Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkö mieluummin 8t työpäivän 3 kertaa viikossa vai 4,5 tunnin työpäivän 5kertaa viikossa

Vierailija
31.08.2016 |

Mulla osa-aikatyö/ osapäivä. Tunteja tulee päivään 4-6. Vituttaa kulkee kaukaa5 pvnä viikossa ja maksaa bussikulut kun käteen ei jää päivästä mitään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 t kolmena päivänä viikossa, ehdottomasti.

Vierailija
2/14 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8h/3pv. Säästää myös matkoihin kulutetussa ajassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kun ei ole lapsia eli hoitopaikkatarvetta jne niin mä tekisin 3 täyttä päivää, jos ne päivät saa peräkkäin eli ma-ke tai ke-pe. Tai no jos niitä ei saisi peräkkäin niin varmaan silti haluaisin tehdä koko päivät, mut joku ma-ke-pe olisi hermoja raastavaa. 

Vierailija
4/14 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja päiviin sisältyy vielä viikonloputkin, eli työ sijoittuu ma-su.

Vierailija
5/14 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii molemmat ja vaikka vaihtelevastikin, asun aika lähellä työpaikkaani. Kuljen työmatkat joko kävellen tai bussilla/kuukausikortti bussiin. Ihanaa kun voi näin keski-iässä jo hellittää työelämästä, lainat maksettu ja vähän osinkotuloja jotka korvaavat menetettyä ansiota. Lapsella jo omiakin kesätyö- ja pääomatuloja ja mies kokopäivätyössä. Sopii meille erittäin hyvin, kotona rentoa, hauskaa ja sopuisaa.

Vierailija
6/14 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo 5pv olisi vain ma-pe ja voisin kulkea pyörällä töihin niin ehdottomasti se, olisi rytmiä arjeksi. Mutta kun ajoittuu ma-su niin mielummin 3pv.

Sinulla ei ole mahdollisuutta esim. pyöräillä?

Vierailija
7/14 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi valita 6 tuntia neljänä päivänä, niin ottaisin sen. 4,5 tuntia on tosi lyhyt aika, tuntuisi turhalta mennä sen takia töihin. Mielummin siis 8 tuntia 3 päivänä.

Vierailija
8/14 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin noihin 4,5h päiviin ainoastaan, jos sitä kautta olisi mahdollisuus päästä firmaan kokoaikaiseksi/saada pitempiä vuoroja. T: osa-aikaorjana "harjoittelemassa" pari kuukautta, nyt onneksi täysi soppari

Vierailija
9/14 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo 5pv olisi vain ma-pe ja voisin kulkea pyörällä töihin niin ehdottomasti se, olisi rytmiä arjeksi. Mutta kun ajoittuu ma-su niin mielummin 3pv.

Sinulla ei ole mahdollisuutta esim. pyöräillä?

Ei ole,matka kestää bussillakin 25 min suunta. ja vielä fyysinen työkin.

Vierailija
10/14 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0h työpäivän seitsemänä päivänä viikossa.

Vierailija
11/14 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene töihin vaikka maksettais.

Vierailija
12/14 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuisin noihin 4,5h päiviin ainoastaan, jos sitä kautta olisi mahdollisuus päästä firmaan kokoaikaiseksi/saada pitempiä vuoroja. T: osa-aikaorjana "harjoittelemassa" pari kuukautta, nyt onneksi täysi soppari

Sopparissa10-37,5H...

Vierailija
13/14 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopparissa10-37,5H...

Kuka allekirjoittaa tollasia noin epämääräisiä sopimuksia? En minä ainakaan.

Vierailija
14/14 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3x8h noista vaihtoehdoista, muutenkin 4x10h olisi paras tapa jos täyttä viikkoa tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi