ja minä yritin ja epäonnistuin, koko omanarvontunto katosi ja kehitin itselleni syömishäiriön, BED.

Mulle kerrottiin myös, että jos en laihdu, ero on edessä. Tästä on aikaa muutama vuosi. Masennuin ja menetin itsetuntoni. Nyt olen saanut voimia ja tietoa ja laitan kroppani kuntoon. Kun olen timmissä kunnossa, ajattelin ottaa eron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä