Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on Ghostin paras biisi?

Vierailija
30.08.2016 |

Miksi juuri se biisi? Sanoitukset? Melodia? Jokin tietty kohta biisissä saa sinut värisemään?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vasta tutustunut bändiin viimesimmän levyn kautta. Deus in absentia ja He is on hyviä kipaleita.

Vierailija
2/22 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He is. Kuulen siinä häivähdyksen Simon&Garfunkelia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

never heard of it

Vierailija
4/22 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cirice. Jotenkin vaan uppoaa minuun. He is ja Year zero on kans hyviä

Vierailija
5/22 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä paskaa koko bändi.

Vierailija
6/22 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deus in absentia! Sanat, melodia ja kertosäkeen koskettimet. Viimeisin levy muutenkin tosi hyvä kokonaisuus. Paranee vanhetessaan kuin viini.

Vierailija
7/22 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He is ja Cirice on mun lempparit. Ja Deus in absentia. Iski toi viimeisin levy kyllä tosi lujaa, sitten alkoi radiosoitto ja siihen se tukahtui :D En kestä ylikuunnella, ellen ole itse päättämässä että nyt tätä putkeen kakskytä kertaa...

Vierailija
8/22 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pistit pahan. Ensimmäinen biisi jonka kuulin oli Stand by Him ja kyllähän tuo edelleenkin on ainakin yksi kovimmista.

M22

Vierailija
9/22 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä kaksi biisiä kolahtaa erityisen hyvin:

Year Zero -sanat, laulajan tapa lausua Archangelo, alakerran herran kutsuminen eri nimillä.

Cirice -ihana rakkauslaulu: "Can't you see that you're lost without me?"

Vierailija
10/22 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimpaan levyyn en ole vieläkään ehtinyt tutustumaan, mutta edellinen levy oli täyttä kultaa alusta loppuun. Olen nähnyt bändin kahdesti livenä ja ai että on karismaattista ja kuumaa menoa. Onneksi en kuuntele Radio Rockia, missä kuulemma yksi uudemmista sinkuista "pilattiin" puhkikulutuksella.

-N31

Vierailija
11/22 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusimpaan levyyn en ole vieläkään ehtinyt tutustumaan, mutta edellinen levy oli täyttä kultaa alusta loppuun. Olen nähnyt bändin kahdesti livenä ja ai että on karismaattista ja kuumaa menoa. Onneksi en kuuntele Radio Rockia, missä kuulemma yksi uudemmista sinkuista "pilattiin" puhkikulutuksella.

-N31

Eiköhän se ole ihan soittolistaradion kuuntelijan häpeä, jos ei osaa vaihtaa kanavaa.

Vierailija
12/22 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-N31

Mä näin Ghostin ekaa kertaa Tukholmassa 2010 ja nyt viimeksi Tuskassa. Laulajalla on karismaa!

Vierailija
13/22 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cirice tai if you have ghosts, ensimmäinen rytmiltään ja fiilikseltään mahtava, toinen taas yksi parhaista covereista jonka olen kuullut

Vierailija
14/22 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parashan on luonnollisesti Hypnotic Undeworldin nimikappale. Siitä oikeasta Japanin Ghostistahan nyt tietenkin puhutaan?

Vierailija
15/22 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritual, Monstrance Clock, Ghuleh/ Zombie Queen tai Elizabeth. Kaikki ovat mielestäni kokonaisuutena, sanoituksiltaan ja melodioiltaan hyviä.

Vierailija
16/22 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun he is -biisin ja se on tosi hyvä. Pitänee tutustua muuhunkin tuotantoon.

Vierailija
17/22 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kun he is -biisin ja se on tosi hyvä. Pitänee tutustua muuhunkin tuotantoon.

Kannattaa. He Is kun ei todellakaan ole sitä tyypillisintä Ghostia vaan balladi.

Vierailija
18/22 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritual tai Here comes the sun. He iskin on kyllä todella kova mutta ainahan sitä vanhemmat biisit tuntuvat paremmilta.

Vierailija
19/22 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Year zero.

Vierailija
20/22 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dance Macabre

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän