Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää, sillä ystäväni juttelee koirilleen, ja kyselee heiltä kaikkea

Vierailija
31.08.2016 |

Ja julkisella paikalla juttelee kuin ihmislapselle, onko ihan normia?
Olen huolissani, että kuinka pitkiä tarinoita hän juttelee koirilleen kotona.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puhun kans paljon koiralleni. En tosin pura tuntojani, mutta tyyliin "mennäänkös hakemaan postit", "tuus nyt sisälle sieltä" "mennääs tästä vasemmalle/oikealle, äläkä lähe kauheen kauas". Näitä samantyyppisiä kun on kaiken 10 vuotta hokenut niin ei tuota tarvi yksisanaisesti komentaa kun ymmärtää puheesta avainsanat ja tekee mitä pitää. Koiralle kannattaa puhua, se oppii siinä samalla paljon asioita jotka tekevät elämästä sen kanssa rennompaa.

Vierailija
22/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuolisi häpeästä/myötähäpeästä tavatessaan minut. Juttelen tietenkin omalle, mutta myös muiden koirille! Lapsesta asti olen harrastanut "koiran puhetta" eli sen imitoimista, mitä koira vastaisi jos voisi vastata tai puhuisi jos voisi puhua. Siis oikeastaan en niinkään puhu vastaantuleville koirille, vaan puhun omalla äänelläni, mitä ne koirat puhuisivat jos pystyisivät puhumaan :D yksin lenkillä ollessa en ilkeä tehdä sitä, mutta kaverin kanssa kyllä ja autoillessa yksinkin teen sitä. Se on yksinkertaisesti todellinen ilo vaan :D varsinkin kun erilaisilla koirilla on niin erilaisia asioita sanottavana..mielikuvitus rajana ja hyvälle mielelle tulee. luulen etten ole ainoa koiraihminen joka tekee tätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuolisi häpeästä/myötähäpeästä tavatessaan minut. Juttelen tietenkin omalle, mutta myös muiden koirille! Lapsesta asti olen harrastanut "koiran puhetta" eli sen imitoimista, mitä koira vastaisi jos voisi vastata tai puhuisi jos voisi puhua. Siis oikeastaan en niinkään puhu vastaantuleville koirille, vaan puhun omalla äänelläni, mitä ne koirat puhuisivat jos pystyisivät puhumaan :D yksin lenkillä ollessa en ilkeä tehdä sitä, mutta kaverin kanssa kyllä ja autoillessa yksinkin teen sitä. Se on yksinkertaisesti todellinen ilo vaan :D varsinkin kun erilaisilla koirilla on niin erilaisia asioita sanottavana..mielikuvitus rajana ja hyvälle mielelle tulee. luulen etten ole ainoa koiraihminen joka tekee tätä?

Siis korjaus, en tietenkään puhu omalla äänellä koiran puolesta vaan koiran äänellä ja niitä yleensä on erilaisia koirasta ja sen mielentilasta riippuen :D nyt kun tämän kirjoittaa näin, kun kuulostaa pimeältä mutta hauskaa se on.

Vierailija
24/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä puhun enemmän koiralleni kuin ihmisille.

Olet siis sillä tavalla mielenvikainen.

Ne ei lavertele eteenpäin niin kuin lörppähuuliset juoruajat. Ja kumminkin saa purkaa turhat juttunsa jollekkin eikä edes vastauksia tarvitse omiin höpinöihin. Lääkärit ja terapeutit sitten oikeisiin ongelmiin.

Vierailija
25/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei oo mitään huolestuttavaa, että juttelee elämiille. Sinuna olisin ehkä hieman huolissaan omasta ajatusmaailmastasi :)

Vierailija
26/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis korjaus, en tietenkään puhu omalla äänellä koiran puolesta vaan koiran äänellä ja niitä yleensä on erilaisia koirasta ja sen mielentilasta riippuen :D nyt kun tämän kirjoittaa näin, kun kuulostaa pimeältä mutta hauskaa se on.

Juuri näin, jos kasvaa isoksi niin luovuus loppuu ja arki tappaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi