Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo vain lihoo, vaikka vihjailen laihduttamisesta

Vierailija
01.09.2016 |

Nyt on siis sellainen tilanne, että muutimme vaimon kanssa alkuvuodesta töiden perässä pk-seudulle. Vanhassa kotikaupungissa harrastimme liikuntaa, täällä se vain jäi aluksi molemmilta. Kesällä aloin käydä itse juoksemassa, kun huomasin mahan kasvaneen. Emme ole vaimon kanssa harrastaneet yhdessä liikuntaa, joten ehdotin josko menisi yksin ennen kuin valitsee salin ja jumpat ym.

Ostin uudet juoksulenkkarit. Kaupoilla olen ehdottanut uusien urheiluvaatteiden ostoa ja ostanutkin niitä vaimolle. Olen puhunut siitä, kuinka itse olen lässähtänyt ja kertonut, kuinka menen jo 3. lenkille viikon sisään.

Mikä auttaisi? Vaimo on vielä normaalipainoinen, mutta liikunta ei enää maistu. Vinkkejä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaimosi olla. Sinun asiasi ei ole huolehtia hänen liikkumisista. Rakastaa voit kyllä ehdoitta.

Vierailija
2/21 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, miksei liikunta maistu. Älä puhu lihomisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun pitää liikkua pysyäksesi oikeassa painossa, ruokavaliossa on silloin vikaa.  Liikkumisesta on sitten muita hyötyjä.

Vierailija
4/21 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ittekki syömään kunnolla.

Vierailija
5/21 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala ittekki syömään kunnolla.

No ruokavaliota pitää katella kyllä, mutta lihoo se vaimokin. ap.

Vierailija
6/21 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa, jos sinun vihjailemisellasi laihtuisi. Maksaisin sinulle 50 e/ kk siitä, että vihjaisit kerran päivässä.

Vierailija
7/21 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että olet huolissasi vaimostasi, etkä halua ryhävalasta viereesi... mutta älä, kiltti mies, täräytä naisesi kasvoille tätä märkää rättiä: "kato ny ittees miten oot lihava! Sä näytät ihan hirveeltä!"

Näin teki minun eksäni, lisäksi vertailua muihin naisiin ja erolla uhkailua jos kilot ei nyt ala tippua. Ja minä yritin ja epäonnistuin, koko omanarvontunto katosi ja kehitin itselleni syömishäiriön, BED.

Pointtihan miehellä kai oli, ja aina se sanoi vain ajattelevansa minun parastani. Mutta monesti tärkeämpää on se, miten asia esitetään, eikä se mitä sanotaan.

Tässä sitä nyt keräillään itseä ja pyritään takaisin omaan ihanteeseen, samalla potkin itseäni päähän että olinkin niin heikko ja kuuntelin eksää.

Kuuntele vaimoasi, kysy onko huolia, yritä vielä houkutella yhdessä liikkumaan, tehkää ruokaremontti yhdessä... mutta älä yritä vain ohjata vaimoasi "ylhäältä päin", tehkää yhdessä!

Vierailija
8/21 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa pelata Pokémon Go:ta yhdessä? Hauskaa ja ilmaista parisuhdetekemistä ja huomaamatta tulee käveltyä vaikka viisi kilsaa illassa. PK-seudulla etenkin upeita pokemon-maastoja kuten Seurasaari ja Suomenlinna, on myös romanttista ja sivistävää. 

Vierailija
9/21 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava vaimo on oikea turvatyyny!

Vierailija
10/21 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota jotain yhteistä liikuntaharrastusta?

Vierailija
11/21 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta on energiantuhlausta!

Vierailija
12/21 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää yhdessä lenkille tai salille.  Pyydä hänet mukaasi.  Osta hedelmiä ja salaatteja kaupasta.  Vähennä makaroonit ja leivät ja perunat minimiin.  Vaihda jurgurtit rasvattomiin jne.  Kyllä lähtee.  Tilalle broileria, on rasvatonta, hyvää ja terveellistä.  Mutta ei kermakastikkeessa eikä öljymarinadissa vaan sellaisenaan tai esim. Uncle Bens kastikkeella, joka on rasvatonta.

Vierailija
13/21 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan akalle että et katso läskiä ja saa lähteä hevon vittuun jos ei pysy "muodot"kurissa, aamu punnitus ym. Kivaa.

T.M

Vierailija
14/21 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmota Rakas sinusta on tullut pullukka- ohjelmaan, maybe she get's the hint.

Vierailija
15/21 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää yhdessä lenkille tai salille.  Pyydä hänet mukaasi.  Osta hedelmiä ja salaatteja kaupasta.  Vähennä makaroonit ja leivät ja perunat minimiin.  Vaihda jurgurtit rasvattomiin jne.  Kyllä lähtee.  Tilalle broileria, on rasvatonta, hyvää ja terveellistä.  Mutta ei kermakastikkeessa eikä öljymarinadissa vaan sellaisenaan tai esim. Uncle Bens kastikkeella, joka on rasvatonta.

Ei rasvattomalla ruualla laihdu.

Vierailija
16/21 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo vaimo vaimo vaimo vaimo vaimo. Kuinka kauan jaksat näitä? Vittu ihan oikeasti. Hanki hyvä nainen elämää palstan ULKOpuolella.

Vierailija
17/21 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen mun miehelle sanonut suoraan, että vatsa ei saa kasvaa. Olen myös yrittänyt patistaa sitä salille ja tarjoutunut itse lähtemään mukaan pt:ksi, mutta eipä siitä hirveästi hyötyä ole ollut. Ukko on kohta 60 v. joten eipä kai vanha koira uusia temppuja opi...

Mutta ap:n kysymykseen... hellävarainenkin vihjailu muuttuu helposti ahdistavaksi painostukseksi, jos vaimosi ei itse halua/voi muuttaa nykytilaa. Jos pelkäät vaimosi ja itsesi lihomista, huolehdi, että kaapistanne löytyy vain terveellistä ruokaa. ja jos lenkkeily ei maistu, liikkukaa muuten: retkeilkää, pyöräilkää, pelatkaa vaikka tennistä, mitä caan, kunhan se on hauskaa ja ylläpitää tervettä liikkumista.

Vierailija
18/21 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sää mies oikein uliset jos nainen on vielä normaalipainoinen?

Vierailija
19/21 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeiten laihtuu juomalla vain vettä!

Vierailija
20/21 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiä ei voi rakastaa yhtä syvästi kuin urheilijan vartalon omaavaa. Läski on yhtä kiihottava kuin vanha eltaantunut rasva jääkaapissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi