Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luoja että kuvotti, lähellämme on rakennustyömaa ja naapurin isä kävi kysymässä haluaisiko _poikamme_ tulla katsomaan nostureita

Vierailija
31.08.2016 |

ja muita koneita. Tietää kyllä hyvin että meillä on myös kaksi tyttöä. Oletti automaattisesti että poika olisi sukupuolensa takia kiinnostunut, mutta tytöt ei. Oli kerännyt lähitalojen pojat ja menossa ryhmänä katsomaan niitä koneita.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tyttö oli pienenä hyvin kiinnostunut kaikista työkoneista, etenkin traktoreista. Toivoi joululahjaksi sellaisia, mutta mitäs hän saikaan sukulaisilta.... barbeja ja vauvanuken. Niillä ei ole koskaan leikkinut.

Juu, se on jännää miten sukupuolinen suuntautuminen on jo pienenä nähtävissä.

Ai onko? Tyttärellä on nykyisin poikaystävä, traktorit ei enää kiinnosta mutta molemmat tykkäävät moottoripyöristä (tosin ikä riittää vasta kevariin).

Hehee, huomasitko mitä itsekin ajattelit tuon suuntautumisen olevan?

Vierailija
42/104 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hirveä naapuri kun välittää muidenkin lapsista. Heti estäisin jos naapuri olisi lapselleni ystävällinen...

Vittu teidän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa kyllä olettaa, mutta jos miehellä oli itsellään vain poika, niin ymmärrettävää kuitenkin. Maailma on vielä vanhassa kiinni kuitenkin, jo lapsena aletaan ohjaamaan sukupuolen mukaan....

Minulla on kaksi tyttöä ja talon vieressä työmaa. Kyllä meidän tytöt pysähtyy aina ihmeissään töllistelemään "äiti katooo" enkä näe että reagoi mitenkään erilailla kuin pojat. Kyllähän nyt isot koneet on ihmeellisiä, lapsesta kuin lapsesta. Eikä ole mitenkään poikamaisia tyttöjä minulla, ihan perus lapsia joita ei ole johdateltu suuntaan kuin suuntaan.

Vierailija
44/104 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on poika ja olen viettänyt tunteja työmaiden reunoilla katsomassa kaivureita. Tunteja putkeen. Siellä ei ole koskaan näkynyt yhtään tyttöä tai naista, mutta eri ikäiset miehet pojasta vaariin ruijottavat kaivureita transsissa.

Lähetä vaan tyttösi tsekkaamaan kaivurit. Veikkaan ettei voisi vähempää kiinnostaa. Itse meinasin tylsistyä kuoliaaksi.

t.Äiti ja feministikin vielä

Joo ei tasa-arvo ole kiinni siitä, että kaikki pakotetaan katsomaan koneita.

Ja se tuleeko tytöstä lentokapteeni vai rekkakuski vaiko vaikkapa pitsinnyplääjä ei ole kiinni siitä, pääseekö hän lapsena aina kanssa mukaan katsomaan koneita jos velikin pääsee.

Ihmetyttää yleensäkin se ajatus, että kaikkien lasten pitäisi aina saada kokea tasan tarkkaan samat jutut. Arvokkainta kehityksen kannalta kuitenkin usein on ne omat jutut ja oma ainutlaatuisuus.

Vierailija
45/104 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tavallaan onnellista, että on saanut elää lapsuutensa aikana, jolloin nää "suuntautumiset" ei näytelleet minkäänlaista roolia lapsen elämässä. Ei vanhemmat ehtineetkään sellaiseen.

Itse olin ehkä poikatyttö siinä mielessä, että tykkäsin kaikista pallopeleistä, joissa mukana oli sekä poikia ja tyttöjä. Voittaminen oli hurjan tärkeää. Nukeista en piitannut, paitsi, että tykkäsin värkätä niille vaatteita. Pikkusiskoni oikein hoivaili nukkeja ja työnteli niitä kärryissä. Touhua, jossa en nähnyt mitään kiinnostavaa. Veljeni olivat kiinnostuneita mopoista ymv. Jotenkin tuntui, että sai ihan rauhassa olla mikä oli, vanhemmat eivät hössöttäneet.

Hassua sinänsä, että nyt aikuisena  kolmen lapsen äitinä olen  paljon äidillisempi kuin nukkeja aikoinaan hoivannut pikkusiskoni omien lastensa kanssa. Tästä olemme yksimielisiä.

Vierailija
46/104 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nykyään muotia vetää hernettä nenään ihan joka asiasta?

Todellakin. Tai nykyään sitä kutsutaan mielensä pahoittamiseksi. Kliimaksi syntyy siitä että juttu ylittää julkaisukynnyksen iltapäivälehdessä.

Vierailija
47/104 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko kuvottunut, jos naapurin äiti olisi tullut pyytämään tyttöjäsi prinsessajuhliin?

Mä veikkaan, että olisit ollut järkyttynyt, jos isä olisi pyytänyt tyttöjäsi katsomaan koneita, mokoma pedari!

48/104 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit voinut kysyä saako tytötkin tulla mukaan. Tuskin naapuri pahalla tuota tarkoitti. Ei vain ajatellut, että tyttäresikin tahtovat nähdä koneet. Minusta aika kiva ajatus naapurilta, että haluaa näyttää koneet. Olisihan voinut olla sanomatta mitään. Vai kielsikö hän tyttöjen osallistumisen? Siitä olisin loukkaantunut kyllä itsekin.

-Minulle on annettu juuret ja siivet-

Vierailija
49/104 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja muita koneita. Tietää kyllä hyvin että meillä on myös kaksi tyttöä. Oletti automaattisesti että poika olisi sukupuolensa takia kiinnostunut, mutta tytöt ei. Oli kerännyt lähitalojen pojat ja menossa ryhmänä katsomaan niitä koneita.

Olisit sanonut, että pojalla on kotileikit kesken, mutta tytöt tulevat mielellään. Mikä ihmeen ongelma sinun piti tästäkin tehdä, olisit auttanut rajoittunuttta ihmistä avartamaan maailmankuvaansa, kun oli tilaisuus.

Vierailija
50/104 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio parodia feministien ja sukupuolineutraalihörhöjen aivoituksista, siksi 2,5/5.

Vierailija
51/104 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tyttö oli pienenä hyvin kiinnostunut kaikista työkoneista, etenkin traktoreista. Toivoi joululahjaksi sellaisia, mutta mitäs hän saikaan sukulaisilta.... barbeja ja vauvanuken. Niillä ei ole koskaan leikkinut.

mikset itse ostanut

lahjaksi annetaan yleensä sellaista minkä yleisesti on mieleen jos ei tarkemmin tiedä lahjan saajan mieltymyksiä

Vierailija
52/104 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuolla kyllä ole seksuaalisen suuntautumisen kanssa mitään tekemistä. Minuakaan ei koskaan kiinnostanut nuket, vaan autot ja kaikenlaiset mekaaniset lelut. Ihan hetero olen silti.

Meillä tytärtä kiinnosti pienenä prinsessat, keijut sun muut söpö, höpö ja hörselöinen, vaaleanpunainen suloinen. Huonekin oli supertyttömäinen verrattuna veljen Puuha-Pete-raksameininkiin hänen huoneessaan. 

Tytär on nyt nuori aikuinen, pukeutuu mustaan ja on lesbo, hänellä on oikein mukava tyttöystävä. 

Että ehkä ne prinsessajutut laittavat etsimään omaa prinsessaa kumppaniksi. ;-)

Vierailija
53/104 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri olisi halunnut ilahduttaa sun lasta ja sua kuvottaa? Okei.

Miksihän hän vain yhtä lasta halusi ilahduttaa, vaikka ap:lla on kolme lasta?

Vierailija
54/104 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tarina jatkuu miten...?

"miten tarina jatkuu?"

Vierailija
55/104 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mehän emme tiedä ovatko ap tytöt villejä, arkoja, nuorempia, jo koululaisia, kiusankappaleita - emme mitään!

Tai tietääkö naapurin isä edes kaikkien lasten määrää jo perheessä?

Vierailija
56/104 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mehän emme tiedä ovatko ap tytöt villejä, arkoja, nuorempia, jo koululaisia, kiusankappaleita - emme mitään!

Tai tietääkö naapurin isä edes kaikkien lasten määrää jo perheessä?

+ eikö perheessä ole isää, joka voisi viedä kaikki kolme koneita katsomaan, jos se on äidille liian miehistä puuhaa??

Vierailija
57/104 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arcoiris kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuolla kyllä ole seksuaalisen suuntautumisen kanssa mitään tekemistä. Minuakaan ei koskaan kiinnostanut nuket, vaan autot ja kaikenlaiset mekaaniset lelut. Ihan hetero olen silti.

Meillä tytärtä kiinnosti pienenä prinsessat, keijut sun muut söpö, höpö ja hörselöinen, vaaleanpunainen suloinen. Huonekin oli supertyttömäinen verrattuna veljen Puuha-Pete-raksameininkiin hänen huoneessaan. 

Tytär on nyt nuori aikuinen, pukeutuu mustaan ja on lesbo, hänellä on oikein mukava tyttöystävä. 

Että ehkä ne prinsessajutut laittavat etsimään omaa prinsessaa kumppaniksi. ;-)

Ihmeen moni tuohon suohon upposikin. T: 19, itsekin motoristinainen, täyshetero.

Vierailija
58/104 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jota huolestuttaa se, että vieras aikuinen kiertää keräilemässä toisten lapsia ja selittää vievänsä jonnekin epämääräiseen paikkaan? Mitä tuo mies saa tuosta? Eihän nuo lapset edes ole hänelle sukua (paitsi se oma poika).

Kyseenalaistaisin vahvasti tuossa tilanteessa sen mikä onkaan tempauksen todellinen tarkoitusperä.

Vierailija
59/104 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun mulla on itselläni tyttöjä, niin jos olemme tehneet jotain kivaa niin olen kyllä pyytänyt mukaan naapurista aina jonkun TYTÖN. Koska ovat mun tyttöjen kanssa samoissa fiiliksissä. Ap kannattais katsoa peiliin. Olet niin fanaattinen omissa oksennuksissasi, että menee ne tärkeet ja hyvät asiat ohi. Naapurin isähän oli todella mahtava tyyppi; halusi tosiaan osoittaa ja opettaa lapsillekin yhteisöllisyyttä ja toisista välittämistä. JOka on kultaakin kalliimpaa lapsille, ja varsinkin tällaisena aikana. Ja mitäs jos naapurin isällä tosian on poikia ja halusi jakaa jotain poikien kesken? Sekö on nykyään kiellettyä- valita kenet naapurin lapsen haluaa mukaan?  Ja varsinkin jos tosiaan olet yh- hän yritti osoittaa välittämistä ja arvostusta myös teille. Olet itsekeskeinen, kiittämätön hölmö. En kyllä toista kertaa tuollaista ihisistä jaksais lämmöllä ajatella. 

Vierailija
60/104 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauren kirjoitti:

Olenko ainoa jota huolestuttaa se, että vieras aikuinen kiertää keräilemässä toisten lapsia ja selittää vievänsä jonnekin epämääräiseen paikkaan? Mitä tuo mies saa tuosta? Eihän nuo lapset edes ole hänelle sukua (paitsi se oma poika).

Kyseenalaistaisin vahvasti tuossa tilanteessa sen mikä onkaan tempauksen todellinen tarkoitusperä.

ompas surullinen maailmankuva. tai sit asut jossain spurgulassa. Mun lapset ovat kasvaneet naapurustossa jossa on huolehdittu myös toisten lapsista, otettu milloinkin mihinkin menoihin mukaan muitakin kuin omia. Lapset ovat saaneet ihanan, turvallisen lapsuuden. Oppineet paljon naapuriavusta, toisten huomioonottamisesta jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi