Johanna Tukiainen raskaana
Kyllä tähän päivään asti piti elää.
Lähde:
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiaisen-sokkiyllatys-Olen-…
Kommentit (41)
Veijolla ei kaiketi ole pähdeongelmaa, eli isän hoitoonhan lapsi sitten päätyy jos ei Johanna saa raittiudesta kiinni.
Voisiko olla mahdollista että tuo "Veijo tappaa" päivitys on tehty kun Johanna kertonut olevansa raskaana ja Veijo suuttunut tajutessaan ettei voi olla isä?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla mahdollista että tuo "Veijo tappaa" päivitys on tehty kun Johanna kertonut olevansa raskaana ja Veijo suuttunut tajutessaan ettei voi olla isä?
Ei. Nuo Johanna kaikki tekstit on enemmän ja vähemmän sekopäisesti kirjoitettuja.
Mietiskelin, että onkohan nuo hulluimmat jutut tuolla kirjotettu, kun on pahiten jonkin päihteen vaikutuksen alaisena.
Minä myös ihmettelen, mitä tuossa perheessä on tapahtunut, kun tyttärien elämät yhtä sotkua. Erittäin vakavia traumoja täytyy olla taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Mietiskelin, että onkohan nuo hulluimmat jutut tuolla kirjotettu, kun on pahiten jonkin päihteen vaikutuksen alaisena.
Johanna on uskossa jättäkää hänet rauhaan täällä hän on sanansaattaja, hertkää ja kuunnelkaa mitä
sanomista hänella on.
herätkää ja liittykää meihin
Jännä juttu että Johanna joka on jo vuosia ollut jatkuvassa lääke / alkoholitokkurassa saa synnyttää lapsen mutta adoptiovanhemmat joutuu kaiken maailman testeihin.
Lukekaa raamattua herättää käykää kirkossa nauttikaa elämästä.
Te ei uskovaiset herätkää ja liittykää meihin.
Ja te joilla ei ole kastetta voitte ottaa aikuiskasteen uskokaa elämään herraan
Vierailija kirjoitti:
Veijolla ei kaiketi ole pähdeongelmaa, eli isän hoitoonhan lapsi sitten päätyy jos ei Johanna saa raittiudesta kiinni.
Vaikea kuvitella, että kukaan selvin päin Johannan rinnalla aikaansa viettää, mutta onhan se mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös ihmettelen, mitä tuossa perheessä on tapahtunut, kun tyttärien elämät yhtä sotkua. Erittäin vakavia traumoja täytyy olla taustalla.
Jossain lehdessä oli että Tukiaisten isällä skitsofrenia, selittää paljon
En tätä raskautta kommentoi, mut hei Tuksuhan on jopa nätti tossa kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä totta? Se selittäisi paljon. Eli siskokset perineet sairauden isältään.
On siinä äidillä kestämistä... ensin mies, sitten lapset...
Tuksun raskauteen en usko. Ne on jotain harhoja vaan. Tai toiveajattelua, huomion hakemista, hätähuutoa.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paholainen oli vallannut Julian ja Johannan mutta herran löydettyään paholoinen saatii ajettua pois.
Nyt Johanna on evankelista ja julistaa sanaa kuunnelkaa häntä.
Julia on taivaassa herran luona olemme saaneet siitä näy
Hallelujaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta tämä isä raukka on haukuttu Johannan toimesta valtakunnallisissa viikkolehdissä, enkä voi myöskään kuvitellakaan millaista stressiä tyttärien isänä oleminen on tuonut vuosikymmenten ajan. Mikäli isällä on mielenterveys alkanut pettää, epäilen sitä enemmän seuraukseksi kaikesta mitä tämän sisaruskatraan isänä oleminen on teettänyt.
Veikkaan että raskaus on keksitty marraskuista oikeudenkäyntiä varten. Johannaa syytetään eläinrääkkäyksestä. Hän on parhaillaan ykp:ssa aiemmista rötöksistään.Ykp alla ja aiempi rikostausta takaa sen, että häkki heilahtaa tällä kertaa.Tuo "raskaus" on vain yritys välttää vankila.
Isä-Tuksu on ollut ainakin psykoosissa, ja sen takia oli jossain laitoksessakin.
Onko tää aprillipila?? Sanokaa että on! Tuksu ei ole kykenevä huolehtimaan lapsesta.
Mä mietin, että mitä on oikein sattunut, että juuri tuon perheen tyttäret on menneet niin raiteiltaan.