Miten taipuu verbit muumi pohjalta
Jos muumeilen onko perusmuoto muumeilla oikea. Sehän on kuin omistussana muumeillä oli sitä ja tätä. Entä muumuilu muumuilla? Kumpi oikeampi!
Entäpä kyntää kynsikö vai kyntikö?
Kommentit (27)
:D mitä kysymyksiä!
- muumeilla
- muumeilu muumeilla (jos siis muumit muumeilee :D)
Tää oli niin hassu, että ymmärsinköhän edes oikein sun kysymystä!
muumia
muumen muumin olen muuminut olin muuminut
Sana muumistella antaa mielikuvan muumien parittelusta ja siksi se ei ole suositeltava, ellei juuri parittelusta ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
muumia
No selvennän jos menisin vaikka työskentelemään muumina :)! Mitä tekisin siis! Muumeilisinko vai muumistelisiko vai muumisinko vai muumuumuilisinko:)?
Vierailija kirjoitti:
Sana muumistella antaa mielikuvan muumien parittelusta ja siksi se ei ole suositeltava, ellei juuri parittelusta ole kyse.
Hahhaa:)! Kieltämättä ei ei siitä ole kyse mutta ei sitä ikinä tiiä:)!
Miten on tuo , ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muumia
No selvennän jos menisin vaikka työskentelemään muumina :)! Mitä tekisin siis! Muumeilisinko vai muumistelisiko vai muumisinko vai muumuumuilisinko:)?
Muumisit tai muumeilisit, ehkä tuo jälkimmäinen on parempi :)
Entä muumioitua:)!? Pukea muumiasu päälle!
Vierailija kirjoitti:
muumia
Et mitään noista. Jos työskentelet hobittina huvipuistossa niin ei se ole hobitteilua vaan hobitin esittämistä. Onko sun suvussa skitsofreniaa?
Entäs jos menisin Pikku Myyksi niin pikkumyisinkö vai pikkumyylöisinkö:)?
Vierailija kirjoitti:
Joillakin sitä vaan munat ja toosat heittää alituiseen kuperkeikkaa, huoh:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muumia
Et mitään noista. Jos työskentelet hobittina huvipuistossa niin ei se ole hobitteilua vaan hobitin esittämistä. Onko sun suvussa skitsofreniaa?
Hehhee ei oo tuota skitsofreniaa. Entä hobitteleminen käykö se? Hobittaa hobittelisinko hobituttaa jne
Vierailija kirjoitti:
Muuminta on muumien parittelua. Muumistelua pidetään muumien keskuudessa perverssinä eikä siitä sen enempää.
Ap kysyy vielä kirjoitti:
Pikku Myy'isit
Ap ei skitsoile kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muumia
Hehhee ei oo tuota skitsofreniaa. Entä hobitteleminen käykö se? Hobittaa hobittelisinko hobituttaa jne
Kuulostat meidän 3-vuotiaalta :D
Muumeissa ei ole reikiä millä muumia. Tämä muumituttaa kyllä arvaan kun selviää:)!
Vierailija kirjoitti:
Ap kysyy vielä kirjoitti:
Pikku Myy'isit
Kuulostaa pilua vitosella meinigiltä mutta katellaan
Muumit ovat maailman ekologisimpia olioita. Syy on ilmeinen, niin paljon kuin se Nuuskamuikkusta mahdollisesti harmittaakin.
Mutta joka kerta kun -ja jos- Muumi räjähtää, voimme lohduttautua seikalla, että silloin syntyy uusia pokemoneja ja hattivatteja!
Kun useammalla muumilla on jotain, sanotaan muumeilla, ei muumeillä. Ehdotan sanaa muumistella, tai muumia (vertaa sanaan mylviä)