mies, miten puolustaudut jos nainen käy päälle?
Pidätkö kiinni että ei enää pääse lyömään? käveletkö pois? Syljetkö kasvoille? Kerro millä tavalla olet puolustautunut? Naistahan ei saa lyödä, mutta minä en anna asian olla jos hän lyö, yritän pitää kiinni ettei pääse taas lyömään.
Kommentit (89)
Ajatus, että joku nainen voisi vahingoittaa minua ilman teräasetta on niin naurettava, että en ole edes ajatellut asiaa. Luultavasti ottasin käsistä kiinni ja käskisin rauhoittua jos väkisin kävisi heijareilla päälle.
Riippuu ihan tilanteesta, ilman kättä pidempää tilanteessa. Homma menisi varmasti kamppailulaji taustan takia about näin, heittäisin kyseisen naisen tatamiin ja istuisin rintakehän sekä käsien päälle. Ja sitten rauhoittelisin.
Jos taas olisi kättä pidempää, niin ottaisin jalat alleni/pakon edessä hakisin tyrmäystä ja sitten lukottaisin arvon sekopään.
Kerran olen joutunut baarissa erään sekopään kohteeksi, jonka tyydyin nostamaan rinnuksista seinälle ja kaatamaan lattialle. Jonka jälkeen poket heittivät kyseisen naisen baarista ulos.
Otan jättimäisen penikseni esille ja hyökkääjä lamaantuu. Panen hyökkääjää. Ollaan harjoiteltu tätä itsepuolustuskurssilla.
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö kiinni että ei enää pääse lyömään? käveletkö pois? Syljetkö kasvoille? Kerro millä tavalla olet puolustautunut? Naistahan ei saa lyödä, mutta minä en anna asian olla jos hän lyö, yritän pitää kiinni ettei pääse taas lyömään.
Aivan samalla tavoin, kun miestenkin käyttäytyessä välivaltaiseisesti. Väistän iskun ja poistun paikalta. Jos en pääse karkuun, niin reaktioni riippuu lähinnä siitä kuinka vahinkoa tekevästi toinen heiluu. Jos iskut ovat voimattomia, niin tönäisen hyökkääjää kauemmas, jotta pääsen juoksemaan karkuun. Jos taas on terveyteni on todella vaarassa, niin käytän eniten vahinkoa aiheuttavaa olevaa keinoa, joka on tarjolla, koska en halua ottaa mitään riskejä. Todennäköisesti tämä on isku leukaan niin kovaa kuin kropasta lähtee. Tämä todennäköisesti tyrmää hyökkääjän ja pääsen poistumaan paikalta. Jos on tarjolla astaloa, teräasetta tai ampumaasetta, niin käytän niitä hetkeäkään epäröimättä.
Jos minun kimppuuni käydään, niin siinä vaiheessa on ylitetty kaikkien sääntöjen rajat ja teen yksinkertaisesti kaikkeni suojellakseni itseäni. Jos karkuun pääseminen edellyttää silmien puhkomista tai nenän puremista irti, niin teen sen epäröimättä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo naista ei saa lyödä on tollanen menneen patriarkkaarisen maailman typerä ohje. ei se sovellu enää tähän päivään. jos joku akka käy kimppuun, niin mä isken niin kauan päin naamaa, kun se tippuu. tai kun mä tipun.
Sen kerran kun nainen käy päälle, niin jään alle suosiolla ja nautin!
Jos joku satunnainen hullu käy kimppuun niin poistun vaan paikalta oli sitten kyseessä mies tai nainen. Kerran nykyinen vaimo koitti lyödä jolloin nappasin likasta jonkinlaisen painiotteen ja tungin vessaan rauhoittumaan. Lisäksi huusin aika kovaa, että mitä luulet tapahtuvan jos minä yrittäisin 100kg miehenä lyödä takaisin.
Kova huuto yhdistettynä tuohon vessaan tunkemiseen oli selvästikkin tarpeeksi sillä itkuhan siittä tuli. Tosin ei ole enään koittanut huitoa tuon jälkeen.
No voi hyvää päivää. Olen vähän päälle 40-vuotias nainen, enkä ole koskaan ollut väkivaltainen ketään kohtaan. Lapsena minua fyysisesti kuritettiin, kuten oli sen ajan tapa, mutta muuten en ole ollut kohteena enkä etenkään tekijänä, ja olen asunut monessa suurkaupungissa yksin ja kulkenut katuja öisin yksinäni, jo alle parikymppisestä. Ei tulisi mieleenikään käydä väkivaltaiseksi, ketään kohtaan. En ole ikinä kokenut siihen tarvetta.
Toisaalta olen verbaalisesti aika lahjakas. Kuten sanotaan, väkivalta alkaa silloin kun sanat loppuvat. Fiksu puhuu itsensä ulos lähes joka tilanteesta. Ja onhan niitä ollut, myös työelämässä.
Toisaalta tositilanteen tullen osaisin puolustaa itseäni ja muita. Potku munille ja sormet silmiin. Mutta paljon se vaatisi, ja minun puhelahjoilla toivon ettei siihen päädyttäisi.
realisti kirjoitti:
Jos joku satunnainen hullu käy kimppuun niin poistun vaan paikalta oli sitten kyseessä mies tai nainen. Kerran nykyinen vaimo koitti lyödä jolloin nappasin likasta jonkinlaisen painiotteen ja tungin vessaan rauhoittumaan. Lisäksi huusin aika kovaa, että mitä luulet tapahtuvan jos minä yrittäisin 100kg miehenä lyödä takaisin.
Kova huuto yhdistettynä tuohon vessaan tunkemiseen oli selvästikkin tarpeeksi sillä itkuhan siittä tuli. Tosin ei ole enään koittanut huitoa tuon jälkeen.
Ja naimisiin sitten hänen kanssaan päädyit?
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvää päivää. Olen vähän päälle 40-vuotias nainen, enkä ole koskaan ollut väkivaltainen ketään kohtaan. Lapsena minua fyysisesti kuritettiin, kuten oli sen ajan tapa, mutta muuten en ole ollut kohteena enkä etenkään tekijänä, ja olen asunut monessa suurkaupungissa yksin ja kulkenut katuja öisin yksinäni, jo alle parikymppisestä. Ei tulisi mieleenikään käydä väkivaltaiseksi, ketään kohtaan. En ole ikinä kokenut siihen tarvetta.
Toisaalta olen verbaalisesti aika lahjakas. Kuten sanotaan, väkivalta alkaa silloin kun sanat loppuvat. Fiksu puhuu itsensä ulos lähes joka tilanteesta. Ja onhan niitä ollut, myös työelämässä.
Toisaalta tositilanteen tullen osaisin puolustaa itseäni ja muita. Potku munille ja sormet silmiin. Mutta paljon se vaatisi, ja minun puhelahjoilla toivon ettei siihen päädyttäisi.
... näinhän se on, mutta on miehiä ja naisia, joilla kommunikaatio muuten kuin nyrkein on vajavaista kun suututtaa. Joku kehitysvaihe on jäänyt silloin väliin.
Mänttään takaisin ja lujaa. Naisen harjoittama väkivalta ei ole mitenkään oikeutettua ja hän ansaitsee opetuksen siitä.
No ei kissalan pojilla työt lopu kesken kun näiden pariskuntien välejä selvittää.
Vierailija kirjoitti:
Naista ei saa lyödä? Kyllä saa, itseään suojellakseen.
Totta. Hätävarjeluna voi tehdä sen minkä laki kussakin tilanteessa katsoo soveliaaksi itsepuolustukseksi suhteessa hyökkääjän voimankäyttöön, oli hyökkääjä nainen tai mies.
Vierailija kirjoitti:
Pieniin muniin on kuule vaikea osua :)
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Lähtisin karkuun. Mies ei voi ikinä voittaa tuollaisessa tilanteessa vastaamalla väkivaltaan, vaikka Suomessa ei ole läheskään niin paljon hävittävää kuin vaikka USA:ssa.
Normaali mies saa nautintoa vain naisen riisumisesta ja koskettelusta ja sillä tavalla kostaminen olisi sitten vielä pahempi rikos.
Vihjaat raiskaamiseen ja puhut kostamisesta?
Viestiketjun otsikossa kyllä kysyttiin, että miten miehenä puolustaudut.
Puolustautuminen on täysin eri asia kuin mikään naisen väkivaltaisuuteen vastaaminen omankädenoikeudella (tyyliin "hakkaan sen tajuttomaksi"), jolla tässäkin ketjussa on hekumoitu.
Minun mielestä kaikki nuo 'löisin takaisin' jutut on tavallaan kostamista, koska tuskin se akka lähtisi perään juoksemaan jos vain lähtisi pois.
Kovin suuttunut raivotar saattaa kyllä lähteä perään ja vaikka heitellä esineilläkin.
Kaadtaisin varmaan itse kaljat sen päälle jos olisin baarissa tässä tilanteessa että rauhoittuisi, tai räkisin naamalle, nämä eivät aiheuta fyysisiä vammoja mutta toimii taltutuksena varmasti.
Vierailija kirjoitti:
aika hyviä tekniikoita ja taktiikoita jotka jättää varaa variaatioille jos nainen hyökkää ja yrittää likaisia temppuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika hyviä tekniikoita ja taktiikoita jotka jättää varaa variaatioille jos nainen hyökkää ja yrittää likaisia temppuja.
oma suosikkini on 6:45
Otan turvavyöotteella naisen hallintaan. Sitten vaihdan hieman otetta niin, että kädet ovat tisseillä ja pitelen edelleen vaan naista aloillaan. Sitten katsotaan mihin suuntaan homma lähtee etenemään... ;-D