Voisitko tapailla miestä, jonka kaverit kutsuvat tätä nimellä "Nyrkki" ?
Olimme syömässä ja tämän miehen kavereita sattui paikalle. He huusivat "Hei Nyrkki, ihan hyvä perse tolla muijalla" viitaten minuun. Tuli jotenkin juntti olo. Ihan aikuinen mies kyseessä, yli 30v.
Kommentit (13)
Jos nimi tulee tyyliin ahkerasta Tekkenin pelaamisesta, niin ehkä silloin, muuten en.
No tuosta voi päätellä, että mies on ollut kovat tappelemaan tai sitten kova runkkailemaan. Mutta jos kaverit ovat tuota tasoa, niin kannattaisi harkita tarkkaan mitä tekee.
Kivoja kavereita.. En todellakaan tapailisi.
Lempinimiä nyt syntyy moistakin syistä. Mieheni kutsutaan Lerpuksi. Turhaan.
Kavereiden kielenkäyttö huolestuttaisi mua huomattavasti lempinimeä enemmän.
Taas tää sama. Tai sitten Nyrkki iskee kuukausittain uuden mamman.
Ymmärrät sitten kun nyrkki löytää kohteensa.
Enemmän tuossa huolettavat nuo kaverit. Jos mies mielellään hengailee tyyppien kanssa, jotka vielä kolmekymppisinä käyttäytyvät noin, niin ehkä ei kannata tuhlata aikaa häneen. Toisaalta jos kyseessä ovat nuoruudenkaverit, joita mies tapaa enää harvakseltaan tavan tai velvollisuuden vuoksi, eikä jaa heidän arvomaailmaansa ja käytöstapojaan, niin sitten en välittäisi. Jokin vanha lempinimi nyt voi olla ihan sattumankaupalla syntynyt jonkin muinaisen vitsinkin pohjalta, joten se yksinään ei minua vaivaisi.
Heh, onko tää sama Nyrkki josta on ollu täällä jo aikoja sitten kans ketjuja :D
No jos kaverit on tuota luokkaa, niin kannattaa vähän miettiä onko se mieskään kovinkaan tapailemisen arvoinen. Ei lempinimi sinäänsä haittaisi, vaikka vähän juntti tosiaankin...
Kyllä ja varsinkin jos tykkää nyrkkinainnista.
Kunhan minun nimeni ei olisi Kyllikki, niin sitten ehkä.