Voiko peep-toe kenkiä käyttää sukkahousujen kanssa?
Kommentit (10)
Voi, jos haluaa näyttää tökeröltä. Nykyisin on in olla paljain säärin. Sukkiksest on mummot.
Ei koskaan sukkiksia avokärkisten kanssa! Ihan kamalan näköistä. Jos jotkut, niin sellaiset sukkiset joissa ei ole kärkeä. Hirveää jos jollakin on nätit kengät, nätti mekko ja sukkahousut niissä avokärkisissä.
Vierailija kirjoitti:
Voi, jos haluaa näyttää tökeröltä. Nykyisin on in olla paljain säärin. Sukkiksest on mummot.
Mulla on psoriasis jaloissa, eikä muutenkaan oikein tunnu sopivalta mennä hautajaisiin sääret paljaina.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kaupoissa myydään avokärkisiä sukkahousuja. Sellaiset, tai sitten paljaat sääret.
Muuten mautonta.
Ok, tiesin että kannattaa täältä kysyä. :) Näistä en tiennytkään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on psoriasis jaloissa, eikä muutenkaan oikein tunnu sopivalta mennä hautajaisiin sääret paljaina.
ap
Panet sitten umpinaiset pumpsit.
Todella yleistä nykyisin jopa kalliisti pukeutuvilla naisilla, mutta näyttää mielestäni ihan järkyttävältä enkä itse koskaan pukisi.
Toki voi mutta se on törkeän näköistä.
Suora vastaus kysymykseenhän on että jos saat ne jalkaan ja pystyt kävelemään niin sitten voi käyttää.
Vähän sama kuin kysyisi että voiko vetää sukkahousut päähän ja lähteä hautajaisiin. Teknisestihän se on täysin mahdollista, sen kuin vetää ja menee.
Kaupoissa myydään avokärkisiä sukkahousuja. Sellaiset, tai sitten paljaat sääret.
Muuten mautonta.