Minkä nimisiä leluja teillä oli lapsena?
Mun lempiunilelu oli lötkö pehmokoira, jonka nimi oli Tussu.
Mikko-nukke oli myös rakas ja iso, valkoinen Pelle-pupu.
Hirviönukke tuijotti öisin kaapin päältä. Pelkäsin Hirviönukkea kuollakseni, mutten uskaltanut poistaa sitä huoneesta tai sulloa kaappiin piiloon, ettei se suutu tms.
Kommentit (28)
Kaikilla oli nimi, mutta jostain syystä erityisesti on jäänyt mieleen Orkku-orava.
Nuket Tiina ja Kaisa, ja pesukarhukäsinukke nimeltä Huugo. Mulla oli myös pari pehmokoiraa, jompikumpi niistä oli muistaakseni Poke tms.
Pehmopupu nimeltä Ponteva, lempipehmo. Pehmolelu-sanaa ei käytetty, sanoin niitä höpelöiksi. Mulla oli paljon höpelöitä! Ja nukkekodissa yhdeltä nukelta oli lähteneet kengät irti ja vain ruskea liima jäljellä jalkapohjissa. Muut nuket sitten pilkkasivat sitä nimellä Likajalka.
Nalle nimeltä Otto Ville Kuusinen 😃
Valkoinen iso pehmokissa joka oli pörröinen sen nimi oli Pörrö Niisku Neiti iso Muumi figuuri Leijonakuningas Fifuureita Simba Nala Timon Bumba Trolleja Lihava koira Pehmo oli Pullukka
Ihan pienenä (alle 5v) mulla oli nuket Mervi ja Ulla. Jepjep :'D Isompana tärkein nukke oli Jenni nimeltään.
10-v:na sain lahjaksi jätti-ison nallen, jonka nimesin Pontukseksi. Pontuksen päällä köllöttelin telkkaria katsoen. Muistaakseni sen kohtaloksi koitui opiskeluvuosien kissa, joka rakasti sen hengiltä.