Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut! Mitä vastaatte kun teiltä kysytään miksi ette ole parisuhteessa?

Vierailija
31.08.2016 |

Vai vastaatteko mitään?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset kysyvät tuota usein. Se on ikäänkuin jonkinlainen kohteliaisuus jossa ikäänkuin todetaan että et varmasti ole sinkku siksi koska et kenellekään kelpaisi.

Vierailija
22/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut tai kohdannut vielä sitä "oikeaa". ja jos olenkin hänet tavannut ja kohdannut, niin emme silti vielä päätyneet jatkamaan  yhdessä kohti tulevaa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan olevani ruma ja ilkeä, vaikka oikeasti en vain kelpuuta ketä tahansa. Mieluummin yksin kuin huonon miehen kanssa. Uskokaa pois, tätä kysytään todella usein ja etenkin sukujuhlat ovat aina mielenkiintoisia tämän takia.

Vierailija
24/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vaan päästä keinolla millä hyvänsä tuollaisista kysymyksistä eroon. Ja vastaan että ilmoitan kyllä sitten jos on jotain oikeasti vakavampaa. Onneksi kukaan ei ole kysynyt enää moneen vuoteen, sinkkuus on minulle oikeasti todella kova pala, kun haluaisin vihdoin vakiintua ja perheenkin perustaa. Mutta En vaan ole oikeasti löytänyt ketään...

N31

Vierailija
25/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi se ketään edes kiinnostaa, eiköhän se ole vain positiivinen asia ettei minunkaltainen ruma epä-nainen pääse pariutumaan ja sitä kautta listääntymään. Hyvä että huono geenimateriaali häviää pois maapallolta ihan kokonaan, niin on luonto sen tarkoittanut.

26/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kysytty vain pari kertaa nuorempana baarissa. Ensin kysytään, missä poikaystävä on ja jatkokysymys on tuo. Iskutapa.

Jos olisit vastannut "Kotona", seuraava kommentti olisi ollut "Sä näytät kyllä sellaiselta, jolle kelpaisi kaksi poikaystävää".

Vierailija
27/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska kukaan ei huoli minua. Noh totuus on tuo. Näinhän se on muillakin sinkuilla vaikka yrittävät muuta uskotella.

Ja silti on rumat ja heikkolahjaiset suhteissa :D Eli jos vain "huonot" jäävät sinkuiksi, niin miksi on niin monia kammottavia ihmisiä parisuhteessa? Selitäpä tämä. Minunkin paikkakunnalla harvahampaiset puli/nistiukot ja hirveät Wt-muijat on jonkun kanssa. Monet normaalit taas ovat yksin, aika erikoista meininkiä täytyy kyllä todeta.

Vierailija
28/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan ihan rehellisesti, että viihdyn paremmin yksin.

Vierailija
29/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on työkaveri kysynyt asiakkaan kuullen, että miksi minulla ei ole lapsia, koska olen hänen mielestään niin mammatyyppiä. Meni minulta sinkulta jauhot suuhun ja asiakaskin oli silmät pyöreinä. En todellakaan halunnut vastata mitään tässä tilanteessa. Ja minua 20 v. vanhempi työkaveri tiesi minun olevan eronnut avomiehestäni ja olevan sinkku.

Vierailija
30/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska kukaan ei huoli minua. Noh totuus on tuo. Näinhän se on muillakin sinkuilla vaikka yrittävät muuta uskotella.

Ja silti on rumat ja heikkolahjaiset suhteissa :D Eli jos vain "huonot" jäävät sinkuiksi, niin miksi on niin monia kammottavia ihmisiä parisuhteessa? Selitäpä tämä. Minunkin paikkakunnalla harvahampaiset puli/nistiukot ja hirveät Wt-muijat on jonkun kanssa. Monet normaalit taas ovat yksin, aika erikoista meininkiä täytyy kyllä todeta.

Saman olen huomannut :O Tämä ei ole mitään oman egon pönkitystä mutta ei asiaan voi olla kiinnittämättä huomiota, sellaiset ihmiset joiden en uskonut koskaan löytävän ketään, ovat suhteessa. Olen ihan että what?! En todellakaan tiedä miten he sen oikein tekevät, aina on jollakin ihan järkyttävällä naisella tai miehellä uutta kierroksessa, ei sitä voi kuin äimistellä.

Vierailija
31/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vakiovastaus on, et en ole halunnut lapsia, joten naimisiinmenokaan ei ole ollut ihan se ykkösjuttu. Eikä edes kahdeskymmenes. :D Ja tämä on vielä kaiken lisäksi totta. Tuossa on se pääsyy, muitakin syitä on, mut ne eivät muille kuulu. 

T. Vanhapiikatäti, 54 v.

Vierailija
32/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kysyttiin, nykyään ei enää.

N28 eikä koskaan seurustellut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi