Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut! Mitä vastaatte kun teiltä kysytään miksi ette ole parisuhteessa?

Vierailija
31.08.2016 |

Vai vastaatteko mitään?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyykö joku pösilö tuollaista?

Vierailija
2/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a tai en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle

MIksi ihmeessä ton kanssa olet?

Vierailija
4/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdan, vittu miten typerä kysymys.

Vierailija
5/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä noin kysytään?

Vierailija
6/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että toisin kuin sinä minulla on varaa odottaa hyvää.

Vierailija
7/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole valmis niin mittaviin kompromisseihin, mitä parisuhde vaatisi aiempien kokemusten perusteella. Voi kai sanoa, etten ole tavannut sellaista henkilöä, jonka takia luopuisin niin paljosta itselleni merkityksellisestä. Ja uskon vahvasti, että monista asioista joutuisin luopumaan parisuhteen edun nimissä...

Vierailija
8/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on aika yleinenkin kysymys. Yleensä en vastaa paljon mitään. Vaan jotakin tyyliin "en vaan nyt ole". Sitten saan jonkun jatkokysymyksen tyyliin "eikö elämä olisi ihanampaa jos sinulla olisi joku kaunis nainen rinnallasi?" ja siihen vastaan sitten jotain "enpä tiedä". Sitten kyselijä yleensä tajuaa lopettaa.

Vierailija
9/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin ruma, ettei kukaan edes kysy. Yhdessä vaiheessa olin parisuhteessa ja se oli jotenkin superyllätys aina kaikille

Vierailija
10/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut tarpeeksi miehistä ja jos jonain heikkona hetkenä lankean johonki kusimulkkuun niin kiikuttakaa mut hoitoon.

Vierailija
11/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että naisia on mennyt yhtä monta kuin on tullutkin.

Vierailija
12/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut niin kauan sinkku, ettei multa enää kysytä tuollaista.

Vierailija
13/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulta ole koskaan kysytty :)

Vierailija
14/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin elämästä ja kuuntelen pariskuntien ja lapsiperheiden vinkunaa. Harvoin näkee onnellista pariskuntaa tai perhettä.

Vierailija
15/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kysytty vain pari kertaa nuorempana baarissa. Ensin kysytään, missä poikaystävä on ja jatkokysymys on tuo. Iskutapa.

Vierailija
16/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua huonoa miestä, liian monet naiset kelpuuttaa kenet tahansa. Merkitsevä mulkaisu kysyjään. Voin antaa esimerkkejä jotka liittyvät kysyjän mieheen.

Vierailija
17/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei ole ikinä tuota kysytty ja olen sentään 30v ikisinkku. Näkyy vastaus pärstästä kysymättäkin.

Vierailija
18/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kai kukaan aikuinen ihminen kysy toiselta "miksi"? Kuulostaa joltain lasten kysymyksiltä.

Vierailija
19/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus harvoin joku sukulaistäti saattoi kysyä, mutta kohautin vaan harteita että en tiedä. Mut nyt kun olen "vihdoin" parisuhteessa niin saan kuulla mitä uskomattominta kommentointia. Tässä ne parhaat:

-hihi hihi, me luultiin että sä oot lesbo kun sulla ei oo koskaan miestä (ai että lesboilla ei ole suhteita)

-hah sullako mies, et sä oo yhtään sen tyyppinen että seurustelisit

-oho sulla mies, mistä sä SEN löysit?

Yleensäkin ihme naurahtelua ja sellaista lapsellista nälvimistä 30-45 vuotiailta tutuiltani kun olen kertonut parisuhteesta. Mä oon oikeasti ollut tosi järkyttynyt mitä idiootteja mun lähipiiriin kuuluu. 

Onko jotain nasevia vastauksia mitä näille tomppeleille voisi sanoa? Ärsyttää kun itse sitten siinä hymähtelen että joo näin on päässyt käymään että mulla on mies, hihi hihi.

Vierailija
20/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska kukaan ei huoli minua. Noh totuus on tuo. Näinhän se on muillakin sinkuilla vaikka yrittävät muuta uskotella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi