Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä nimisiä leluja teillä oli lapsena?

Vierailija
31.08.2016 |

Mun lempiunilelu oli lötkö pehmokoira, jonka nimi oli Tussu.
Mikko-nukke oli myös rakas ja iso, valkoinen Pelle-pupu.

Hirviönukke tuijotti öisin kaapin päältä. Pelkäsin Hirviönukkea kuollakseni, mutten uskaltanut poistaa sitä huoneesta tai sulloa kaappiin piiloon, ettei se suutu tms.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm.nuket eevi ja jonna, unilelu oli nalle nimeltä nuppu

Vierailija
2/28 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Simo siili (sillä oli ulkoneva napa)

-uninalle Mussukka, vieläkin on tallessa<3

-Margareetta nukke

- Puppe koira

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain on video jossa oon ehkä 2-vuotias ja julistan barbinukke kädessä: "Tämän nimi on Patrikki."

Vierailija
4/28 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli uniriepu jonka nimi oli Pemmonen  ( pehmonen ). Nuket Timo ja Anna-  Liisa. Timo oli yksi aika harvoista poika nukeista siihen aikaan.

Vierailija
5/28 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei keikkikaluja oikeastaan ollut, pelattiin kaikenlaista ja väsättiin käpylehmiä sun muuta. Mielikuvista kyllä oli senkin edestä.☺

Vierailija
6/28 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantti. on vaaleanpunainen norsu.

Ja terveisiä tutuille :D

Vierailija
7/28 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja-Lempi oli vauva nukkeni, isompi (ruskea hiuksinen) oli Mooni.

Unileluna koirapehmo, se oli Jeppe hauva :D

Vierailija
8/28 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä - pehmopupu

Ressu - pehmikoira

Aina kun leikin barbeilla tyttö barbin nimi oli Ester tai Terhi

Vierailija
9/28 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusiskollani oli aikoinaan kissa ja koira pehmot, kissa oli Mustikka ja koira Mansikka.

Itselleni oli tärkeä unileluna Ruskea nalle. Se oli ruskea.

Vierailija
10/28 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, itsellekin tuli mieleen kun leikin kaverini barbeilla oli yhden lapsi barbin nimi aina Elsa. Se oli tuhma lapsi :D

Vierailija
11/28 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinat Hermanni ja Jallu. Tyttönuket Lyyli ja Martti. Pitkäjalkainen mieshahmoinen pehmolelu Yrjö Alfred Koipelin.

Vierailija
12/28 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintikka pehmonukke

Jäänallu (valkoinen hyvin iso nalle, koulussa oli lelupäivä ja sehän oli pakko ottaa mukaan, takaisin tullessa oli taksissa todella ahdasta, kun nalle vei tilaa ainakin 1 lapsen verran....)

Vierailija
13/28 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopsu hevonen, Kippi kilpikonna (pehmo, jonka sisällä oli soittorasia) ja Kissimirri ja Ninni (mini tiikeri ja pupu pehmot, samaa sarjaa)

Vierailija
14/28 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasinpa, että en muista nimenneeni mitään pehmoeläimistäni tai leluistakaan. Tai no, yhden nuken nimi oli Pekka, mutten muista olenko sen itse nimennyt vai onko se pikkusiskon nimeämä. Ja barbien lasten nimet oli Pekka ja Maria (mielikuvitusta löytyy...)

Veljen kanssa meillä oli vakiomielikuvitusleikeissä kyllä nimet ja liuta muitakin nimettyjä hahmoja, mutta itse leluilla ei oikeastaan ollut nimiä. Nyt aikuisella iällä roolipelatessani on nimen keksiminen edelleen hankalaa, ja se syntyy vasta viimeisenä hatusta vedettynä.

Vierailija
15/28 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3.

Vierailija
16/28 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuket olivat Irmeli,Katriinaja Elisabet.Muiden nukkien nimiä en muista.Yksi nalle ainakin oli Nallukka,uintilelut olivat Aku Ankka ja Meri- Marketta.Sitten oli sellainen avaimella vedettävä lintu,joka hyppi ja sirkutti,Titteriteijaa.

Vierailija
17/28 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli - ja on edelleenkin - vaaleanpunainen nalle, jonka nimi on Nallukka. Sitä on aikoinaan suukotettu niin ahkerasti, että sen kuono on ihan kulunut. :-)

Vierailija
18/28 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nalle, jota kutsuin nalleksi. Muita eläin- tai ihmishahmoisia leluja ei minulla ollutkaan ennen (niin ikään nimettömiä) lego-ukkoja.

Vierailija
19/28 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmokoira oli nimeltään Puutsi. Lempparinuken nimi oli isovauva (vaatteeksi sopivat 74 koon vauvan vaatteet, joten kokoa norminukkeihin nähden oli). Unileluna mulla oli isoveljeltä nyysitty tyyny, jossa nallen kuva, eli nalletyyny :D. Lelujahan multa löytyi vaikka kuinka paljon, muita en muista nimenneeni kun eivät olleet niin tärkeitä.

Mielikuvituskaverin nimi oli Elli. Se oli myös sattumoisin pappani äidin lempinimi jostain pitkästä ja vaikeasti lausuttavasta ruotsinkielisestä etunimestä. Tätä en kyllä tiennyt, kuin vasta alettuani kutsumaan tytärtäni lempinimeltä Elli (enkä muistanut mielikuvituskaverianikaan yli 20 vuoden takaa). Hassu sattuma.

Vierailija
20/28 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa kanipehmolelu, jonka nimi oli kekseliäästi Rusakko.

Veljelläni oli sammakkopehmolelu, joka piti kurnuttavaa ääntä kun sitä painoi. Sen nimi oli luovasti Kurnu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan