Pöllin laitokselta
kasan isoja kk-siteitä, koska sellaisia jättilargeja ei saa kaupasta...muita noloja tunnustuksia? Pistäkää paremmaksi!!
Kommentit (100)
9 vastaa kyl jos 700egee on sairaalaskut niin kyl rahoille jotain vastinetta täytyy saada.en pidä itseäniä varkaana!!!!!!!!
Tytöille en pöllinyt mitään. En edes kehtais varastaa niitä vauvakasseja jotain viittä kappaletta. Kyllä meille yks riitti.
Tosin en niitä pöllinyt vaan ihan luvan kanssa sain ottaa. Leikkaushaavojen päälle en saattanut laittaa tiukkoja alkkareita. AUUTSS!
Eihän siinä kovin naiselliseksi itseään tuntenut niitä käyttäessään, mutta parempia ne oli kuin omat siteet. Ilmeisesti itselläsi ei ollut kovaa jälkivuotoa? Minulla oli ja vuotoa kestikin pari viikkoa. Ekoina päivinä ei kyllä tullut mieleenkään laittaa normaali siteitä pöksyihin. Ei edes niitä superlarge yösiteitä.
No höh. Etkö tiedä mitään. Olet saanut moninkertaisesti vastinetta sairaalalaskullesi. Se on kuule hyvin pieni hinta todellisiin aiheuttamiisi kustannuksiin verrattuna. Jotkut todella nuoret ovat ilmeisesti tottuneet saamaan kaiken ilmaiseksi yhteiskunnalta. Et maksanut juuri mitään.
mutta niitä varastettiin niin paljon, että tästä tavasta oli pakko luopua. En voi käsittää. Varmaan olisi sairaalassa kauniimmat lastenvaatteet, jos teitä varkaita ei olisi. Olette loisia. Minä en varastanut mitään. 2 mulle annosteltua nännivoidekikkaraa otin. Ei tullut mieleenikään kahmia esim. vaatteita. Äitiyspakkauksessa oli ihan liikaakin vaatetta.
Onnea vaan, jos selvisit olemattomilla jälkivuodoilla.
Naistenklinikalla vessojen roskiksiin on teipattu laput, joissa lukee " HUOM! Verkkoalushousut ovat kertakäyttöisiä, heitä käytön jälkeen roskiin!"
Naistenklinikalla ilmaisnäytekassit tuodaan sänkyjen viereen, Kättärillä taas ne voi halutessaan itse hakea käytävältä.
Vierailija:
Eihän siinä kovin naiselliseksi itseään tuntenut niitä käyttäessään, mutta parempia ne oli kuin omat siteet. Ilmeisesti itselläsi ei ollut kovaa jälkivuotoa? Minulla oli ja vuotoa kestikin pari viikkoa. Ekoina päivinä ei kyllä tullut mieleenkään laittaa normaali siteitä pöksyihin. Ei edes niitä superlarge yösiteitä.
Vierailija:
Onnea vaan, jos selvisit olemattomilla jälkivuodoilla.
vuoto on jotain epäinhimillistä, tummat silmänaluset ja huimaus. Mutta ei siltikään tulisi mieleen tunkea jotain niin paksua persuksiin, kun ohuissa on yhtä hyvä imukyky.
Oih ei....
nimim. ja kuukautiset heti perään...
Ne olivat liian kapeita. Sairaalasiteistä ei päässyt vuoto ohi. Mutta kapeilla piti pärjätä kotona, koska ei tarttunut yhtään sidettä sairaalasta mukaan. Ja aina oli housut veressä vaikka vaihdoin sidettä alvariinsa.
En ois uskonut, että niin helpolla voi päästä.
Vierailija:
Ne olivat liian kapeita. Sairaalasiteistä ei päässyt vuoto ohi. Mutta kapeilla piti pärjätä kotona, koska ei tarttunut yhtään sidettä sairaalasta mukaan. Ja aina oli housut veressä vaikka vaihdoin sidettä alvariinsa.
Miten joillekkin kaikki voi olla niin helppoa?
Vierailija:
En ois uskonut, että niin helpolla voi päästä.
olin metsästäny tumppuja vaikka mistä mut en löytäny jotne nappasin yhden paidan, nyt hävettää, taidan palauttaa sen. Tuttipullon(automatkalle) ja tutin hoitsu anto mukaan.
roskiin menossa. Itse SAIN sairaalasta lapselleni muistoksi keskostutin ja -vaipan. Keskospaidan sitten ostin Stockmannilta muistoksi.
Ne tutit tosiaan menee roskiin, ei niitä käytetä useammalla lapsella!
" kyl jos 700egee on sairaalaskut niin kyl rahoille jotain vastinetta täytyy saada."
Etkö koe sillä reissulla muuta vastinetta saaneesi kuin varastamasi tavarat?
Jää ensi kerralla kotiin synnyttämään sitten, jos niin on.
te ottaneet mukaanne siitä pöydältä.... Itse vein kotiin semmosen pussin jolla lämmitettiin vauvan kantapäätä ennen verinäytteen ottoa. Mikälie nesteenkeräyspussi oli, menee joka tapauksessa tod. näk. roskiin. Käytin sitä kotona rinnan lämmitykseen ennen lypsämistä kun oli vähän ongelmia toisen rinnan kanssa.