Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kielsin AV-palstan ja AV-mammuuteni tänään =(((

Vierailija
03.03.2006 |

Olin tuossa aikaisemmin illalla yhden leikkipuistosta tutun äidin luona lastenvaatekutsuilla. Paikalla oli paljon muitakin äitejä, suurin osa sellaisia joita en tuntenut entuudestaan ollenkaan.

Kahvipöydässä sitten yksi äideistä alkoi selittää lukeneensa lehdestä että jollain internetin äitien keskustelupalstalla oli joku luullut Uusipaavalniemeä uudeksi päävalmentajaksi ja hän puhui siis meidän Uusis-ketjustamme. Olin raukka petturi enkä kehdannut tunnustaa lukeneeni aidon ja alkuperäisen kirjoituksen jo silloin kun siitä tiesivät vain ja ainoastaan AV-mammat...

Nyt on kauheat omantunnontuskat päällä :( Hädin tuskin uskalsin avata netin tänä iltana kun tuntui etten ansaitse olla täällä *huoh* Löytyykö kohtalotovereita jotka ovat joutuneet kieltämään riippuvuutensa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ap ajattele jos siellä samaisilla kutsuilla oli joku toinen joka myös käy täällä, eilä kehdannu tunnustaa...;)

Vierailija
2/11 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pahaa siinä on? Ootte outoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä aina mitään fiksuja juttuja ole, mutta kun palstan kävijämäärät ovat kymmeniätuhansia päivässä, täällä käy varmaan 80% teidän kaikkien leikkipuistojen ja perhekahviloiden äideistä!

Vierailija
4/11 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummaa kun häpeilette.

Vierailija
5/11 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta ap ajattele jos siellä samaisilla kutsuilla oli joku toinen joka myös käy täällä, eilä kehdannu tunnustaa...;)

Kaikki vaan päivitteli asiaa niinkuin eivät itse olisi kyseistä juttua netistä lukeneet, " ihan vaan lehdestä luin/radiosta kuulin" ... Eli terkkuja vaan kaikille L&B-kutsuilla tänään olleille!

Minä en ainakaan kehtaa ihan ventovieraille tunnustaa että käyn täällä, lähipiiri tietää kyllä. On täällä vaan sen verran idioottia sakkia etten halua leimautua samanlaiseksi, minähän kun olen oikeasti siis tosi fiksu ja älykäs ;)

t. ap

Vierailija
6/11 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin paljon typeryyttä ja huonokäytöksistä porukkaa liikkeellä, ettei kukaan täysijärkinen voi myöntää olevansa mukana tässä kaakattavassa kanalaumassa. Mutta täällä sitä käydään. Ainakin kerran viikossa.

Vierailija:

Eihän täällä aina mitään fiksuja juttuja ole, mutta kun palstan kävijämäärät ovat kymmeniätuhansia päivässä, täällä käy varmaan 80% teidän kaikkien leikkipuistojen ja perhekahviloiden äideistä!

Vierailija
7/11 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja satavarmana tää pätee myös kaikiin muihin!

Vierailija
8/11 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi tapa viettää aikaa ja rentoitua. Puhua lapsista ja kaikesta ihan höpöhöpö-jutista. Ei kukaan vaadikaan, että aina pitäsi olla jotain tosi ylevää keskustelua. Mulle kelpaa näin. t. se joka tunnustaa käyvänsä täällä

Vierailija
9/11 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan viehätys liittyykin mielestäni juuri äitiyteen (=äitejä kiinostavia aihepiirejä), rentoutumiseen (=ei ota kaikkea kovin vakavasti, eikä haluakaan jutella syvällisiä) ja tiettyyn anonyymiteetin turvaan (=voi puhua mitä sylki suuhun tuo).

Itse olen huomannut, että tämä palsta toimii nopeammin, helpommin ja paremmin kuin Google. -Jos haluat vaikkapa kaurakeksien reseptin tai parhaan meikkivoidevinkin, saat sen takuulla nopeammin ja helpommin täältä kuin mistään muualta...Puhumattakaan mutkikkaammista asioista! (koitapa googlettaa " luulen, että mies on ihan vähän ihastunut sihteeriinsä -> Toimintaohjeet" ) =)

Tämä palsta on juurikin äippien henkireikä, jossa kohtaavat akateemiset kaksikymppiset, kolmekymppiset kotiäidit, 18-vuotiaat aviorouvat ja 40-vuotiaat yh:t...ja kaikki siltä väliltä! Ja TIETENKÄÄN kukaan ei tunnusta kenellekään TOSIELÄMÄSSÄ tuntemalleen ihmiselle av-harrastustaan! Siinäpä juuri se juju!

Eli älä ap hätäile; olet ihan normaali av-mamma!

Vierailija
10/11 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on liikkeellä paljon häiriintyneitä idiootteja, joilla ei ole mitään haluakaan tehdä muuta kuin rätkyttää ja provosoida. Ei kai kukaan halua myöntää olevansa niin säälittävä, että viitsisi sellaista porukkaa sietää ja vielä kuulua siihen.

Kaiken lisäksi mielikuva aktiivisesta, toimeliaasta ja menevästä ihmisestä, jota kaikki tietysti haluavat esittää, on ihan toinen kuin netissä tuntitolkulla roikkuvasta nysvääjästä.

Vierailija
11/11 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan kukaan minun ystäväpiiristäni ei myönnä käyvänsä täällä!