Miehen tuttavapiiri vihaa ja inhoaa mua!!!
Mä en vaan enää kestä!!
Taas kuulin että miehen kavereiden vaimot on puhunut musta pahaa et oon aerhead ja goldigger yms tota tasoo. Oltiin venetsialaisissa ja aika kännissä niin miehen kaverit katsoo mua sillä silmällä mikä ei tietenkään haittaa mua eikä edes mun miestä josta se on vaan hienoo kun ovat kateellisia. Mutta niiden vaimot tykkää kyttyrää ja muutenkin aina murjottaa ja on naama mutrulla ja narisee ja valittaa kaikesta.
Mun täytyy olla näiden ihmisten kanssa miehen töiden ja harrastusten vuoksi. Mitä ootte mieltä, miten mun pitäisi suhtautua: ruveta hiljaiseksi värittömäksi hissukaksi mikä ei välttis ees onnistuisi multa, vai jatkaa samaa linjaa ja laittaa vielä ememmän pökköä pesään, lyhemmät mekot, isommat korut yms???
Kiitos neuvoista!!
Kommentit (20)
Valitse lähemmäs kultaista keskitietä...
Mistä tiedät heidän puhuvan susta tuollaisia? En ihan heti usko, että miehellesi sanovat noita tai miehesi kaverit kertovat mitä heidän vaimot ja tyttöystävät on susta mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Valitse lähemmäs kultaista keskitietä...
Mitä :D ????
Älä välitä. Ne on vaan kateellisia, kun mies on löytänyt ihanan naisen. Pää pystyyn vaan😀
On täysin mahdollista, että ihmiset eivät pidä sinusta tai paremminkin ehkä käytöksestäsi, olematta kuitenkaan kateellisia. Keksi itsellesi kolme syytä, mistä voisivat olla sinulle kateellisia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät heidän puhuvan susta tuollaisia? En ihan heti usko, että miehellesi sanovat noita tai miehesi kaverit kertovat mitä heidän vaimot ja tyttöystävät on susta mieltä.
Oon vähän parempi kaveri yhen niistä kanssa jolta saan kuulla
Siis mitä juttelevat keskenään ja mitä viestejä muut lähettää. Tää kiva tyyppi on vähän nuorempi kun muut, niin siks ollaan kavereita. Ja he oli veneileen meidän veneellä kesällä.
Kaikkia ei vaan voi miellyttää. Mutta ole toki sellainen kuin olet ilman mitään esityksiä.
Tosin tämä on provo. Tai olet joku tasoa teini joka luulee vielä olevansa maailman napa josta kaikki puhuu ja kaikki miehet kuolaa...elämä opettaa.
Minkä ikäisistä ja millaisissa ammateissa työskentevistä on kysymys? Kirjoitustyylistäsi päätellen olet aika nuori ja ehkä vähän... no, koulusivistys jäänyt matalaksi? Kyllähän se tietysti varmaan hämmentää, jos fiksun kaveriporukan menestyvä mies tuo mukanan bimbon, jonka yleissivistys eroaa vain himpun kastemadon yleissivistyksestä.
Muuten: aerhead = airhead
goldigger = gold digger
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä. Ne on vaan kateellisia, kun mies on löytänyt ihanan naisen. Pää pystyyn vaan😀
Kiitos!!!! Mä niin pidän tästä ajatuksesta kinni
Vierailija kirjoitti:
On täysin mahdollista, että ihmiset eivät pidä sinusta tai paremminkin ehkä käytöksestäsi, olematta kuitenkaan kateellisia. Keksi itsellesi kolme syytä, mistä voisivat olla sinulle kateellisia.
1 Olen nuorempi kuin ne
2 Olen kaunimpi kuin ne
3 Mun mies on rikkaampi kuin niiden miehet (siis tän kuulin mun mieheltä)
Provohan tämä on, mutta nuoruudella, kauneudella ei kuitenkaan elämässä pitkälle pötkitä. :D Kumpikin niistä katoaa, joten miksi kukaan niistä olisi kateellinen? Rikkaus sitä toki voi aiheuttaa, mutta jos muuten on ihan taukki ja käytökseltään typerä, niin ei ne massitkaan elämään juuri sisältöä tuo.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisistä ja millaisissa ammateissa työskentevistä on kysymys? Kirjoitustyylistäsi päätellen olet aika nuori ja ehkä vähän... no, koulusivistys jäänyt matalaksi? Kyllähän se tietysti varmaan hämmentää, jos fiksun kaveriporukan menestyvä mies tuo mukanan bimbon, jonka yleissivistys eroaa vain himpun kastemadon yleissivistyksestä.
goldigger = gold digger
Mun mies on 43 ja mä olen 24. Nää tuttavat vaimoineen on ehkä 35-50 vuotta. Suurin osa miehistä on liike elämässä mukana ja vaimot kotona tai ehkä joku on sairaanhoitaja?
Mä luen yliopistossa filosofiaa ja historiaa mut ton historian haluun vaihtaa esim yleiseen kielitieteeseen. Mut siis pääaine filosofia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
goldigger = gold digger
Mun mies on 43 ja mä olen 24. Nää tuttavat vaimoineen on ehkä 35-50 vuotta. Suurin osa miehistä on liike elämässä mukana ja vaimot kotona tai ehkä joku on sairaanhoitaja?
Mä luen yliopistossa filosofiaa ja historiaa mut ton historian haluun vaihtaa esim yleiseen kielitieteeseen. Mut siis pääaine filosofia :D
Sallikaa mun nauraa ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
goldigger = gold digger
Huutonaurua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 Olen nuorempi kuin ne
2 Olen kaunimpi kuin ne
Nyt on anteeksipyynnön paikka. AP, anna anteeksi, että ilkeyttäni houkuttelin sut paljastamaan typeryytesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 Olen nuorempi kuin ne
2 Olen kaunimpi kuin ne
Tästä puuttuu
4 Mun miehellä on isompi
Niin, että oliko se alkuperäinen filosofinen kysymys, että mitä pitäisi tehdä? Kasvaa aikuiseksi!
Ymmärrän sua. Mulla hieman sama tilanne aikoinaan. Ihan vinkkinä, ei ehkä kannata 50v tanttojen seuraan pukeutua persaus ja tissit sojoon, vaan käyttää astetta konservatiivisempia vaatteita.
Tottakai he pitävät sinua gd:nä, onhan teillä 19 v ikäeroa. Jos olet kovin näyttävä nainen ja miehelläsi on varaa paljon ja hän sen myös näyttää (uudet isokoneiset bemmit, hienot talot, Rolexit), niin todennäköisesti sinä jatkat vaan listaa. Toivottavasti olette rakastuneita, kumpikin.
Sinuna miettisin tarkkaan, käyttäisinkö aikaani mieheen, joka ei välttis halua perhettä perustaa. Oletan, ettet kuulu niihin 3 % suomalaisista, jotka ovat veloja.
Kiitos ap. Istuin juuri bussin penkille ja avasin av:n. Sitä ennen kävellessäni olin jo purskahtamassa itkuun, kun on ollut niin kamala viikko. Tämä ketju sai minut nauramaan. :D
Eivät taida olla ihan väärässä.