Sinkut! Mitä vastaatte kun teiltä kysytään miksi ette ole parisuhteessa?
Kommentit (32)
En ole tavannut tai kohdannut vielä sitä "oikeaa". ja jos olenkin hänet tavannut ja kohdannut, niin emme silti vielä päätyneet jatkamaan yhdessä kohti tulevaa.
Ilmoitan olevani ruma ja ilkeä, vaikka oikeasti en vain kelpuuta ketä tahansa. Mieluummin yksin kuin huonon miehen kanssa. Uskokaa pois, tätä kysytään todella usein ja etenkin sukujuhlat ovat aina mielenkiintoisia tämän takia.
Yritän vaan päästä keinolla millä hyvänsä tuollaisista kysymyksistä eroon. Ja vastaan että ilmoitan kyllä sitten jos on jotain oikeasti vakavampaa. Onneksi kukaan ei ole kysynyt enää moneen vuoteen, sinkkuus on minulle oikeasti todella kova pala, kun haluaisin vihdoin vakiintua ja perheenkin perustaa. Mutta En vaan ole oikeasti löytänyt ketään...
N31
En ymmärrä miksi se ketään edes kiinnostaa, eiköhän se ole vain positiivinen asia ettei minunkaltainen ruma epä-nainen pääse pariutumaan ja sitä kautta listääntymään. Hyvä että huono geenimateriaali häviää pois maapallolta ihan kokonaan, niin on luonto sen tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
On kysytty vain pari kertaa nuorempana baarissa. Ensin kysytään, missä poikaystävä on ja jatkokysymys on tuo. Iskutapa.
Jos olisit vastannut "Kotona", seuraava kommentti olisi ollut "Sä näytät kyllä sellaiselta, jolle kelpaisi kaksi poikaystävää".
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska kukaan ei huoli minua. Noh totuus on tuo. Näinhän se on muillakin sinkuilla vaikka yrittävät muuta uskotella.
Ja silti on rumat ja heikkolahjaiset suhteissa :D Eli jos vain "huonot" jäävät sinkuiksi, niin miksi on niin monia kammottavia ihmisiä parisuhteessa? Selitäpä tämä. Minunkin paikkakunnalla harvahampaiset puli/nistiukot ja hirveät Wt-muijat on jonkun kanssa. Monet normaalit taas ovat yksin, aika erikoista meininkiä täytyy kyllä todeta.
Vastaan ihan rehellisesti, että viihdyn paremmin yksin.
Minulta on työkaveri kysynyt asiakkaan kuullen, että miksi minulla ei ole lapsia, koska olen hänen mielestään niin mammatyyppiä. Meni minulta sinkulta jauhot suuhun ja asiakaskin oli silmät pyöreinä. En todellakaan halunnut vastata mitään tässä tilanteessa. Ja minua 20 v. vanhempi työkaveri tiesi minun olevan eronnut avomiehestäni ja olevan sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska kukaan ei huoli minua. Noh totuus on tuo. Näinhän se on muillakin sinkuilla vaikka yrittävät muuta uskotella.
Ja silti on rumat ja heikkolahjaiset suhteissa :D Eli jos vain "huonot" jäävät sinkuiksi, niin miksi on niin monia kammottavia ihmisiä parisuhteessa? Selitäpä tämä. Minunkin paikkakunnalla harvahampaiset puli/nistiukot ja hirveät Wt-muijat on jonkun kanssa. Monet normaalit taas ovat yksin, aika erikoista meininkiä täytyy kyllä todeta.
Saman olen huomannut :O Tämä ei ole mitään oman egon pönkitystä mutta ei asiaan voi olla kiinnittämättä huomiota, sellaiset ihmiset joiden en uskonut koskaan löytävän ketään, ovat suhteessa. Olen ihan että what?! En todellakaan tiedä miten he sen oikein tekevät, aina on jollakin ihan järkyttävällä naisella tai miehellä uutta kierroksessa, ei sitä voi kuin äimistellä.
Mun vakiovastaus on, et en ole halunnut lapsia, joten naimisiinmenokaan ei ole ollut ihan se ykkösjuttu. Eikä edes kahdeskymmenes. :D Ja tämä on vielä kaiken lisäksi totta. Tuossa on se pääsyy, muitakin syitä on, mut ne eivät muille kuulu.
T. Vanhapiikatäti, 54 v.
Ennen kysyttiin, nykyään ei enää.
N28 eikä koskaan seurustellut
Venäläiset kysyvät tuota usein. Se on ikäänkuin jonkinlainen kohteliaisuus jossa ikäänkuin todetaan että et varmasti ole sinkku siksi koska et kenellekään kelpaisi.