Koska sinulle on viimeksi sanottu lause: minä rakastan sinua? Entä milloin ensikerran?
Itselle 3 päivää sitten miehen suusta. Ja eka kerta oli muistaakseni vasta 20-vuotiaana.
Kommentit (15)
Ensimmäisen kerran nyt varmaan syntypäivänäni, siitä lähtien äiti sanoi joka päivä minulle nuo sanat, mummuni sanoi myös aina puhelimessa ja kasvotusten. Mieheltä kuulin nämä sanat muutama viikko tutustumisen jälkeen, viimeisimmän kerran eilen.
Tänä aamuna. En tiedä milloin ensimmäisen kerran, kai se vanhemman suusta on tullut.
Isä sanoo aina kun nähdään tai puhutaan puhelimessa, äiti on jäyhempi ja sanoo harvoin viestillä (ei koskaan ääneen).
Pari ystävää sanoo myös säännöllisesti.
Ensi kertaa en muista, iskä sanoi joka päivä niin kauan kuin kotona asuin.
Eli eiköhän sieltä syntymästä saakka ole asiaa lässytelty.
Romanttisessa mielessä minulle ei ole koskaan sanottu, enkä minä ole sanonut kenellekään.
Yksi mies sanoi kuukausi sitten, että "taidan olla rakastunut".
Vastasin, ettet voi olla, koska et edes tunne minua oikeasti.
Ei koskaan. Ei milloinkaan. Vähän epäsuomalainen ilmaus.
Ensimmäistä kertaa en muista. Viimeisin oli eilen illalla nukkumaan mennessä, miehen suusta.
Vastaus molempiin kysymyksiin, ei koskaan. Ja olen sentään ollut mieheni kanssa jo 20 vuotta. 14 vuotta naimisissa.
Joka päivä mies sen sanoo. 18v ollaan oltu yhdessä. Ja tunne on kyllä molemmin puolinen; )
Lapsena kuulin tuon usein äidiltäni ja samaa "perinnettä " jatkan, eli teinitkin kuulevat joka päivä että rakastan heitä.
Romanttisesti joskus 16-vuotiaana ensimmäisessä suhteessani ja viimeksi tänä aamuna töihin lähtiessäni nykyinen mies. Mulla on onnekseni ollut aina suhteita, joissa tuon sanominen on päivittäistä.
Noin tunti sitten miesystävä sanoi puhelimessa. Ekaa kerran en muista..
Ensimmäinen kerta lienee vanhempien sanoma joskus vauvana, vaan kuka tietää. Romanttisesti ensi kerran sain sen kuulla ollessani 16v, viimeisimmäksi olikohan eilen vai toissapäivänä miehen suusta.
Viime yönä sanoi naisystävä sen minulle.
Tää aloitus teki mut surulliseksi :( useita vuosia siitä on.
Äiti on sanonut, siinäpä se.
Ja olen siis parisuhteessa, mutta mies ei ole sitä koskaan minulle sanonut. :( Rakkaudenhuumassani sitä kerran häneltä kysyin, mutta sanoi ettei rakasta minua. Että kanssani on hyvä olla ja olen hänen paras ystävänsä, mutta ei rakasta. :( En tiedä mitä tässä vielä roikun, liian pitkään on mennyt näin. Mutta kun itse rakastaa, niin on vaikeaa päästää irti.
Ei koskaan. Ja ei koskaan. :(