hemmotteleeko miehesi sinua OMA-ALOITTEISESTI?
Kuinka usein ja miten?
hemmotteletko sinä häntä? Miten?
Kommentit (15)
Lähinä hieromalla ja muuten koskettelemalla.
Materiaalista hemmottelua en kaipaa, ostan tarvitsemani asiat itse. jos tiskaaminen lasketaan, niin se kyllä ilahduttaa minua suuresti. Tai se että kotona on ruoka valmiina kun tulen töistä miehen ollessa vapaalla.
viimeksi toi lahjakortin jalkahoitoon ja manikyyriin. Tuo manikyyri kyllä vähän turha mulle, mutta mies on ajatellut että " tästä vaimo varmasti tykkää.." . Useasti kukkia yms..
Hieroo, pitää hyvänä ja tekee herkkuja. Huolehtii mutenki koko perheen ruokinnasta jatkuvasti. Mä tuun sitte valmiiks katettuun pöytään... ja monesti unohan edes kiittää!
Nolottaa, pitäis itekki jotenki huomioida miestä paremmi.
Aina minä hyväilen ja jaksan hieroa ja helliä, mutta mitään en saa vastineeksi. Seksiä kyllä mutta ei hellyyttä ja romantiikkaa...
meillä on sellainen sopimus että otan suihin ja hän sitten hieroo :) seksin aikana tosin otan suihin muutenkin.
mutta ei kyllä hemmottele. Enkä minäkään...muutenkun hyvällä ruoalla joskus.
mutta useimmiten vain " kehoitettuna" tyyliin: et viittis hieroa mun hartoita...
Ei meillä mitään sen kummempaa hemottelua harrastella. Joskus tehdään jotain pieniä juttuja toisen puolesta ja toisen mieliksi.
...tuomalla mulle mun herkkusuklaata kaupasta pyytämättä. Joskus harvoin tuo kukkia, ja synttäreinä, jouluna jne. saan kivoja lahjoja. Olis kyllä ihanaa, kun laittais joskus oma-aloitteisesti ruokaa tai muuta syötävää. Meillä yleensä molemmat kaipais hierontaa, mutta kumpikaan ei jaksais hieroa...
teen lähes kaikki kotityöt ja hoidan lapsen. toki mies on lapsensa kanssa, mutta ensin pitää kyllä pyytää...
toki mies imuroi, kunhan ensin huomautan useaan kertaan että oliskohan jo aika imuroida taas?
nyt kun olen asiasta valitellut, saattaa joskus tuoda kaupasta minulle jotain mistä pidän, esim. lempparisiiderin tmv.
mutta romantiikasta ja sellaisesta oma-aloitteisesta hellittelystä ei sillä ole tietokaan!
en tarkoita hemmottelulla mitään materiaa vaan ihan toisen huomioimista pienissä asioissa.
itse yritän usein tehdä miehelle mieliksi, mutta en kyllä kohta enää jaksa jos toinen ei panosta ollenkaan.
ap
Hoidan koko perheen vaate- ja tekstiilihuollon, sekä hankinnat ja teen lähes kaiken muun siivouksen ja jynssäyksen imurointia lukuunottamatta. Lisäksi laittelen silloin tällöin ruoat, ompelen, korjaan, nimikoin, teen pikkuremppoja, teen pihatöitä...
Eli ihan aina en sohvalla makoile pitkän työpäivänkään jälkeen. Vaikka nyt sitä teenkin hyvällä omallatunnolla. Hemmotellen itseäni...
eli lämmittää saunan, vuokraa jonkin ns. romanttisen elokuvan(jonka myös katsoo kanssani), tuo silloin tällöin herkkuja ja vietämme ns. löhöillan viineineen sohvalla. Kesällä hoitaa vuorostaan ruuanlaiton ja silloin syömmekin hänen grillausbravuureitaan.
Mahdollistaa sen, että pääsen minä kahden pienen lapsen äiti tarpeeksi ulos lenkille eikä koskaan silloin marise, että hänellä olisi esim. töitä rästissä.
Juu ja mies on ihan hämeestä.
Ruoka on usein odottamassa, jos päiväni venyy ja pyykkää+ käyttää tiskikonetta usein. Mutta kynttiläillallisia ja shampanjaylläreitä saan nykyään TODELLA harvoin. Ehkä kerran kahdessa vuodessa. Hieroo aina pyydettäessä, mutta harvoin itse ehdottaa sitä. Ihana mies silti, enkä kaipaa kukkia tms lahjomusta.
hyvä ettei minun sitten ole ainoa...
ap