Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuot huutavat lapsesi mukaan vanhempainiltaan?

Vierailija
31.08.2016 |

Yritä nyt sit kuunnella, mitä rehtorilla on sanottavaa, kun korvan juuressa kiljuu muksu naama punaisena. En vaan ymmärrä, miksi ei voi jättää vanhempainiltaa sitten välistä, jos ei ole lapsille hoitajaa?!?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen minäkin miettinyt uutaman kerran. Ja sama koskee joulu- tms.juhlia, jossa joku asiaankuulumaton tenava pitää omaa showta. Täysi mahdottomuus yrittää keskittyä asiaan.

Saa ne sisarukset tietenkin ottaa mukaan, mutta pitää älytä väistyä muualle, jos desibelit nousee liikaa.

Vierailija
2/4 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja usein näissä tapauksessa on mukana molemmat vanhemmat, joilla sitten se "suloinen" iltatähti mukana ja joka saa huutaa pää punaisena ja vähän isompana sitten juosta pitkin ja poikin, hihkua ja laulaa.

Kiva että molempia vanhempia kiinnostaa, mutta voisko se toinen esim. poistua sen huutavan lapsukaisen kanssa pois sieltä salista? Ei siinä yleisessä osuudessa nyt niin olellista infoa tule, ettei toinen vanhempi sitä voisi toiselle kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, samaa mieltä. Mulle ei tullut mieleenkään ottaa vanhempainiltaan ylimääräisiä mukaan. On tosi raivostuttavaa, kun asioita menee ohi kun kakarat vinkuvat ja melskaavat. Sama juttu esim. vanhempainyhdistyksen kokouksissa, erilaisissa pelitapahtumissa, kirkossa, oli häät tai hautajaiset, aina sama saatanan vinkuminen/rääkyminen kuuluu jostain!

Vierailija
4/4 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vastaavassa tilanteessa noussut ylös pyytänyt metelöitsijän vanhempia poistumaan kiljuvan lapsensa kera ja lopuksi ilmoittanut että voisiko luennoitsija toistaa, kun en äsken sattuneesta syystä kuullut. En anna kenenkään terrorisoida mitään tilaisuutta vain sen vuoksi ettei kehtaisi. minä kyllä kehtaan jos hekin. On tepsinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän