Miksi ei ole edes kohtuuhintaisia rintaliivejä isolle kupille.
Mulla on vain yhdet (lähes) sopivan kokoiset rintaliivit kokoa 65I, mutta huomaan, että nämä ovat aivan liian löysät tukeakseen raskaita roikkuvia tissejä (saan nämä vedettyä kauas itsestäni vaikka ovat viimeisessä hakasessa tiukimillaan). Olisikohan minulle oikea koko 55K vai 60J?
Kuitenkin mulla ei todellakaan ole varaa ostaa 50-60€ rintaliivejä (on perhe elätettävänä). Eikö missään ole oikeasti edes kohtuuhintaisia nättejä plunge mallisia tissiliivejä?
Kommentit (42)
Tilaa ulkomailta. Jos tiedät kokosi tarkalleen tietyllä merkillä ja mallisilla liiveillä, suosittelen. Itsehän pääsen vielä halvalla kun koko on 65h, löytyy usein alennusrekistä kotosuomesta.
Siis onko sulla silarit? Eikai kellään voi luonnostaan olla noin pientä torsoa ja ihan saatanan isoja meijereitä. Kuulostaa ihmeelliseltä
Jos kaupungistasi löytyy Marks&Spencer niin käy tutustumassa! Itse ostin 85K kokoiset liivit n. 40€, ovat todella tukevat. Alennusmyyntien aikaan siellä on paljon liivejä -50-70% alennuksilla. Oikean koon löytämisen jälkeen olen tilannut heidän nettikaupastaan 2-pack-settejä, jotka tulevat loppupeleissä halvemmaksi. Itsellä liivit ovat todella kovassa käytössä ja kaarituet pamahtavat kaikista merkeistä ja malleista ulos tasaisin väliajoin :(
En ole vielä nähnyt kivijalka alusvaateliikettä jossa olisi ainuttakaan nättiä rintaliiviä mun koolla. :(
Olen yrittänyt netistä katsella, mutta mun lompakolle sopivia ei näytä vain olevan. Meitä pienellä ympäryksellä ja isolla kupilla täytyy olla paljon, koska en mä ole mikään laiha tai kovin isotissinen. Naiset mitatkaa itsenne!
Kaaritukai voi yrittää ommella takaisin kiinni jos liivit muuten hyvät
Jos pesee koneessa niin ei kannata lingota
change.com figleaves . uk ssa on muitakin
Netistä ja alennusmyynneistä. Jotkut sokokset myyvät freyaa ja panachea, niissä ainakin perusmallit ovat suht. edulliset. Alle kolmenkympin liiveistä turha haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko sulla silarit? Eikai kellään voi luonnostaan olla noin pientä torsoa ja ihan saatanan isoja meijereitä. Kuulostaa ihmeelliseltä
Ihan luomut. Ei ole mun mielestä mitenkään silmiinpistävän isot. Enkä ole edes laiha. Mun rinnanympärys on 95cm ja rintojen alta 69
Kiitos. Ei täällä kyllä valitettavasti ole, mut käyn netissä katsomassa. :)
Changella ei kyllä ole kovin edullisia.
Freyaa kyllä tästä kaupungista löytyy, mutta ei minun kokoon asti ja ne on aina yli 50€
Etsi lähin Marks&Spencer-myymälä tai tilaa Lumingerie.fi:stä. Molemmissa löytyy todella isoja kokoja, Lumingeriesta varmaan helpommin tuota pientä ympärystä isolla kupilla.
Lumingeriesta olen tilannutkin, mutta en ole sieltäkään kohtuuhintaisia löytänyt. Olen kateellinen ihmisile jotka voivat ostaa rintaliivinsä tyyliin 10€ h&m ltä
65 ympärys on kyllä tosi pieni jos vertaan omaani 80. Ja olen ite vähän semmonen pullukka.
Voiteko sanoa miksi halvoissa kaupoissa on niin vähän kokoja?
Itse olen köyhinä aikoina ostanut isolla ympäryksellä olevan rinnakkaiskoon, jossa kuppi siis saman kokoinen kuin omassa koossani, ja pienentänyt ympäryksen itse ompelukoneella. Näin olen saanut edullisesti liivejä itselleni.
Vierailija kirjoitti:
65 ympärys on kyllä tosi pieni jos vertaan omaani 80. Ja olen ite vähän semmonen pullukka.
65ympärys on mulle iso. Rintsikoiden ympäryksen alle pitäisi mahtua vain yksi sormi. Mulla menee kaks nyrkkiä.
Eikö ne liivit ole rinnoille, ei kupeille?