Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anarkisti Suvi Auvinen taas Ylellä haukkumassa poliisia.

Vierailija
30.08.2016 |

ruikutiruikuti..

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin keskustelun alun, mutta kun huomasin, millainen jääräpää tuo nainen oli, käänsin toosan pimeeksi. Sehän ei ymmärrä kuulemaansa! Keskustelun alussa todettiin, että poliisi pyrki rauhoittamaan ja hajottamaan porukat ensin puhumalla, mutta kun sana ei tehonnut, oli pakko tarttua järeämpiin aseisiin eli paprikasuihkeeseen ja etälamauttimeen. Muija rupesi vaan heti syyttelemään poliisia, joka oli virantoimituksessa siellä puistossa. Se nuorisosakki pakotti itse poliisisit noihin ratkaisuihin. Eikös se mimmi muuten sanonut, ettei itse ollut paikalla, vai kuulinko väärin? Miksi se oli kutsuttu keskusteluun, ellei edes ollut koko konsertissa? Vai eivätkö konsertissa olleet osaa edes puhua, ainakaan eivät ymmärrä puhetta.

Vierailija
42/72 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin keskustelun alun, mutta kun huomasin, millainen jääräpää tuo nainen oli, käänsin toosan pimeeksi. Sehän ei ymmärrä kuulemaansa! Keskustelun alussa todettiin, että poliisi pyrki rauhoittamaan ja hajottamaan porukat ensin puhumalla, mutta kun sana ei tehonnut, oli pakko tarttua järeämpiin aseisiin eli paprikasuihkeeseen ja etälamauttimeen. Muija rupesi vaan heti syyttelemään poliisia, joka oli virantoimituksessa siellä puistossa. Se nuorisosakki pakotti itse poliisisit noihin ratkaisuihin. Eikös se mimmi muuten sanonut, ettei itse ollut paikalla, vai kuulinko väärin? Miksi se oli kutsuttu keskusteluun, ellei edes ollut koko konsertissa? Vai eivätkö konsertissa olleet osaa edes puhua, ainakaan eivät ymmärrä puhetta.

Suvi on ainoa anarkisti joka on ajoittain selvinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli anarkistin pitäisi antaa riehua ja vahingoittaa yksityistä ja poliittisten vastustajien omaisuutta. Anarkistin pitää antaa heitellä virkavaltaa ja poliittisia vastustajia kivillä, muutakin fyysistä väkivaltaa pitäisi ilmeisesti saada käyttää em. ryhmiä vastaan. Mutta jos poliisi käyttää etälamautinta riehuvan anarkistin rauhoittamiseksi, niin kyseessä on vähintään ihmisoikeusloukkaus. Just...

Siinähän se anarkismin periaate on pähkinänkuoressa.

Vierailija
44/72 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne poliisit on aika usein vain tavallisia, perheellisiä miehiä, jotka yrittävät elättää perheensä itse. Suvi sen sijaan raapii kasaan Kelan ja sossun avustuksia eikä vaivaa nättiä päätään työnteolla.

Poliisiauton polttaminen on "ihan okei", mutta mitä jos sille autolle onkin juuri silloin käyttöä, kun Suvi itse tarvitsee virkavaltaa avukseen vaikkapa niiden skinien puolustautuessa?

Vierailija
45/72 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natseja saa kivittää ja hakata hänen mukaan. Natseja ovat heidän mielestään mm. kaikki perussuomalaiset äänestäjät. Anarkisti voi itse päättää milloin väkivalta on ns. parempaa ja hyväksyttävää ja milloin ei.

Vierailija
46/72 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä on pitänyt ottaa että saa silmät seisomaan päässä noin?

Vierailija
47/72 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla haukuitte kuorossa Suomen poliisia, kun raiskausyrityksen uhria tylytettiin virkavallan puolesta. Ja nyt sitten poliisi taas onkin tosi mukava ja oikeudenmukainen jos ei vaan itse hankkiudu ongelmiin. Juu.

Vierailija
48/72 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Ihmisten yksityiselämään puuttuvia paskalakkeja pitääkin haukkua.

Vierailija
49/72 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla haukuitte kuorossa Suomen poliisia, kun raiskausyrityksen uhria tylytettiin virkavallan puolesta. Ja nyt sitten poliisi taas onkin tosi mukava ja oikeudenmukainen jos ei vaan itse hankkiudu ongelmiin. Juu.

Mee Suvi heittää pari kiveä niin helpottaa.

Vierailija
50/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas AVn kerma kokoontuu. Ei sillä niin väliä mitä Suvi sanoo, kunhan päästään porukalla haukkumaan. Keskustelisitte tekin debiilit joskus asiasta älkääkä henkilöstä.

No keskustellaan. Onko suomen poliisi väkivaltainen - Ei ole! Case close

Lähinnä nyt tarkoitin että kävisitte läpi niitä Suvin argumentteja täällä ja vaikka yhdessä miettisitte missä asioissa se on väärässä. Tää nykyinen meno muistuttaa lähinnä jotain hiekkalaatikkoa jossa jokainen yrittää keksiä mahdollisimman messevän solvauksen.

Niitähän tässä juuri läpi käydään. Se paineilma-ase on erittäin hyvä ratkaisu poliisin käytössä. Jos poliisi ampuu sinua sillä, kannattaa miettiä mitä on tehnyt väärin. Koskaan poliisi ei käytä asetta turhaan.

Mitäs lainelaku oli tehnyt väärin kun sitä ammuttiin silmään?

Vierailija
51/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista nettosaajien porukkaa kuin odinit.

Vierailija
52/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä on pitänyt ottaa että saa silmät seisomaan päässä noin?

Tarkoitatko sitä virkapukuista kotlettia joka istui siinä vieressä?

Vierailija
53/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehtiikö se tehdä töitä anarkismin ohella?

Eiköhän YLE maksa aika hyvät palkkiot noista haastatteluista.

Ei maksa haastatteluista kuin kulut. Jos sen sijaan on ohjelmassa mukana osana koko tuotantoa, esim. reality-tv, niin silloin maksetaan palkkiot.

Vierailija
54/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvia osoitellaan aseella poliisin toimesta harvasen päivä, kumma etten itse ole tuota kohdannut vaikka törttöilen usein. Ehkä vika löytyy peilistä?

Ei tavalliset jurrilampaat herätä poliisissa sellaisia reaktioita. Nehän äänestää enimmäkseen samaa puoluettakin kuin poliisit.

Vierailija
55/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehtiikö se tehdä töitä anarkismin ohella?

Just kertoi jossain tehneensä seitsemää eri työtä kuukauden aikana.

Vierailija
56/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää Suomen mediassa että asiassa kuin asiassa tuntuu olevan aina yksi asiantuntija. Jopa anarkismissa.

Vierailija
57/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas AVn kerma kokoontuu. Ei sillä niin väliä mitä Suvi sanoo, kunhan päästään porukalla haukkumaan. Keskustelisitte tekin debiilit joskus asiasta älkääkä henkilöstä.

No mikä se on sitten noiden anarkistien tarkoitus ja perimmäinen tavoite,mitä he ovat vailla?

Mikä on tuon päättömän riehumisen tarkoitus se ei ole minulle vielä auennut.

Perimmäinen tarkoitus on olla vihaisia.

Vierailija
58/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä poliisin toimintaa saa arvostella. Ne puuttuvat vain niihin rikoksiin mihin haluavat eli ei kaikkiin. Mä en enää luota poliisiin

Vierailija
59/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ihan asiallisen ja fiksun oloinen.

Yhden asian liike. Päättänyt että poliisi on Suomessa väkivaltainen (tutkitusti ei ole). Hänen mielestään vaikka lapsenraiskaajat ja joukkosurmaajat pitää pussata kuntoon. Naarmua ei saa tulla kun kiinni otetaan. Uhreilla ei merkitystä.

Vierailija
60/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on pakko olla Kokoomuksen nuorisojärjestö paikalla! En voi millään kuvitella, että suomalainen nuoriso olisi NIIN tyhmää, että uskoisi poliisin olevan aina absoluuttisen hyvä.