Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne tyhmyyttä, jos omistaa miljoonia, mutta ei koskaan käy matkoilla?

Vierailija
31.08.2016 |

Jos on, niin miksi?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tykkää matkustella. Entä sitten?

Vierailija
2/37 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos matkailu ei kiinnosta miksi pitäisi mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi?

Matkustaminen on enimmäkseen ihan sontaa, ja parhaat palat pystyy nauttimaan 4k-telkkarin kautta kätevästi kotisohvalta käsin.

Matkustaminen on mukavaa vain silloin kun on rahaa kuin trumpilla: Voi lähteä minne tahansa ja mennä miten mieli tekee ja kaikki vain järjestyy kun latoo seteliä pöytään. Miljonääri ei ole vielä lähelläkään tuota tilannetta.

Vierailija
4/37 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Eiköhän ihminen saa olla matkustamatta oli hänellä rahaa tai ei, ei se ihmisestä tyhmää tee.

Vierailija
5/37 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä olisi kiinnostus matkustella, mutta yksin ei huvita lähteä. Siispä pysyttelen AV:lla.

Vierailija
6/37 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mulle pitäisi maksaa miljoona, että lähtisin matkalle

Vierailija
7/37 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tyhmää jos rahaa kerran on ja terveys ei ole esteenä.

Vierailija
8/37 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kunnioittanut kahden sortin ihmisiä: niitä, jotka ovat matkustaneet paljon ja niitä, jotka ovat lukeneet paljon. Yleensä molemmilla on aika avara ajattelu.

Vierailija
9/37 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukin tykkää. Itse matkustaisin ainakin kolme kertaa vuodessa, kaksi matkaa lämpimään ja yksi laskettelukylpylä matka :-)

Vierailija
10/37 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina kunnioittanut kahden sortin ihmisiä: niitä, jotka ovat matkustaneet paljon ja niitä, jotka ovat lukeneet paljon. Yleensä molemmilla on aika avara ajattelu.

Voisitko kertoa tarkemmin, miten avara ajattelu ilmenee?

Vierailija
11/37 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä nautin matkustelusta ja saan siitä lähes isoimmat kiksit elämässä niin kyllä on pakko ihmetellä jos joku rikas ei edes kokeile. Täyttä pskaa että tvtä katsominen on sama asia :D

Vierailija
12/37 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis mitä sellaista paljon matkustanut ymmärtää, mitä matkustamaton ei?

Vierailija
13/37 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jokainen voi käyttää rahansa mihin haluaa. Kaikki eivät pidä matkustamisesta.

Vierailija
14/37 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kiitos vaan, ihan tässä punastuu. Ei ole varmasti yhtäkään numeroa seiskapäiväästä jota en olisi lukenut. Meille on tullut ekasta numerosta saakka tuo lehti. Lisäksi luen joskus Leena Lehtolaisen dekkareita.

On tullut luettua koulussa myös Tuntematon sotilas ja sitten Täälä pohjantähdenalla.

Matkustettu ollaan kanarian saarille KAHEKSAN kertaa ja Norjassa käytiin viime kesänä.

Hienoa että osaat arvostaa ja kunnioittaa minua.

Vierailija
15/37 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kaikki ei vaan tykkää matkustella. Itse en usko, että käynti jossain turistirantarysässä avartaisi yhtään sen enempää kuin Lapissa matkailukaan. Itse en ole käynyt juuri missään, pätkätyöläisen elämää vuosia eläneenä kun aika ja raha eivät ole koskaan olleet kuvioissa samaan ja sopivaan aikaan. Varaa olisi johonkin halpaan etelänmatkaan, mutta ei kiinnosta - siis uskon, etten viihdy, kun en voi jalkavaivan takia kävelläkään ympäristöissä kovin paljoa. Lapissa saan enemmän irti ja sieltä sitten on helppo lähteä, jos tulee työtarjous. Nyt mulla tosin on pitkäaikainen työ. Jos voittaisin lotossa, mulle riittäisi pitkä viikonloppu jossain Euroopan kaupungissa. Mutta välttämättömänä en sitäkään koe. En erityisemmin pidä lentämisestä. Kotimaan lennoissa on jo tarpeeksi. 

Vierailija
16/37 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tajuaa, että Suomi on paska maa.

Vierailija
17/37 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas tässä: http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-2000001251176.html

Artikkeli listaa 5 tapaa joilla matkustelu tekee paremman ihmisen.

Vierailija
18/37 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun kaikilla ei oo varaa siihen.

Vierailija
19/37 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tajuaa, että Suomi on paska maa.

En nyt tiedä, mutta ainakin sen, että Suomi ei ole ehdottomasti maailman paras maa.

Vierailija
20/37 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun kaikilla ei oo varaa siihen.

Älä sure. Matkaile edullisissa kohteissa. Mene vaikka Itäkeskukseen tai ahvenanmaalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä