Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain töitä TE-toimiston avulla!

Vierailija
01.09.2016 |

Olen ollut pitkään työtön ja useista hakemuksista huolimatta päässyt vain kolmeen haastatteluun. Omaa työskentelyäni rajoittaa hieman 3 lapsen totaaliyksinhuoltajuus. Asioitani hoitava työkkärin työntekijä oli ottanut itse erääseen työpaikkaan yhteyttä ja tarjonnut minua töihin! Sain siis oman alani töitä työllistämistuella. Vaikka kyseessä onkin vain muutama kuukausi, olen pitkäaikaistyöttömänä vähintäänkin ikionnellinen. Kiitos TE-toimiston! Kyllä nekin siellä osaavat auttaa!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani, 50+ -ikäinen suurperheen äiti (n 30v kotiäitinä) sai työkkärin avulla vakityöpaikan :). Meni siis ruokakauppaan johonkin 9e/pv -työhön ja kauppa halusi hänet vakituiseen työsuhteeseen :)

Vierailija
2/10 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani, 50+ -ikäinen suurperheen äiti (n 30v kotiäitinä) sai työkkärin avulla vakityöpaikan :). Meni siis ruokakauppaan johonkin 9e/pv -työhön ja kauppa halusi hänet vakituiseen työsuhteeseen :)

Yes, minullakin on sitten toivoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, onnea!

Minä tiedän toisenkin, joka on työkkärin kautta saanut vakityön. Yrittäjäperheen lapsena hän ymmärsi, että ei kukaan ota ketään töihin ilman palkatonta harjoittelua ja otti vastaan sen 9 euron paikan kuukaudeksi. Tähän mennessä on töitä riittänyt jo noin 5 vuotta.

Vierailija
4/10 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä vuoden paras/pahin provo.

Vierailija
5/10 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä vuoden paras/pahin provo.

Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, että mikä kohta aloitusviestissä tekee siitä mielestäsi provon? Joku omakohtainen kokemuksesiko? Aloitus kun on aivan totta. - ap

Vierailija
6/10 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, päivän paras uutinen. Kerrankin jotain positiivista.

Vierailija
7/10 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertyykö työllistämistuesta eläkettä?

Vierailija
8/10 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti Porvoosta?

No ei vaan, onnea!

Vierailija
9/10 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu! Onnea työpaikasta! Itse työllistyin ihan omin avuin tänä kesänä. Eli soitin Mol:issa olleeseen työilmoitukseen, sain haastattelukutsun ja tulin valituksi. Työsoppari on puoli vuotta ja jatkoa piisaa, jos tahdon jatkaa. TE-toimistosta en ole ikinä saanut minkään valtakunnan apua. Olen aina koettanut tehdä vähintään yhtä osa-aikatyötä, etteivät voi sieltä pakottaa mihinkään pilipalitempputyöllistämisjuttuihinsa. Nytkin teen useaa osa-aikatyötä ja pystyin näin sanoutumaan irti koko TE-toimistosta. Saa ainakin jonkin aikaa huoahtaa niiden ahdisteluilta. Parempi vaikka matalapalkkaduunissa, jos vaan talous kestää, kuin yhteiskunnan kyykytettävänä, näin olen itse katsonut,

Vierailija
10/10 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes, onnea!

Minä tiedän toisenkin, joka on työkkärin kautta saanut vakityön. Yrittäjäperheen lapsena hän ymmärsi, että ei kukaan ota ketään töihin ilman palkatonta harjoittelua ja otti vastaan sen 9 euron paikan kuukaudeksi. Tähän mennessä on töitä riittänyt jo noin 5 vuotta.

"Kukaan ei ota ketään töihin ilman palkatonta harjoittelua"... Jo on hävytöntä!

Eikä muuten ota töihin myöskään palkattoman harjoittelun jälkeen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi