Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen hakeminen Päiväkodista hakeminen

Vierailija
01.09.2016 |

Voiko kaverini hakea lapsen 3vuotts päiväkodista tänään? Ollaan menossa kaupungille parin tyypin kanssa ja sitten yhelle toiselle kaverille kylään, niin kaveri voisi hakea lapsen kun tulee töistä ja viedä heille valmiiksi jos mulla menee pitempään?

Oon muistaakseni kuullut tästä mutten muista miten se oni, saako kaveri hakea, pitäiskö ilmoittaa vai miten se oli?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, ellei kaveriasi ole merkitty pk:ssa varahakijaksi.

Vierailija
2/13 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hakea jos ilmoitat sinne. Muuten ei lasta sieltä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän voi hakea kun ilmotat etukäteen. Täysikäinen pitää olla, mutta siitä tuskin tässä on kysymys. 

Vierailija
4/13 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. Meidän pk:ssa voi kirjallisesti ilmoittaa myös muita hakijoita yksittäisiä kertoja.

Vierailija
5/13 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että ihan vaan kaupungille oot huvikseen pyörimään menossa etkä sen takia voi omaa lastasi hakea päiväkodista?

Vierailija
6/13 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä tapauksissa kaupunki tietenkin maksaa lapselle taksin kotiin, onhan vanhemman shoppailu tärkeämpää kuin lapsen haku.

Vierailija
7/13 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän voi hakea kun ilmotat etukäteen. Täysikäinen pitää olla, mutta siitä tuskin tässä on kysymys. 

Ap:n kirjoituksesta päätellen...en olis ihan varma.

Vierailija
8/13 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin menee ihan sillä kun aamulla  sanoo tai päivällä laittaa tekstarin että Maijan äiti ottaa tänään meidän Aijan mukaansa.

Eli kerrot kuka hakee ja mihin aikaan.

Vierailija
9/13 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että ihan vaan kaupungille oot huvikseen pyörimään menossa etkä sen takia voi omaa lastasi hakea päiväkodista?

Ehkä se lapsi pääsee tällä kertaa tarhasta normaalia aiemmin ja tykkää äitinsä kaverin jakamattomasta huomiosta??

Vierailija
10/13 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mutta kuinka vanha ap on? Tekstin perusteella noin 16-vuotias?

Vierailija
11/13 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi, mutta yleensä vaaditaan kirjallinen ilmoitus silloin, kun kyseessä on joku muu kuin valmiiksi ilmoitettu varahakija. Ilmoituksen voi jättää ainakin täällä silloin kun vie lapsen hoitopaikkaan (kunnallinen ja ostopalvelupk, on toimittu näin yksityisillä voi olla eri käytäntöjä).

Vierailija
12/13 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan voi hakea joku muu, kunhan selkeästi ilmoittaa päiväkotiin siitä. Minulla esim usein kaverien vanhemmat ottaa vielä hetkeksi heille leikkimään päiväkodin jälkeen. Tekstarilla olen ilmoittanut.

Vierailija
13/13 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok kiitos!!! Laitan tekstaria päiväkotiin. Katotaan mitä sanovat, jos mitään.

Lapsen isä vei lapsen tänään aamulla kun oli hänen vikonloppu, niin en pystynyt kysyyn ite.

Ja mullei oo kun pari tuntii koulussa niin lähen sitten hengaileen ja shoppaileen parin koulutyypin kanssa Stadiin ja illalla mennään leipoon ja istuun iltaa mun yhen kaverin luo tähän lähelle. Joka siis hakee lapsen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi