Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ei ole edes kohtuuhintaisia rintaliivejä isolle kupille.

Vierailija
31.08.2016 |

Mulla on vain yhdet (lähes) sopivan kokoiset rintaliivit kokoa 65I, mutta huomaan, että nämä ovat aivan liian löysät tukeakseen raskaita roikkuvia tissejä (saan nämä vedettyä kauas itsestäni vaikka ovat viimeisessä hakasessa tiukimillaan). Olisikohan minulle oikea koko 55K vai 60J?

Kuitenkin mulla ei todellakaan ole varaa ostaa 50-60€ rintaliivejä (on perhe elätettävänä). Eikö missään ole oikeasti edes kohtuuhintaisia nättejä plunge mallisia tissiliivejä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiteko sanoa miksi halvoissa kaupoissa on niin vähän kokoja?

Niitä kokoja käytetään eniten ja ovat yleisimpiä. 70A-85D

Vierailija
22/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marks & Spencer! H&M liivit nyt ei ole miellyttävät päällä kellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

65 ympärys on kyllä tosi pieni jos vertaan omaani 80. Ja olen ite vähän semmonen pullukka.

65ympärys on mulle iso. Rintsikoiden ympäryksen alle pitäisi mahtua vain yksi sormi. Mulla menee kaks nyrkkiä.

No heh heh!

Vierailija
24/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen köyhinä aikoina ostanut isolla ympäryksellä olevan rinnakkaiskoon, jossa kuppi siis saman kokoinen kuin omassa koossani, ja pienentänyt ympäryksen itse ompelukoneella. Näin olen saanut edullisesti liivejä itselleni.

Olen itsekin tehnyt noin, mutta kupit on liian leveät ja tissit pullahtelee ulos.

Vierailija
25/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun rinnanympärys on 69, niin kaiken järjen mukaan ainakin suurimmalla osalla merkeistä se 65 pitäis riittää. Esim. 65H pitäis sun erotuksella (95-69=26cm (27cm erotus on H, 29cm I, useimmilla merkeillä)) osua ainakin jollakin merkillä lähelle. Joku jo sanoikin tuosta rinnakkaiskoon valitsemisesta, eli pienempi kuppi ja isompi rinnanympärys saattaa toimia hyvinkin, riippuen toki rintakehän mallista. Itse oon kanssa pienentänyt ompelukoneella ympärysmittaa, jos on päässyt levähtämään.

Vierailija
26/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

65 ympärys on kyllä tosi pieni jos vertaan omaani 80. Ja olen ite vähän semmonen pullukka.

65ympärys on mulle iso. Rintsikoiden ympäryksen alle pitäisi mahtua vain yksi sormi. Mulla menee kaks nyrkkiä.

No heh heh!

Mitä hehheh?

Vierailija
27/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M&S on kyllä hyvä! Mä nyt löydän yleensä liivejä koon puolesta (85DD/E), mutta siellä on kivemmankin näköisiä edullisempia vaihtoehtoja kuin perus-triumphit.

Vierailija
28/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun rinnanympärys on 69, niin kaiken järjen mukaan ainakin suurimmalla osalla merkeistä se 65 pitäis riittää. Esim. 65H pitäis sun erotuksella (95-69=26cm (27cm erotus on H, 29cm I, useimmilla merkeillä)) osua ainakin jollakin merkillä lähelle. Joku jo sanoikin tuosta rinnakkaiskoon valitsemisesta, eli pienempi kuppi ja isompi rinnanympärys saattaa toimia hyvinkin, riippuen toki rintakehän mallista. Itse oon kanssa pienentänyt ompelukoneella ympärysmittaa, jos on päässyt levähtämään.

Mulla on nyt gorsenia 65I tässä on kuppi sopiva. Eikö rinnakkaiskoko ole silloin 60J

Vierailija
29/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tilaan kans netistä. Pääasiassa figleavesilta tai brastopista ja merkeistä freyaa ja fantasieta koska niistä tiedän kokoni. Mee eka sovittaa esim. funky ladyyn tai sokokselle ja tilaa sit halvemmal netistä.

Vierailija
30/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite tilaan kans netistä. Pääasiassa figleavesilta tai brastopista ja merkeistä freyaa ja fantasieta koska niistä tiedän kokoni. Mee eka sovittaa esim. funky ladyyn tai sokokselle ja tilaa sit halvemmal netistä.

Lisäyksenä: oon tykästyny fantasien smoothing t-paitaliiveihin ja niissä 65 on tosi napakan tuntunen. Itellä on mitta rinnan alta noin 72 cm joten luulen että 65 vois mennä sulleki (kyseises mallis ei oo sen pienempää).

Vierailija
31/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä: oon tykästyny fantasien smoothing t-paitaliiveihin ja niissä 65 on tosi napakan tuntunen. Itellä on mitta rinnan alta noin 72 cm joten luulen että 65 vois mennä sulleki (kyseises mallis ei oo sen pienempää).

Kiitos vinkistä. Mullakin oli aikaisemmin ympärys 72cm, mut tämä gorsenian 65 meni silloinkin (ihan uutena) helposti viimeiseen eli tiukimpaan hakaseen ja on siitä nyt löystynyt, kun taas itse olen näköjään hoikentunut. Muta voihan olla, että sionä on tiukempi.

Vierailija
32/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gorseniassa taitaa olla hieman löysähköt ympärykset. Mulla mitattuna rinnan alta 103 cm, liiveissa pohdin aina 90 ja 85 ympäryksen välillä. Gorsenialta menee 85 heittämällä, esim nessan selenasta voisi tuottaa tuskia edes saada 85 ympärys kiinni.

Vierailija
33/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aaapee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko sulla silarit? Eikai kellään voi luonnostaan olla noin pientä torsoa ja ihan saatanan isoja meijereitä. Kuulostaa ihmeelliseltä

Ihan luomut. Ei ole mun mielestä mitenkään silmiinpistävän isot. Enkä ole edes laiha. Mun rinnanympärys on 95cm ja rintojen alta 69

Suunnilleen samat mitat täällä. Ahdistaa vähän jos monikin luulee, että nää on jotku silarit.

Sekä isän että äidin suvun naisilla on kaikilla luonnostaan hieman isommat tissit, joten kai ne geenit tuli vääjäämättä sitten minullekin.

Vierailija
34/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuppikoko 70J vaikka ihan normaalipainoinen nuori nainen olen. Rintaliivit on ihan järjettömän hintasia, just kävin Changessa, ostin kolmet rintsikat joista yhdet alennuksessa ja loppusummaksi tuli 140€. Vähän kyllä ärsyttää H&M:n rintsikkaosastolla, kun siellä on niin söpöjä rintsikoita 10-15€/kpl ja itse joutuu pahimmillaan maksamaan 60€ oikean kokoisista..

Vierailija
35/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoustalossa on hyvin isompia kokoja. Jos sieltä löytää vielä tarjousrekistä niin ei paljon jää hintaa.

Vierailija
36/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin Englannissa Bravissimon liikkeessä ja siellä otettiin mitat ja sovitin eri merkkien liivejä. Nyt on helppo tilata kun tietää, minkä merkin liivit istuu hyvin.

Brexit tuo tähän nettishoppailuun ehkä mutkia, mutta silti mieluusti tilaan tuolta. Tykkään väreistä. Uima-asutkin aina Bravissimolta.

Vierailija
37/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa, mutta toteanpa vain että olen kokoa 70G ja ylipainoinen. Meitä on monen mallisia, työkaverini joka on varmaan 20kg hoikempi käyttää ympärystä 75.

Vierailija
38/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa auttaa, mutta toteanpa vain että olen kokoa 70G ja ylipainoinen. Meitä on monen mallisia, työkaverini joka on varmaan 20kg hoikempi käyttää ympärystä 75.

Minäkin olen 70G. Bmi:ni on 21,5.

Olen tosin 176 cnm pitkä, jos sillä on mitään merkitystä.

Vierailija
39/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt kohtuu hintaisia isompia kokoja kapphallista ja useasti vielä alelaarista. Oma kokoni on 85F.

Vierailija
40/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen löytänyt kohtuu hintaisia isompia kokoja kapphallista ja useasti vielä alelaarista. Oma kokoni on 85F.

No sehän just se pointti onkin.

Kyllä isoja kuppeja löytyy 80 sentistä ylöspäin, mutta ei edes 75-senttisiä saatika vielä pienempiä.

70G