Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei ole edes kohtuuhintaisia rintaliivejä isolle kupille.

Vierailija
31.08.2016 |

Mulla on vain yhdet (lähes) sopivan kokoiset rintaliivit kokoa 65I, mutta huomaan, että nämä ovat aivan liian löysät tukeakseen raskaita roikkuvia tissejä (saan nämä vedettyä kauas itsestäni vaikka ovat viimeisessä hakasessa tiukimillaan). Olisikohan minulle oikea koko 55K vai 60J?

Kuitenkin mulla ei todellakaan ole varaa ostaa 50-60€ rintaliivejä (on perhe elätettävänä). Eikö missään ole oikeasti edes kohtuuhintaisia nättejä plunge mallisia tissiliivejä?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintainen ei kyllä sopivia rintsikoita löydä mistään ketjuliikkeistä. Kyllä se vaan on mentävä kunnon rintsikkakauppaan, jos haluaa oikean kokoiset ja hyvin istuvat liivit.

Vierailija
42/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aaapee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko sulla silarit? Eikai kellään voi luonnostaan olla noin pientä torsoa ja ihan saatanan isoja meijereitä. Kuulostaa ihmeelliseltä

Ihan luomut. Ei ole mun mielestä mitenkään silmiinpistävän isot. Enkä ole edes laiha. Mun rinnanympärys on 95cm ja rintojen alta 69

Suunnilleen samat mitat täällä. Ahdistaa vähän jos monikin luulee, että nää on jotku silarit.

Sekä isän että äidin suvun naisilla on kaikilla luonnostaan hieman isommat tissit, joten kai ne geenit tuli vääjäämättä sitten minullekin.

Oletko minun tyttäreni? Rintaliivejä et saa perinnöksi, nämä vähät tulee kulutettua tarkkaan loppuun , kun uusia on niin vaikea löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla